Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza Peugeot 407 (6D_)

osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza do PEUGEOT 407 (6D_)

wybierz typ samochodu PEUGEOT 407 (6D_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 200
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,077
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 53
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816395621
Długość [mm] 200
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy po stronie pasażera
Ciężar [kg] 0,083
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 48
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816395799
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Materiał Termoplast
Długość [mm] 200,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23,8
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 52,6
parzyste numery artykułów 33844 01
nr EAN 4047437331532
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Materiał Termoplast
Długość [mm] 203,4
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23,6
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 48
parzyste numery artykułów 33843 01
nr EAN 4047437331549
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
dla numeru OE 406671
nr EAN 3660872398819
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
dla numeru OE 406672
nr EAN 3660872398826
Strona zabudowy z przodu z lewej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 48
Wysokość [mm] 195
nr EAN 8430320124285
Wysokość [mm] 200,5
Materiał Termoplast
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23,8
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 52,6
Nowa część 
nr EAN 4019064421825
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza

Osłony i uszczelki przekładni kierowniczej


Każdy samochód ma układ kierowniczy. Bez niego kierowanie pojazdem byłoby niemożliwe. Jazda autem z uszkodzonym lub wyeksploatowanym układem kierowniczym jest bardzo niebezpieczne i mogłoby spowodować wypadek. Istnieją różne rodzaje układów kierowniczych. Najpopularniejszym rozwiązaniem w samochodach jest zębatkowa przekładnia kierownicza. Służy ona do sterowania drążkami kierowniczymi. Gdy kierowca skręci kierownicą w prawo, lewy drążek zostanie wsunięty w stronę maglownicy, a prawy odsunięty. Aby układ był sprawny, szczelny i precyzyjny, wszystkie części powinny być sprawne i nie posiadać nadmiernych luzów. Przy każdym demontażu drążków, lub ich końcówek potrzebne jest ustawienie zbieżności. Pozwoli to na proste sterowanie samochodem i prawidłowe zużycie bieżnika. Maglownica jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, ponieważ nawet bez pompy wspomagania niepotrzebne jest użycie większej siły.

Gdy samochód jest wyposażony w sprawne wspomaganie kierownicy (elektryczne lub hydrauliczne), skręcenie kołami jest możliwe praktycznie bez użycia siły. Układ kierowniczy zbudowany jest z kierownicy, kolumny kierowniczej, która steruje wałem z przegubem krzyżakowym (umożliwia to zmianę ustawienia kierownicy). Przekładnia kierownicza z obu stron posiada osłony i uszczelki. Osłony chronią cały mechanizm przed czynnikami zewnętrznymi. Do przekładni zamontowany jest zębnik wspomagania wraz z silnikiem, kolumna kierownicza z czujnikami położenia i momentu obrotowego kierownicy. Z dwóch stron maglownicy przytwierdzone są drążki kierownicze, a do nich końcówki. Końcówki drążka są przykręcone do zwrotnic sterującymi kołami. Kierownica sprawnego układu kierowniczego po skręcie powinna wracać na swoje miejsce. Podczas jazdy po nierównościach kierownica nie powinna zmieniać swojego położenia, a drgania nie mogą być odczuwalne na kole kierowniczym. W przypadku usterki przekładnia może zostać zregenerowana. W gorszym przypadku potrzebna jest wymiana.