Ilość podłączonych styków | 2 | |
Kolor | zielony | |
Wymiar gwintu | M12 | |
Rozmiar klucza | 19mm | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 | |
nr EAN | 5012759464748 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165143342305 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 1450 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 | |
nr EAN | 3165143573334 |
nr EAN | 3165142704784 |
nr EAN | 3165141813920 |
Rok prod. do | 199512 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Kod silnika | M50 B20 (206S1) | |
Kod silnika | M50 B20 (206S2) | |
--------------- | ||
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759387566 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
Kolor | zielony | |
Wymiar gwintu | M12 | |
Rozmiar klucza | 19mm | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 | |
nr EAN | 5012759464748 |
kod | 3 Pin | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 5012759504932 |
Rok prod. do | 199209 | |
nr EAN | 5012759987339 |
TECDOC-Nr silnika | 28378 | |
Rok prod. od | 199209 | |
nr EAN | 5012759987469 |
Kod silnika | M50B25 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego | |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 103 | |
nr EAN | 8717613018392 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M12 x 1,5 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 | |
Ilość połączeń | 1 | |
nr EAN | 8053379029211 |
TECDOC-Nr silnika | 28377 | |
TECDOC-Nr silnika | 28378 | |
Kod silnika | M50 B25 (256S1) | |
Głębokość zabudowy [mm] | 27,5 | |
Ciężar [kg] | 0,062 | |
Opór [Ohm] | 13 | |
Kolor | czarny | |
Długość przewodu [mm] | 390 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379053865 |
TECDOC-Nr silnika | 28378 | |
TECDOC-Nr silnika | 28377 | |
Kod silnika | M50 B25 (256S1) | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 33 | |
nr EAN | 8053379055562 |
TECDOC-Nr silnika | 28377 | |
TECDOC-Nr silnika | 28378 | |
Kod silnika | M50 B25 (256S1) | |
Głębokość zabudowy [mm] | 14 | |
Długość przewodu [mm] | 210 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Opór [MOhm] | 13,5 | |
nr EAN | 8053379924943 |
TECDOC-Nr silnika | 28377 | |
TECDOC-Nr silnika | 28378 | |
Długość przewodu [mm] | 725 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 8012510069103 |
TECDOC-Nr silnika | 28377 | |
Rok prod. do | 199209 | |
TECDOC-Nr silnika | 28378 | |
Rok prod. do | 199209 | |
Długość przewodu [mm] | 390 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 | |
nr EAN | 8012510078235 |
TECDOC-Nr silnika | 28377 | |
TECDOC-Nr silnika | 28378 | |
Ciśnienie [bar] | 0,30 | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510038086 |
TECDOC-Nr silnika | 28377 | |
TECDOC-Nr silnika | 28378 | |
TECDOC-Nr silnika | 28377 | |
TECDOC-Nr silnika | 28378 | |
TECDOC-Nr silnika | 28377 | |
TECDOC-Nr silnika | 28378 | |
TECDOC-Nr silnika | 28377 | |
TECDOC-Nr silnika | 28378 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
nr EAN | 8012510064948 |
nr EAN | 8435050614891 |
Kod silnika | M 50 B 25 | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 8435050620243 |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 | |
Kolor obudowy | brązowy | |
Ciśnienie [bar] | 0,35 | |
nr EAN | 8435050600702 |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z tempomatem | |
Ilość biegunów | 2 | |
Tryb pracy | manualny (obsługa stopą) | |
nr EAN | 8435050626146 |
Długość [mm] | 41 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,2 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 12 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 12 61 8 611 273 | |
nr EAN | 4027816060338 |
Rok prod. do | 199209 | |
Długość [mm] | 50,7 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 11 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | niebieski | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Punkt włączania [°C] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,022 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 13 38 458 | |
nr EAN | 4027816176954 |
Zakres temperatury do [°C] | 130 | |
Długość [mm] | 53 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Długość śruby pod główką [mm] | 27 | |
Ciężar [kg] | 0,025 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 12 62 1 747 281 | |
nr EAN | 4027816283546 |
TECDOC-Nr silnika | 28378 | |
TECDOC-Nr silnika | 28377 | |
TECDOC-Nr silnika | 28378 | |
TECDOC-Nr silnika | 28377 | |
Ograniczenia producenta | Bosch | |
Sposób montażu | przykręcany | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 2080 | |
Opór [Ohm] | 302 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | 12 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski | |
