
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 1200 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165141816259 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056461 |

| nr EAN | 3165143093948 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 3165143078440 |

| nr EAN | 3165141807936 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 3165143081747 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Norma emisji spalin | Euro 2 |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387979 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Norma emisji spalin | Euro 3 (D3) |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759407509 |

| Numer silnika od | 0084341-3636740 |
| Długość przewodu [mm] | 630 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 910 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-933 |
| nr EAN | 5012759465929 |

| Ciśnienie [bar] | 0,2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| Rozmiar klucza | 21mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| nr EAN | 5012759497029 |

| Norma emisji spalin | Euro 3 (D3) |
| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Norma emisji spalin | Euro 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759516287 |

| Numer silnika od | 3636741,3649576 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 912 |
| nr EAN | 5012759514153 |

| nr EAN | 5012759963463 |

| Norma emisji spalin | Euro 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759981184 |

| Długość przewodu [mm] | 660 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759987391 |

| Norma emisji spalin | Euro 3 (D3) |
| Rodzaj korpusu | z obudową |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Norma emisji spalin | Euro 3 (D3) |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759545584 |

| Numer podwozia od | 23373 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 93 |
| nr EAN | 8717613029701 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029082 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379550807 |

| TECDOC-Nr silnika | 9462 |
| Długość przewodu [mm] | 710 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
| nr EAN | 8012510076057 |

| TECDOC-Nr silnika | 9462 |
| Długość przewodu [mm] | 725 |
| nr EAN | 8012510078037 |

| TECDOC-Nr silnika | 9462 |
| nr EAN | 8012510007389 |

| TECDOC-Nr silnika | 9462 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510038338 |

| TECDOC-Nr silnika | 9462 |
| Norma emisji spalin | Euro 3 (D3) |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
| nr EAN | 8012510084885 |

| TECDOC-Nr silnika | 9462 |
| Norma emisji spalin | Euro 2 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Rozmiar klucza | 14 |
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
| nr EAN | 8012510064481 |

| TECDOC-Nr silnika | 9462 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
| nr EAN | 8012510085080 |

| TECDOC-Nr silnika | 9462 |
| Numer silnika do | 1040269/1045141 |
| Norma emisji spalin | Euro 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 9462 |
| Numer silnika do | 1040269/1045141 |
| Norma emisji spalin | Euro 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 9462 |
| Numer silnika do | 1040269/1045141 |
| Norma emisji spalin | Euro 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 9462 |
| Numer silnika do | 1040269/1045141 |
| Norma emisji spalin | Euro 2 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510078563 |

| TECDOC-Nr silnika | 9462 |
| Numer silnika od | 1040270/1045142 |
| Norma emisji spalin | Euro 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 9462 |
| Numer silnika od | 1040270/1045142 |
| Norma emisji spalin | Euro 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 9462 |
| Numer silnika od | 1040270/1045142 |
| Norma emisji spalin | Euro 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 9462 |
| Numer silnika od | 1040270/1045142 |
| Norma emisji spalin | Euro 2 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510080634 |

| Długość [mm] | 96 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8012510026861 |

| TECDOC-Nr silnika | 9462 |
| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Specyfikacja | 24 |
| nr EAN | 8012510022276 |

| Numer silnika do | 1045141 |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| nr EAN | 8435050604434 |

| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050600726 |

| Numer silnika od | 1040269 |
| Kolor obudowy | jasnoniebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050615096 |

| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 8435050622858 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 55202374 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816122289 |

| Długość [mm] | 47,30 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 55216243 |
| nr EAN | 4027816281306 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 46753479 |
| nr EAN | 4027816372196 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300147667 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 5 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 60 |
| nr EAN | 4082300302684 |

| Norma emisji spalin | Euro 3 (D3) |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300306286 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 710 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300306675 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300394528 |

| Rok prod. do | 200009 |
| nr EAN | 4044079089531 |

| Numer seryjny | K8806815 |
| nr EAN | 5901159270595 |

| Numer seryjny | K1841500 |
| nr EAN | 5901159078245 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063501727 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Wymiar gwintu | M14x1,50 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8001063452029 |

| Numer silnika do | 1040269 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4009026964538 |

| Norma emisji spalin | Euro 2 |
| Norma emisji spalin | Euro 2 |
| Norma emisji spalin | Euro 2 |
| Kod silnika | AR32201 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 5907558581096 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Alfa Romeo 156 Sportwagon (932_) 1.8 16V T.SPARK (932A3).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Alfa Romeo 156 Sportwagon (932_) 1.8 16V T.SPARK (932A3) produkowanego od 2000.05 do roku 2000.10
Jeżeli twój Alfa Romeo dysponuje silnikiem o mocy 144 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Alfa Romeo 156 Sportwagon (932_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Alfa Romeo 156 Sportwagon (932_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Alfa Romeo z rocznika od 2000.05 do roku 2000.10, i mocy silnika 144 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025