
| Rok prod. do | 201612 | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Liczba przewodów | 5 | 
| Długość całkowita [mm] | 630 | 
| nr EAN | 4047025884440 | 

| Rok prod. do | 201612 | 
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | 
| nr EAN | 4047026453379 | 

| Opcja wyposażenia | PUMA | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Opór od [Ohm] | 390 | 
| nr EAN | 5012759514290 | 

| Ciśnienie [bar] | 0,147 | 
| Kolor | zielony | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24mm | 
| Ciśnienie [bar] do | 0,294 | 
| Ciśnienie [bar] od | 0,147 | 
| nr EAN | 5012759512333 | 

| Opcja wyposażenia | PUMA C | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego | 
| Ilość podłączonych styków | 4 | 
| nr EAN | 5012759494639 | 

| Jakość | OE | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Ilość biegunów | 4 | 
| nr EAN | 8717613056677 | 

| Kolor | czarny | 
| Ciężar [kg] | 0,022 | 
| Opór [Ohm] | 400 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Głębokość zabudowy [mm] | 38 | 
| nr EAN | 8053379054312 | 

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | 
| Gwintowana złączka | 1/4'' x 18 NPT | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,4 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| nr EAN | 8053379026111 | 

| Gwintowana złączka | M6x1 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| Głębokość zabudowy [mm] | 38,5 | 
| nr EAN | 8053379060184 | 

| Ilość połączeń | 4 | 
| nr EAN | 8053379550777 | 

| TECDOC-Nr silnika | 30660 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | 
| nr EAN | 8012510016619 | 

| Tryb pracy | mechaniczne | 
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem | 
| nr EAN | 8012510084885 | 

| TECDOC-Nr silnika | 30660 | 
| Ciśnienie [bar] | 0,40 | 
| Wymiar gwintu | 1/4-18NPT | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| nr EAN | 8012510085233 | 

| TECDOC-Nr silnika | 30660 | 
| Tryb pracy | mechaniczne | 
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem | 
| nr EAN | 8012510085080 | 

| TECDOC-Nr silnika | 30660 | 
| TECDOC-Nr silnika | 30660 | 
| TECDOC-Nr silnika | 30660 | 
| TECDOC-Nr silnika | 30660 | 
| Rozmiar klucza | 19 | 
| nr EAN | 8012510085462 | 

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 40,5 | 
| nr EAN | 8012510033876 | 

| Wymiar gwintu | M10x1,5 | 
| Rozmiar klucza | 15 | 
| nr EAN | 8012510035610 | 

| Ilość biegunów | 3 | 
| Kolor obudowy | szary | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| nr EAN | 8435050632079 | 

| Gwint zewn. [mm] | 1/4" - 18 NPT | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Kolor | czarny | 
| Punkty zmienne [bar] | 0,4 | 
| Ciężar [kg] | 0,03 | 
| dla numeru OE | 1 084 764 | 
| nr EAN | 4027816244363 | 

| Długość [mm] | 39 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| Ciężar [kg] | 0,020 | 
| dla numeru OE | 1 808 524 | 
| nr EAN | 4027816371847 | 

| Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza | 
| Ilość połączeń | 4 | 
| Ciężar [kg] | 0,038 | 
| dla numeru OE | 1 516 668 | 
| nr EAN | 4054224059081 | 

| Ilość połączeń | 2 | 
| Kolor | szary | 
| Ciężar [kg] | 0,029 | 
| dla numeru OE | 1 802 332 | 
| nr EAN | 4054224064825 | 

| Opcja wyposażenia | PUMA | 
| Sposób montażu | przykręcany | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego | 
| Ilość połączeń | 4 | 
| nr EAN | 4082300273250 | 

| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Kolor | czarny | 
| Wymiar gwintu | 1/4-18NPT | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,4 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| nr EAN | 4082300207514 | 

| Opcja wyposażenia | PUMA C | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| nr EAN | 4082300401158 | 

