
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475107190 |

| nr EAN | 4251475115263 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| dla cylindra | 1 - 3 |
| --------------- | |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| dla cylindra | 4 - 6 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342343 |

| nr EAN | 4047024400955 |

| nr EAN | 4047026511352 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | szary |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-925 |
| nr EAN | 5012759465455 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| dla cylindra | 1-3 |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| --------------- | |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| kod | Direct Fit 02 Sensor |
| kod | Right cylinder bank |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759506233 |

| Ciśnienie [bar] | 0,75 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| nr EAN | 5012759498194 |

| Kolor | zielony |
| Długość przewodu [mm] | 385 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759963333 |

| Kolor | szary |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759969250 |

| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5012759548608 |

| Kolor | niebieski |
| Ilość połączeń | 3 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| dla cylindra | 1-3 |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| dla cylindra | 4-6 |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613018408 |

| dla numeru OE | 06E906265D |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| dla cylindra | 4-6 |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| dla numeru OE | 06E906265E |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| dla cylindra | 1-3 |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 1260 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 141 |
| nr EAN | 8717613053577 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058549 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379551262 |

| Długość przewodu [mm] | 495 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379141180 |

| TECDOC-Nr silnika | 17376 |
| TECDOC-Nr silnika | 17376 |
| TECDOC-Nr silnika | 17376 |
| TECDOC-Nr silnika | 17376 |
| nr EAN | 8012510080641 |

| TECDOC-Nr silnika | 17376 |
| TECDOC-Nr silnika | 17376 |
| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 117 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,405 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510008126 |

| TECDOC-Nr silnika | 17376 |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510016916 |

| TECDOC-Nr silnika | 17376 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510026625 |

| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| nr EAN | 8435050626535 |

| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | zielony |
| nr EAN | 8435050633106 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050634257 |

| dla cylindra | 4-6 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Długość [mm] | 1000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 |
| nr EAN | 8435050638194 |

| Numer silnika do | AUK |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Długość przewodu [mm] | 600 |
| Ilość biegunów | 6 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8435050639634 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4027816293187 |

| Długość [mm] | 40 |
| Szerokość [mm] | 43,0 |
| Grubość [mm] | 18,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,011 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 07L 905 163 C |
| nr EAN | 4027816437789 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | zielony |
| Długość przewodu [mm] | 465 |
| Ciężar [kg] | 0,062 |
| dla numeru OE | 06E 905 377 J |
| nr EAN | 4027816463726 |

| kod | A6 Allroad Quattro |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300290851 |

| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,2 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,6 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 20 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,150 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300249187 |

| Numer podwozia od | 4F-8-000 001 |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300646801 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300714203 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| dla cylindra | 1/2/3 |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Ilość biegunów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 915 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 4082300759761 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Ilość biegunów | 6 |
| Długość przewodu [mm] | 545 |
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
| nr EAN | 4082300758580 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| dla cylindra | 4/5/6 |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Ilość biegunów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 945 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 4082300759884 |

| nr EAN | 8001063589367 |

| Ilość przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 1000 |
| Opór [Ohm] | 4,5 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 1000 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063873831 |

| nr EAN | 8001063870502 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 5907558548266 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558527162 |

| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 2505820395636 |

| Kod silnika | AUK |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 5902659783738 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Kolor wtyczki | ciemnoszary |
| Średnica mocowania [mm] | 25 |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| dla numeru OE | 06A 919 501 A |

| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Kolor obudowy | zielony |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Średnica [mm] | 20 |
| Wymiar gwintu | -- |
| Rozmiar klucza | -- |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074346822 |

| TECDOC-Nr silnika | 17376 |
| Kod silnika | BKH |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 575 |
| nr EAN | 087295114766 |

| TECDOC-Nr silnika | 17376 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 971 |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 4 |

| TECDOC-Nr silnika | 17376 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 971 |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 4 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro produkowanego od 2006.05 do roku 2008.10
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 255 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A6 Allroad C6 (4FH)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Audi A6 Allroad C6 (4FH) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2006.05 do roku 2008.10, i mocy silnika 255 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025