Kolor | niebieski | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Zakres temperatury [°C] | 25 | |
Zakres temperatury [°C] | 80 | |
nr EAN | 4082300144550 |
Rok prod. do | 199209 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 1400 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 390 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Tolerancja [%] | 10 | |
nr EAN | 4082300155228 |
Kod silnika | M50 | |
Ograniczenia producenta | Bosch | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 540 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 725 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Tolerancja [%] | 10 | |
nr EAN | 4082300133271 |
Rok prod. od | 199209 | |
Kod silnika | M50, M52 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Długość przewodu [mm] | 410 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Tolerancja [%] | 5 | |
nr EAN | 4082300163841 |
Kod silnika | M50 B25 | |
dla numeru artykułu | 550456 | |
Wysokość [mm] | 28 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 5901779819273 |
Kod silnika | M50 B25 | |
Długość przewodu [mm] | 490 | |
dla numeru artykułu | 550450 | |
Wysokość [mm] | 28 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 5901779818894 |
Numer seryjny | K8802510 | |
nr EAN | 5901159269858 |
Numer seryjny | K8802541 | |
nr EAN | 5901159269957 |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 8001063507774 |
Rok prod. do | 199209 | |
Długość [mm] | 50,7 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 11 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | niebieski | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Punkt włączania [°C] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,022 | |
nr EAN | 5907558548099 |
Zakres temperatury od [°C] | 0 | |
Długość [mm] | 53 | |
Zakres temperatury do [°C] | 130 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Długość śruby pod główką [mm] | 27 | |
Ciężar [kg] | 0,025 | |
nr EAN | 5907558580914 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | |
Opór [Ohm] | 550 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 | |
Długość przewodu [mm] | 725 | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 5907558598049 |
Rok prod. do | 199209 | |
Kod silnika | M50B25(256S2) | |
Długość przewodu [mm] | 390 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 | |
nr EAN | 5907558581478 |
Kod silnika | M50B25(256S1) | |
Kod silnika | M50B25(256S2) | |
Długość przewodu [mm] | 725 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 5907558581515 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558527124 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558527155 |
Kod silnika | 525i | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Tryb pracy | hydrauliczny | |
Wymiar gwintu | M 12 | |
Ilość biegunów | 1 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,2 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,5 | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 5901619593769 |
Rok prod. od | 199309 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,030 | |
nr EAN | 5902659791016 |
nr EAN | 5903766317182 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor wtyczki | jasnoniebieski | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Rozmiar klucza | 19 mm |
dla producenta sterownika | Bosch | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
dla numeru OE | 13 62 1 711 371 | |
dla numeru OE | 046 905 379 | |
dla numeru OE | 37880-P5T-G00 | |
dla numeru OE | 1430.80 | |
dla numeru OE | 504366815 |
Artykuły dynamiki hamulców / jazdy | nie dla ASR | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Napięcie znamionowe [V] | 5 | |
dla numeru OE | 13 63 1 721 456 |
Ilość biegunów | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 725 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Opór [Ohm] | 550 |
Kod silnika | M50 B25 | |
dla producenta sterownika | Bosch | |
Rok prod. do | 199209 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Długość przewodu [mm] | 385 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Opór [Ohm] | 1400 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Bmw 5 Touring (E34) 525 i.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Bmw 5 Touring (E34) 525 i produkowanego od 1991.07 do roku 1996.07
Jeżeli twój Bmw dysponuje silnikiem o mocy 192 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Bmw 5 Touring (E34)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Bmw 5 Touring (E34) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Bmw z rocznika od 1991.07 do roku 1996.07, i mocy silnika 192 KM
.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024