Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Lexus » układ kierowniczy Lexus IS C (GSE2_) » osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza Lexus IS C (GSE2_)

osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza do LEXUS IS C (GSE2_)

wybierz typ samochodu LEXUS IS C (GSE2_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 205
Materiał Termoplast
Ciężar [kg] 0,065
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 54
dla numeru OE 4D0 419 831 E S1
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816335931
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm] 210
Ciężar [kg] 0,325
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 10
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 29
Długość opakowania [cm] 22,0
Szerokość opakowania [cm] 15,0
Wysokość opakowania [cm] 7,5
nr EAN 4056111022888
Długość [mm] 251
Materiał Termoplast
Ciężar [kg] 0,09
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 63
dla numeru OE 8D0 419 831 K S1
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816335924
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 205
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 54
Materiał Termoplast
nr EAN 5901619505984
Wysokość [mm] 205
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 54
Materiał Guma
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
nr EAN 4040074401811
Wysokość [mm] 255
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 17,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 63
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
nr EAN 4040074141359
Wysokość [mm] 255
Ciężar [kg] 0,171
Materiał Termoplast
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 63
Długość opakowania [cm] 21,5
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5412096483417
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Średnica 1 [mm] 18
Średnica 2 [mm] 54
Długość całkowita [mm] 205
parzyste numery artykułów 302,130
nr EAN 5413978211159
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 18
Średnica 2 [mm] 65
Długość całkowita [mm] 255
nr EAN 5413978211166
Wysokość [mm] 200
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 18
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 54
nr EAN 7316575658595
Długość [mm] 251
Materiał Termoplast
Ciężar [kg] 0,09
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 63
nr EAN 4044688649423
Długość [mm] 205
Materiał Termoplast
Ciężar [kg] 0,065
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 54
nr EAN 4044688649430
Ilość na oś 2
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 18
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 54
Wysokość [mm] 200
Materiał osłony Guma
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 63
Wysokość [mm] 255
Materiał osłony Termoplast
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
inne części z kategorii osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza pasujące do LEXUS IS C (GSE2_)
osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza

Osłony i uszczelki przekładni kierowniczej


Każdy samochód ma układ kierowniczy. Bez niego kierowanie pojazdem byłoby niemożliwe. Jazda autem z uszkodzonym lub wyeksploatowanym układem kierowniczym jest bardzo niebezpieczne i mogłoby spowodować wypadek. Istnieją różne rodzaje układów kierowniczych. Najpopularniejszym rozwiązaniem w samochodach jest zębatkowa przekładnia kierownicza. Służy ona do sterowania drążkami kierowniczymi. Gdy kierowca skręci kierownicą w prawo, lewy drążek zostanie wsunięty w stronę maglownicy, a prawy odsunięty. Aby układ był sprawny, szczelny i precyzyjny, wszystkie części powinny być sprawne i nie posiadać nadmiernych luzów. Przy każdym demontażu drążków, lub ich końcówek potrzebne jest ustawienie zbieżności. Pozwoli to na proste sterowanie samochodem i prawidłowe zużycie bieżnika. Maglownica jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, ponieważ nawet bez pompy wspomagania niepotrzebne jest użycie większej siły.

Gdy samochód jest wyposażony w sprawne wspomaganie kierownicy (elektryczne lub hydrauliczne), skręcenie kołami jest możliwe praktycznie bez użycia siły. Układ kierowniczy zbudowany jest z kierownicy, kolumny kierowniczej, która steruje wałem z przegubem krzyżakowym (umożliwia to zmianę ustawienia kierownicy). Przekładnia kierownicza z obu stron posiada osłony i uszczelki. Osłony chronią cały mechanizm przed czynnikami zewnętrznymi. Do przekładni zamontowany jest zębnik wspomagania wraz z silnikiem, kolumna kierownicza z czujnikami położenia i momentu obrotowego kierownicy. Z dwóch stron maglownicy przytwierdzone są drążki kierownicze, a do nich końcówki. Końcówki drążka są przykręcone do zwrotnic sterującymi kołami. Kierownica sprawnego układu kierowniczego po skręcie powinna wracać na swoje miejsce. Podczas jazdy po nierównościach kierownica nie powinna zmieniać swojego położenia, a drgania nie mogą być odczuwalne na kole kierowniczym. W przypadku usterki przekładnia może zostać zregenerowana. W gorszym przypadku potrzebna jest wymiana.