Rok prod. do | 202010 | |
nr EAN | 4047026150551 |
Rok prod. od | 202011 | |
nr EAN | 4047026312782 |
nr EAN | 4047026511284 |
Ciśnienie [bar] | 0,55 | |
Kolor | brązowy | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] do | 0,85 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,55 | |
nr EAN | 5012759498187 |
Ilość czopów | 3 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 | |
Ilość połączeń | 1 | |
nr EAN | 8053379028962 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 | |
Ilość połączeń | 1 | |
nr EAN | 8053379138005 |
TECDOC-Nr silnika | 36882 | |
Ciśnienie [bar] | 0,70 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510081440 |
TECDOC-Nr silnika | 36882 | |
Ciśnienie [bar] | 2,5 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | fioletowy | |
nr EAN | 8012510025277 |
TECDOC-Nr silnika | 36882 | |
TECDOC-Nr silnika | 36882 | |
TECDOC-Nr silnika | 36882 | |
TECDOC-Nr silnika | 36882 | |
nr EAN | 8012510045404 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,555 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,85 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Natężenie prądu [A] | 0,150 | |
Tolerancja [%] | 15 | |
nr EAN | 4082300097085 |
Ilość połączeń | 1 | |
Gwint zewn. [mm] | 10 | |
Skok gwintu [mm] | 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 4082300620863 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,3 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,6 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Gwint zewn. [mm] | 10 | |
Kolor obudowy | zielony | |
Skok gwintu [mm] | 1 | |
nr EAN | 4082300642988 |
Kod silnika | DNUF | |
Ciśnienie [bar] | 0,70 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 5907558547993 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro produkowanego od 2018.08
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 306 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Audi TT (FV3, FVP)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Osprzęt elektryczny silnika do Audi TT (FV3, FVP) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2018.08, i mocy silnika 306 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025