Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » układ kierowniczy Volkswagen CRAFTER 30-50 Platforma / podwozie (2F_) » osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza Volkswagen CRAFTER 30-50 Platforma / podwozie (2F_)

osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza do VOLKSWAGEN CRAFTER 30-50 Platforma / podwozie (2F_)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN CRAFTER 30-50 Platforma / podwozie (2F_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 218
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,075
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 16
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 67
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4054224030349
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Materiał Termoplast
Długość [mm] 218
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 16
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 67
nr EAN 4047437339767
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Materiał Termoplast
Długość [mm] 218
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 16
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 67
nr EAN 5903766313405
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Wysokość [mm] 218
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 16
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 4040074023082
Materiał Guma
Wysokość [mm] 218
Masa [g] 124
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 16
Średnica 2 [mm] 67
nr EAN 8033989223193
Strona zabudowy z obu stron
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 16
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 67
Wysokość [mm] 218
dla numeru OE 2E0713115
nr EAN 8430320198439
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 16
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 67
Wysokość [mm] 218
Strona zabudowy z obu stron
Zestaw pełny 
nr EAN 8430320198828
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Wysokość [mm] 218
Materiał Termoplast
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 16
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 67
Nowa część 
nr EAN 4019064098867
Długość [mm] 218
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,075
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 16
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 67
nr EAN 4054228030345
Strona zabudowy z obu stron
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z opaskami zaciskowymi
Ilość na oś 2
Długość [mm] 218
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 16
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 67
Wysokość [mm] 218
Materiał osłony Termoplast
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza

Osłony i uszczelki przekładni kierowniczej


Każdy samochód ma układ kierowniczy. Bez niego kierowanie pojazdem byłoby niemożliwe. Jazda autem z uszkodzonym lub wyeksploatowanym układem kierowniczym jest bardzo niebezpieczne i mogłoby spowodować wypadek. Istnieją różne rodzaje układów kierowniczych. Najpopularniejszym rozwiązaniem w samochodach jest zębatkowa przekładnia kierownicza. Służy ona do sterowania drążkami kierowniczymi. Gdy kierowca skręci kierownicą w prawo, lewy drążek zostanie wsunięty w stronę maglownicy, a prawy odsunięty. Aby układ był sprawny, szczelny i precyzyjny, wszystkie części powinny być sprawne i nie posiadać nadmiernych luzów. Przy każdym demontażu drążków, lub ich końcówek potrzebne jest ustawienie zbieżności. Pozwoli to na proste sterowanie samochodem i prawidłowe zużycie bieżnika. Maglownica jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, ponieważ nawet bez pompy wspomagania niepotrzebne jest użycie większej siły.

Gdy samochód jest wyposażony w sprawne wspomaganie kierownicy (elektryczne lub hydrauliczne), skręcenie kołami jest możliwe praktycznie bez użycia siły. Układ kierowniczy zbudowany jest z kierownicy, kolumny kierowniczej, która steruje wałem z przegubem krzyżakowym (umożliwia to zmianę ustawienia kierownicy). Przekładnia kierownicza z obu stron posiada osłony i uszczelki. Osłony chronią cały mechanizm przed czynnikami zewnętrznymi. Do przekładni zamontowany jest zębnik wspomagania wraz z silnikiem, kolumna kierownicza z czujnikami położenia i momentu obrotowego kierownicy. Z dwóch stron maglownicy przytwierdzone są drążki kierownicze, a do nich końcówki. Końcówki drążka są przykręcone do zwrotnic sterującymi kołami. Kierownica sprawnego układu kierowniczego po skręcie powinna wracać na swoje miejsce. Podczas jazdy po nierównościach kierownica nie powinna zmieniać swojego położenia, a drgania nie mogą być odczuwalne na kole kierowniczym. W przypadku usterki przekładnia może zostać zregenerowana. W gorszym przypadku potrzebna jest wymiana.