TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
Długość [mm] | 70 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | zewnętrzny wielokątny | |
Ilość połączeń | 2 | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Długość śruby pod główką [mm] | 45 | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
dla numeru OE | 13 62 7 797 957 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 5050063200409 |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
Długość [mm] | 69 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,020 | |
dla numeru OE | 13 62 7 803 093 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 5050063247992 |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość całkowita [mm] | 540 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | |
nr EAN | 4047024241381 |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość całkowita [mm] | 380 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | |
nr EAN | 4047024053052 |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | |
nr EAN | 4047025168304 |
Rok prod. od | 201406 | |
nr EAN | 4047025153669 |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
Ciśnienie [bar] | 0,2 | |
Kolor | brązowy | |
Wymiar gwintu | M12x1.5 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] do | 0,5 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,2 | |
nr EAN | 5012759500965 |
Wymagana ilość | 1 | |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
Opcja wyposażenia | N47ND20C | |
nr EAN | 5012759987568 |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
Opcja wyposażenia | N47ND20C | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 5012759988077 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury oleju | |
nr EAN | 5012759990230 |
Wymagana ilość | 1 | |
nr EAN | 5012759990247 |
Wymagana ilość | 1 | |
TECDOC-Nr silnika | 29233 | |
Rodzaj korpusu | bez obudowy |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
TECDOC-Nr silnika | 29233 | |
Tryb pracy | elektroniczny | |
nr EAN | 8012510025611 |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
TECDOC-Nr silnika | 29233 | |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
TECDOC-Nr silnika | 29233 | |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
TECDOC-Nr silnika | 29233 | |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
TECDOC-Nr silnika | 29233 | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
nr EAN | 8012510025376 |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
Kod silnika | N47D20C | |
Wymagana ilość | 1 | |
TECDOC-Nr silnika | 29233 | |
Kod silnika | B47D20A | |
Wymagana ilość | 1 | |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
Kod silnika | N47D20C | |
Wymagana ilość | 1 | |
TECDOC-Nr silnika | 29233 | |
Kod silnika | B47D20A | |
Wymagana ilość | 1 | |
Ciśnienie od [kPa] | 27,2 | |
ciśnienie do [kPa] | 400 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,508 | |
nr EAN | 8012510035177 |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
Kod silnika | N47D20C | |
Wymagana ilość | 1 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,4 | |
nr EAN | 8012510035948 |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
Kod silnika | N47D20C | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 85,2 | |
nr EAN | 8012510036044 |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
TECDOC-Nr silnika | 29233 | |
Tryb pracy | elektroniczny | |
nr EAN | 8012510042588 |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
Długość [mm] | 41 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,2 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 12 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 12 61 8 611 273 | |
nr EAN | 4027816060338 |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
Długość [mm] | 69 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
dla numeru OE | 13 62 7 803 093 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816364115 |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
Długość [mm] | 70 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | zewnętrzny wielokątny | |
Ilość połączeń | 2 | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Długość śruby pod główką [mm] | 45 | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
dla numeru OE | 13 62 7 797 957 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816370321 |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
Długość [mm] | 112,7 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,030 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą | |
nr EAN | 4027816472926 |
Kod silnika | N47D20C | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 50 | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,2 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,5 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Natężenie prądu [A] | 0,25 | |
Tolerancja [%] | 10 | |
nr EAN | 4082300055047 |
Wymagana ilość | 1 | |
Kod silnika | B47D20A | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Ilość biegunów | 3 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300323542 |
Wymagana ilość | 1 | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 4082300619379 |
Ilość połączeń | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | 12 | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 | |
nr EAN | 4082300619867 |
Wymagana ilość | 1 | |
Kod silnika | N47D20C | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 4082300620566 |
Kod silnika | N47D20C | |
Ilość biegunów | 3 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300620573 |
Kod silnika | N47D20C | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,2 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,5 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Gwint zewn. [mm] | 12 | |
Kolor obudowy | brązowy | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 4082300642971 |
Wymagana ilość | 1 | |
Kod silnika | N47D20C | |
Sposób montażu | przykręcany | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Ilość połączeń | 5 | |
nr EAN | 4082300777253 |
Kod silnika | B47D20A | |
Ilość biegunów | 3 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300804508 |
nr EAN | 8001063803234 |
Kod silnika | 520dN47N | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Tryb pracy | hydrauliczny | |
Wymiar gwintu | M 12 | |
Ilość biegunów | 1 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,2 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,5 | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 5901619593769 |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
Długość [mm] | 70 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | zewnętrzny wielokątny | |
Ilość połączeń | 2 | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Długość śruby pod główką [mm] | 45 | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
nr EAN | 5901619568231 |
Kod silnika | N47D20C | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,4 | |
nr EAN | 5903364311179 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Wymiar gwintu | M10 | |
Strona zabudowy | Blok silnika | |
dla numeru OE | 12 61 8 647 488 |
Kod silnika | N47 | |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074239650 |
Kod silnika | N47 D20 C | |
--------------- | ||
Kod silnika | B47 D20 A | |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074293737 |
Kod silnika | N47 D20 C | |
Przewód układu chłodzącego | od chłodnicy spalin do dodatkowej pompy wodnej | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury oleju | |
--------------- | ||
Kod silnika | B47 D20 A | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury oleju | |
Kod silnika | N47 D20 C | |
Przewód układu chłodzącego | od chłodnicy spalin do dodatkowej pompy wodnej | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury oleju | |
--------------- | ||
Kod silnika | B47 D20 A | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury oleju | |
Kod silnika | N47 D20 C | |
Przewód układu chłodzącego | od chłodnicy spalin do dodatkowej pompy wodnej | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury oleju | |
--------------- | ||
Kod silnika | B47 D20 A | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury oleju | |
Kod silnika | N47 D20 C | |
Przewód układu chłodzącego | od chłodnicy spalin do dodatkowej pompy wodnej | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury oleju | |
--------------- | ||
Kod silnika | B47 D20 A | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury oleju | |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074294680 |
Układ wydechowy | przed filtrem cząstek stałych | |
Kod silnika | N47N | |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 | |
Długość przewodu [mm] | 400 | |
Ilość biegunów | 6 | |
nr EAN | 4040074309940 |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
Kod silnika | N47D20C | |
Wymagana ilość | 1 | |
Opcja wyposażenia | N47ND20C | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
nr EAN | 4010326812498 |
TECDOC-Nr silnika | 29233 | |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość [mm] | 500 | |
nr EAN | 4010326912990 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Wymagana ilość | 1 | |
Kod silnika | N47D20C | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048923486 |
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczny |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,2 | |
Długość [mm] | 41 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 12 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688060334 |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
Długość [mm] | 70 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | zewnętrzny wielokątny | |
Ilość połączeń | 2 | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Długość śruby pod główką [mm] | 45 | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688370327 |
TECDOC-Nr silnika | 24405 | |
Długość [mm] | 112,7 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą | |
nr EAN | 4044688472922 |
kod | 520d N47N | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 | |
Wymiar gwintu | M 12 | |
Ilość biegunów | 2 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Bmw 5 (F10) 520 d.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Bmw 5 (F10) 520 d produkowanego od 2010.06 do roku 2016.10
Jeżeli twój Bmw dysponuje silnikiem o mocy 163 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Bmw 5 (F10)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Bmw 5 (F10) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Bmw z rocznika od 2010.06 do roku 2016.10, i mocy silnika 163 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025