Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » układ kierowniczy Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Furgon/minivan (M_) » osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Furgon/minivan (M_)

osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza do CITROËN BERLINGO / BERLINGO FIRST Furgon/minivan (M_)

wybierz typ samochodu CITROËN BERLINGO / BERLINGO FIRST Furgon/minivan (M_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
parzyste numery artykułów 18042
Długość [mm] 154,5
Materiał Guma
Ciężar [kg] 0,068
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 11
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 43,5
dla numeru OE 4066.43
nr EAN 4027816180432
parzyste numery artykułów 18043
Długość [mm] 115
Materiał Guma
Strona zabudowy po stronie pasażera
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 40
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 40
nr EAN 4027816180425
parzyste numery artykułów 18042
Długość [mm] 154,5
Materiał Guma
Ciężar [kg] 0,068
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 11
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 43,5
dla numeru OE 4066.43
nr EAN 4027816180432
Długość [mm] 155
Materiał Guma
Ciężar [kg] 0,07715
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 11
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 44
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816391982
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 175
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 10
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 40
Materiał Guma
nr EAN 4047437103726
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 115
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 40
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 40
Materiał Guma
nr EAN 4047437104082
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Długość [mm] 150
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 11
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 42
Materiał Guma
nr EAN 4047437104716
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Długość [mm] 150
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 11
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 42
Materiał Guma
nr EAN 5903766313399
Wysokość [mm] 150
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 11
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 43
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 4040074168127
Wysokość [mm]115
wymagana liczba2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]40
Średnica wewnętrzna 2 [mm]40
zalecana wymiana parami
Wysokość [mm] 115
Ciężar [kg] 0,180
Wymagana ilość 1
Materiał Guma
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 40
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 40
Długość opakowania [cm] 21,5
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5412096483899
Wysokość [mm] 150
Ciężar [kg] 0,150
Materiał Guma
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 11
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 43
Długość opakowania [cm] 21,5
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5412096491474
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
nr EAN 5703858470180
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
dla numeru OE 406622
nr EAN 3660872000323
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
dla numeru OE 406643
nr EAN 3660872301550
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
dla numeru OE 406644
parzyste numery artykułów 0664434
nr EAN 3660872352644
Strona zabudowy z obu stron
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 11
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 42
Wysokość [mm] 180
nr EAN 8430320099422
Strona zabudowy z przodu z lewej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 11
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 42
Wysokość [mm] 150
nr EAN 8430320091587
Wysokość [mm] 115
Materiał Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 40
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 40
Nowa część 
nr EAN 4019064201601
Wysokość [mm] 150
Materiał Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 11
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 43
Nowa część 
nr EAN 4019064428268
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Wysokość [mm] 150
Materiał Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 11
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 42
Nowa część 
nr EAN 4019064099024
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 115
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 40
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 40
Materiał Guma
nr EAN 3322938392093
Wyświetlanie od 1 do 22 (z 22 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza

Osłony i uszczelki przekładni kierowniczej


Każdy samochód ma układ kierowniczy. Bez niego kierowanie pojazdem byłoby niemożliwe. Jazda autem z uszkodzonym lub wyeksploatowanym układem kierowniczym jest bardzo niebezpieczne i mogłoby spowodować wypadek. Istnieją różne rodzaje układów kierowniczych. Najpopularniejszym rozwiązaniem w samochodach jest zębatkowa przekładnia kierownicza. Służy ona do sterowania drążkami kierowniczymi. Gdy kierowca skręci kierownicą w prawo, lewy drążek zostanie wsunięty w stronę maglownicy, a prawy odsunięty. Aby układ był sprawny, szczelny i precyzyjny, wszystkie części powinny być sprawne i nie posiadać nadmiernych luzów. Przy każdym demontażu drążków, lub ich końcówek potrzebne jest ustawienie zbieżności. Pozwoli to na proste sterowanie samochodem i prawidłowe zużycie bieżnika. Maglownica jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, ponieważ nawet bez pompy wspomagania niepotrzebne jest użycie większej siły.

Gdy samochód jest wyposażony w sprawne wspomaganie kierownicy (elektryczne lub hydrauliczne), skręcenie kołami jest możliwe praktycznie bez użycia siły. Układ kierowniczy zbudowany jest z kierownicy, kolumny kierowniczej, która steruje wałem z przegubem krzyżakowym (umożliwia to zmianę ustawienia kierownicy). Przekładnia kierownicza z obu stron posiada osłony i uszczelki. Osłony chronią cały mechanizm przed czynnikami zewnętrznymi. Do przekładni zamontowany jest zębnik wspomagania wraz z silnikiem, kolumna kierownicza z czujnikami położenia i momentu obrotowego kierownicy. Z dwóch stron maglownicy przytwierdzone są drążki kierownicze, a do nich końcówki. Końcówki drążka są przykręcone do zwrotnic sterującymi kołami. Kierownica sprawnego układu kierowniczego po skręcie powinna wracać na swoje miejsce. Podczas jazdy po nierównościach kierownica nie powinna zmieniać swojego położenia, a drgania nie mogą być odczuwalne na kole kierowniczym. W przypadku usterki przekładnia może zostać zregenerowana. W gorszym przypadku potrzebna jest wymiana.