
| TECDOC-Nr silnika | 24935 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,018 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 1338.C1 |
| nr EAN | 5050063218336 |

| TECDOC-Nr silnika | 24935 |
| Rok prod. od | 201009 |
| Rok prod. do | 201612 |
| nr EAN | 4047024267336 |

| TECDOC-Nr silnika | 24935 |
| Rok prod. od | 201009 |
| Rok prod. do | 201612 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 410 |
| nr EAN | 4047026099010 |

| TECDOC-Nr silnika | 24935 |
| Rok prod. od | 201009 |
| Rok prod. do | 201612 |
| nr EAN | 4047026133165 |

| TECDOC-Nr silnika | 31846 |
| Rok prod. od | 201410 |
| Rok prod. do | 201812 |
| nr EAN | 4047026511253 |

| Kod silnika | RHE (DW10CTED4) |
| dla numeru OE | 0515.T7 |
| nr EAN | 3358960598844 |

| Rok prod. od | 201006 |
| TECDOC-Nr silnika | 24935 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 |
| nr EAN | 5012759376744 |

| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-923 |
| nr EAN | 5012759465479 |

| Kod silnika | DW10CTED4 |
| Ciśnienie [bar] | 0,5 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| nr EAN | 5012759498217 |

| Ciśnienie [bar] | 0,5 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| nr EAN | 5012759498224 |

| Kod silnika | DW10CTED4 |
| nr EAN | 5012759771778 |

| Kod silnika | DW10FD |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| nr EAN | 5012759544174 |

| Rok prod. do | 201103 |
| Kod silnika | DW10CTED4 |
| nr EAN | 5012759544068 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M16 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379026098 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058518 |

| TECDOC-Nr silnika | 24935 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| nr EAN | 8012510078860 |

| TECDOC-Nr silnika | 24935 |
| TECDOC-Nr silnika | 24935 |
| TECDOC-Nr silnika | 24935 |
| TECDOC-Nr silnika | 24935 |
| nr EAN | 8012510094020 |

| TECDOC-Nr silnika | 24935 |
| TECDOC-Nr silnika | 31846 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510025888 |

| TECDOC-Nr silnika | 24935 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 22 |
| nr EAN | 8012510026533 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | biały |
| nr EAN | 8435050622599 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620885 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| Długość przewodu [mm] | 150 |
| nr EAN | 8435050634950 |

| TECDOC-Nr silnika | 24935 |
| Długość [mm] | 55,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,021 |
| dla numeru OE | 1920.QN |
| nr EAN | 4027816312406 |

| TECDOC-Nr silnika | 24935 |
| Długość [mm] | 75 |
| Szerokość [mm] | 47,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1920.QS |
| nr EAN | 4027816312420 |

| TECDOC-Nr silnika | 24935 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 1338.C1 |
| nr EAN | 4027816360384 |

| TECDOC-Nr silnika | 24935 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| dla numeru OE | 12 61 7 568 481 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816375067 |

| Kod silnika | DW10CTED4 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| nr EAN | 4082300243604 |

| Rok prod. od | 201104 |
| Rok prod. do | 201109 |
| Kod silnika | DW10CTED4 |
| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 4082300239997 |

| Kod silnika | DW10CTED4 |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Średnica 1 [mm] | 25,4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
| Długość 1 [mm] | 53 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300289923 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300147650 |

| Kod silnika | DW10CTED4 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Rodzaj gwintu | z gwintem metrycznym |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300237337 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Kod silnika | DW10CTED4 |
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Ilość biegunów | 6 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| nr EAN | 4082300652178 |

| Rok prod. od | 201711 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z tempomatem |
| Numer pozycji od | 14966 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Nakładka pedału z gumy |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300675948 |

| Specyfikacje asortymentowa | Nasadka rurowa |
| Ilość biegunów | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! | |
| EAN | 4082300818598 |
| Stan | Fabrycznie nowy |

| Kod silnika | DW10FD |
| Jednostka | szt. |
| Specyfikacje asortymentowa | Nasadka rurowa |
| Ilość biegunów | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! | |
| EAN | 4082300818581 |
| Stan | Fabrycznie nowy |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów Diesla z filtrem cząstek stałych (DPF) |
| Numer pozycji od | 12747 |
| Numer pozycji do | 12571 |
| nr EAN | 4044079050807 |

| Średnica [mm] | 100,00 |
| Szerokość [mm] | 9,80 |
| nr EAN | 4005108953490 |

| Numer seryjny | K8805924 |
| nr EAN | 5901159270489 |

| TECDOC-Nr silnika | 24935 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| nr EAN | 5907558547955 |

| TECDOC-Nr silnika | 24935 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5907558548228 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,3 |
| nr EAN | 5901619593851 |

| Rok prod. do | 201612 |
| nr EAN | 5903364311209 |

| TECDOC-Nr silnika | RHE (DW10CTED4) |
| dla numeru organizacyjnego od | 12572 |
| dla numeru organizacyjnego do | 12746 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 63 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 70 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |

| TECDOC-Nr silnika | RHE (DW10CTED4) |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 96 |
| Liczba zestyków | 4 |

| Rok prod. od | 201104 |
| Rok prod. do | 201109 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 80 |
| Jakość | EQUIVALENT |

| Strona zabudowy | z przodu z lewej |

| Kod silnika | RHE (DW10CTED4) |
| Kod silnika | RHE (DW10CTED4) |
| Kod silnika | RHE (DW10CTED4) |
| Kod silnika | RHE (DW10CTED4) |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074281178 |

| Kod silnika | RHE (DW10CTED4) |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| Długość [mm] | 96 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326900690 |

| Kod silnika | DW10CTED4 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 400 |
| nr EAN | 4010326917803 |

| Kod silnika | DW10CTED4 |
| Kolor | szary |
| Ciężar netto [g] | 20 |
| nr EAN | 5902048080721 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Citroën C4 II (NC_) 2.0 HDi / BlueHDi 150.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën C4 II (NC_) 2.0 HDi / BlueHDi 150 produkowanego od 2009.11
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Citroën C4 II (NC_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Citroën C4 II (NC_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 2009.11, i mocy silnika 150 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025