
| Rok prod. od | 199810 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 580 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165143112632 |

| Rok prod. od | 199810 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 320 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165142800189 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| --------------- | |
| Rok prod. od | 199810 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342329 |

| Rok prod. do | 199809 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 370 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165143064887 |

| Rok prod. do | 199709 |
| nr EAN | 3165142283210 |

| Rok prod. od | 199710 |
| nr EAN | 3165143985274 |

| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387535 |

| Rok prod. do | 199809 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387382 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 620 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759469309 |

| Rok prod. do | 199809 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 5012759504932 |

| Rok prod. od | 199809 |
| Długość przewodu [mm] | 365 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759513798 |

| Rok prod. do | 199809 |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Kod silnika | 448S1 (M62B44) |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Rok prod. do | 199809 |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Kod silnika | 448S1 (M62B44) |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Rok prod. od | 199809 |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Kod silnika | 448S1 (M62B44) |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Rok prod. od | 199809 |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Kod silnika | 448S1 (M62B44) |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Rok prod. od | 199809 |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Kod silnika | 448S1 (M62B44) |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Rok prod. od | 199809 |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Kod silnika | 448S1 (M62B44) |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613018385 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029211 |

| TECDOC-Nr silnika | 28393 |
| TECDOC-Nr silnika | 28392 |
| Kod silnika | M62 B44 (448S1) |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 33 |
| nr EAN | 8053379055562 |

| TECDOC-Nr silnika | 28392 |
| TECDOC-Nr silnika | 28393 |
| Kod silnika | M62 B44 (448S1) |
| Opór [Ohm] | 650 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 32 |
| nr EAN | 8053379058792 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 32 |
| nr EAN | 8053379314041 |

| TECDOC-Nr silnika | 28392 |
| Rok prod. od | 199710 |
| TECDOC-Nr silnika | 28393 |
| Rok prod. od | 199710 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510038086 |

| TECDOC-Nr silnika | 28392 |
| Strona zabudowy | po stronie silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 28393 |
| Strona zabudowy | po stronie silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 28392 |
| Strona zabudowy | po stronie silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 28393 |
| Strona zabudowy | po stronie silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 28392 |
| Strona zabudowy | po stronie silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 28393 |
| Strona zabudowy | po stronie silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 28392 |
| Strona zabudowy | po stronie silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 28393 |
| Strona zabudowy | po stronie silnika |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| nr EAN | 8012510080603 |

| TECDOC-Nr silnika | 28392 |
| TECDOC-Nr silnika | 28393 |
| nr EAN | 8012510021828 |

| nr EAN | 8435050614891 |

| Rok prod. do | 199809 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Długość [mm] | 350 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 |
| nr EAN | 8435050619964 |

| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Ciśnienie [bar] | 0,35 |
| nr EAN | 8435050600702 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050617465 |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z tempomatem |
| Ilość biegunów | 2 |
| Tryb pracy | manualny (obsługa stopą) |
| nr EAN | 8435050626146 |

| TECDOC-Nr silnika | 28392 |
| TECDOC-Nr silnika | 28393 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050622841 |

| Rok prod. od | 199710 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050648711 |

| Długość [mm] | 41 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 12 61 8 611 273 |
| nr EAN | 4027816060338 |

| Długość [mm] | 54 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,032 |
| dla numeru OE | 13 62 7 839 138 |
| nr EAN | 4027816239314 |

| TECDOC-Nr silnika | 28393 |
| Rok prod. od | 199809 |
| Długość [mm] | 64 |
| Szerokość [mm] | 30,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Strona zabudowy | za chłodnicą |
| Ciężar [kg] | 0,016 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 13 62 1 433 077 |
| nr EAN | 4027816306450 |

| Długość [mm] | 68 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Długość śruby pod główką [mm] | 25 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| dla numeru OE | 13 62 1 703 993 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816329152 |

| Rok prod. od | 199710 |
| Kod silnika | M62B448S1/M62B448S2 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 50 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,2 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,5 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,25 |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300055047 |

| Rok prod. od | 199710 |
| Kod silnika | M62B448S1/M62B448S2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,2 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,5 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300642971 |

| Rok prod. od | 1998.10 |
| Kod silnika | M62B448S2 |
| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Rodzaj czujnika | czujnik cieplny masy powietrza |
| Liczba zestyków | 5 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 92,5 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| dla numeru OE | 0928400314 |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079389464 |

| dla numeru artykułu | 558085 |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 5901779827957 |

| Numer seryjny | K8802502 |
| nr EAN | 5901159269827 |

| Numer seryjny | K8802612 |
| nr EAN | 5901159270007 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063508443 |

| Opór [Ohm] | 2,1 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 300 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 300 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063760063 |

| Ilość przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 350 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Opór [Ohm] | 2,1 |
| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063945576 |

| Długość [mm] | 68 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Długość śruby pod główką [mm] | 25 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 5907558581089 |

| Rok prod. od | 199809 |
| Długość [mm] | 64 |
| Szerokość [mm] | 30,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Strona zabudowy | za chłodnicą |
| Ciężar [kg] | 0,016 |
| nr EAN | 5907558581102 |

| TECDOC-Nr silnika | 28392 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 28393 |
| nr EAN | 5907558571103 |

| Kod silnika | M62B44 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 340 |
| nr EAN | 5907558578041 |

| Rok prod. od | 199709 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 12 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 5901619593769 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 290 |
| nr EAN | 5902659705068 |

| Długość [mm] | 78,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,010 |
| nr EAN | 5901619568224 |

| Rok prod. do | 199809 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| nr EAN | 5902659791016 |

| Rok prod. do | 199809 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Głębokość zabudowy [mm] | 21 |
| Długość przewodu [mm] | 305 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 5902659791023 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 5 |
| dla numeru OE | 13 63 1 721 456 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Bmw 7 (E38) 740 i, iL.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Bmw 7 (E38) 740 i, iL produkowanego od 1996.02 do roku 2001.07
Jeżeli twój Bmw dysponuje silnikiem o mocy 286 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Bmw 7 (E38)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Bmw 7 (E38) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Bmw z rocznika od 1996.02 do roku 2001.07, i mocy silnika 286 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025