| Opcja wyposażenia | PUMA C | 
| Sposób montażu | przykręcany | 
| Ilość połączeń | 4 | 
| nr EAN | 4082300562514 | 

| Ilość połączeń | 2 | 
| nr EAN | 4082300619355 | 

| TECDOC-Nr silnika | 30660 | 
| Gwarancja | 5 lata gwarancji | 
| nr EAN | 4044079350877 | 

| TECDOC-Nr silnika | 30660 | 
| nr EAN | 4044079050876 | 

| nr EAN | 4044079050890 | 

| nr EAN | 8001063941202 | 

| Gwint zewn. [mm] | 1/4" - 18 NPT | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Kolor | czarny | 
| Punkty zmienne [bar] | 0,4 | 
| Ciężar [kg] | 0,03 | 
| nr EAN | 5901619505205 | 

| nr EAN | 5903364310721 | 

| Opcja wyposażenia | PUMAC | 
| nr EAN | 5903364315887 | 

| Ilość biegunów | 2 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | 
| Rezystancja znamionowa [Ohm] | 400 | 

| Ilość biegunów | 3 | 
| Kształt obudowy wtyczki | owalny | 
| Kolor wtyczki | szary | 
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | 
| Głębokość zabudowy [mm] | 26,5 | 
| Liczba otworów do mocowania | 1 | 
| dla numeru OE | 6C11-12K073-AC | 
| dla numeru OE | 1920.KX | 
| dla numeru OE | JDE3763 | 
| dla numeru OE | LR004492 | 

| Napięcie robocze [V] | 12 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC | 
| Zakres temperatury od [°C] | 20 | 
| Zakres temperatury do [°C] | 120 | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| nr EAN | 4040074281192 | 

| Kod silnika | 4HH (P22DTE) | 
| Napięcie robocze [V] | 12 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| nr EAN | 4040074294932 | 

| TECDOC-Nr silnika | 30660 | 
| Strona zabudowy | po stronie silnika | 
| TECDOC-Nr silnika | 30660 | 
| Strona zabudowy | po stronie silnika | 
| TECDOC-Nr silnika | 30660 | 
| Strona zabudowy | po stronie silnika | 
| TECDOC-Nr silnika | 30660 | 
| Strona zabudowy | po stronie silnika | 
| Napięcie robocze [V] | 12 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC | 
| Rozmiar klucza | 15 | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| nr EAN | 4040074295069 | 

| Kod silnika | PUMA C 96 EURO5 | 
| Rodzaj korpusu | bez obudowy | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | 
| nr EAN | 4010326943956 | 

| Kod silnika | PUMA 22DT | 
| Rodzaj korpusu | bez obudowy | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | 
| nr EAN | 4010326958608 | 

| Kod silnika | P22DTE | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Liczba przewodów | 5 | 
| Długość [mm] | 500 | 
| nr EAN | 4010326954365 | 

| Strona zabudowy | z przodu | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Wymagana ilość | 1 | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| nr EAN | 5902048923486 | 


| Tryb pracy | elektryczny | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| Techniczny numer informacyjny | SI 0100 | 

| Kolor | chromowy/czarny | 

| Gwint zewn. [mm] | 1/4" - 18 NPT | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Kolor | czarny | 
| Punkty zmienne [bar] | 0,4 | 
| Ciężar [kg] | 0,03 | 
| nr EAN | 4044688244369 | 

| Kształt obudowy wtyczki | owalny | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 

| Ilość biegunów | 3 | 
| Kształt obudowy wtyczki | owalny | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 

| niewymagany zwrot starej części | |
| Nowa część | |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | 
| Ilość biegunów | 4 | 
| Strona zabudowy | Obudowa filtra powietrza | 
| Rodzaj korpusu | bez obudowy | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Citroën JUMPER II Furgon 2.2 HDi 130.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën JUMPER II Furgon 2.2 HDi 130 produkowanego od 2011.07
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 130 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Citroën JUMPER II Furgon? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Citroën JUMPER II Furgon w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 2011.07, i mocy silnika 130 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025