
| Rok prod. do | 201012 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047024367524 |

| Rok prod. do | 201012 |
| nr EAN | 4047026209952 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-923 |
| nr EAN | 5012759464762 |

| Ciśnienie [bar] | 0,2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| Rozmiar klucza | 21mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| nr EAN | 5012759497029 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759981320 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029082 |

| TECDOC-Nr silnika | 18474 |
| Kod silnika | 939 A3.000 |
| Kolor | szary |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ciężar [kg] | 0,032 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 36 |
| nr EAN | 8053379052523 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379052530 |

| TECDOC-Nr silnika | 18474 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
| nr EAN | 8012510009208 |

| TECDOC-Nr silnika | 18474 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510038338 |

| TECDOC-Nr silnika | 18474 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
| nr EAN | 8012510084885 |

| TECDOC-Nr silnika | 18474 |
| TECDOC-Nr silnika | 18474 |
| TECDOC-Nr silnika | 18474 |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510013328 |

| TECDOC-Nr silnika | 18474 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
| nr EAN | 8012510085080 |

| TECDOC-Nr silnika | 18474 |
| TECDOC-Nr silnika | 18474 |
| TECDOC-Nr silnika | 18474 |
| TECDOC-Nr silnika | 18474 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510080559 |

| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050600726 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| nr EAN | 8435050624241 |

| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8435050620526 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 55202374 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816122289 |

| Długość [mm] | 63 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Długość śruby pod główką [mm] | 27 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 55188058 |
| nr EAN | 4027816283782 |

| Długość [mm] | 47,30 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 55216243 |
| nr EAN | 4027816281306 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 46798345 |
| nr EAN | 4027816281269 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300243574 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300147667 |

| Strona zabudowy | od strony koła zamachowego |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300243758 |

| Opcja wyposażenia | V1, V2 |
| Sposób montażu | Bagnet |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| nr EAN | 4082300293661 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 4082300619713 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079381789 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079351188 |

| Ilość połączeń | 4 |
| dla numeru artykułu | 558154 |
| nr EAN | 5901779827902 |

| Kod silnika | 939 A3.000 |
| Wysokość [mm] | 36 |
| Ciężar [kg] | 0,032 |
| Opór [Ohm] | 780 |
| Kolor | szary |
| Ilość połączeń | 2 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Wymiar gwintu | M14x1,50 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8001063452029 |

| nr EAN | 8001063893624 |

| nr EAN | 8001063850900 |

| Długość [mm] | 63 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Długość śruby pod główką [mm] | 27 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 5907558548525 |

| nr EAN | 5907558572711 |

| Rok prod. do | 201012 |
| nr EAN | 5902659785473 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| Ciśnienie od [kPa] | 20 |
| ciśnienie do [kPa] | 300 |
| dla numeru OE | 55206797 |
| dla numeru OE | 6238865 |
| dla numeru OE | 1611432480 |
| dla numeru OE | EL8A-9F479-CA |
| Jakość | EQUIVALENT |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kolor | zielony |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074628928 |

| Kod silnika | 939 A3.000 |
| Dolot - Ø [mm] | 80,2 |
| Wylot - Ø [mm] | 80 |
| Długość [mm] | 90 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326909716 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |



| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688122285 |

| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |

| Kod silnika | 939 A3.000 |
| Kod silnika | 939 A3.000 |
| Kod silnika | 939 A3.000 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 4 |
| dla numeru OE | 55 219 298 |
| Ciężar [kg] | 0,04523 |
| nr EAN | 4046001443343 |

| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| nr EAN | 3531650021963 |

| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| nr EAN | 3531650013319 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) produkowanego od 2006.03 do roku 2011.03
Jeżeli twój Alfa Romeo dysponuje silnikiem o mocy 200 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Alfa Romeo SPIDER (939_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Osprzęt elektryczny silnika do Alfa Romeo SPIDER (939_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Alfa Romeo z rocznika od 2006.03 do roku 2011.03, i mocy silnika 200 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025