
| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| Rok prod. do | 200509 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Numer pozycji do | 10559 |
| --------------- | |
| Rok prod. do | 201004 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| --------------- | |
| Kod silnika | N6A |
| Rok prod. do | 201004 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| Rok prod. od | 200510 |
| Rok prod. do | 201004 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Numer pozycji od | 10560 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056461 |

| Rok prod. do | 201004 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| --------------- | |
| Kod silnika | N6A |
| Rok prod. do | 201004 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| Rok prod. od | 200510 |
| Rok prod. do | 201004 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Numer pozycji od | 10560 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 410 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165142945811 |

| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| Rok prod. do | 200509 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Numer pozycji do | 10559 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 565 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165143143919 |

| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| Kod silnika | N6A |
| Rok prod. do | 201004 |
| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| Kod silnika | N6A |
| Rok prod. do | 201004 |
| nr EAN | 4047024267268 |

| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| Kod silnika | N6A |
| Rok prod. do | 201004 |
| nr EAN | 4047024267329 |

| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| Kod silnika | N6A |
| Rok prod. do | 201004 |
| nr EAN | 3165143528891 |

| Typ skrzyni biegów | MA |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 460 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-923 |
| nr EAN | 5012759376812 |

| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| Ograniczenia producenta | SIEMENS |
| Kod silnika | TU5JP |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 405 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 |
| nr EAN | 5012759376782 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759349526 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759388617 |

| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| Kod silnika | TU5JP |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-922 |
| nr EAN | 5012759380697 |

| Ciśnienie [bar] | 0,5 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| nr EAN | 5012759498217 |

| Ciśnienie [bar] | 0,5 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| nr EAN | 5012759498224 |

| Rok prod. od | 200609 |
| Kraj producenta pojazdu | Brazylia |
| --------------- | |
| Kraj producenta pojazdu | Francja |
| --------------- | |
| Kraj producenta pojazdu | Hiszpania |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | brązowy |
| nr EAN | 5012759989616 |

| dla numeru OE | 1628HR |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 113 |
| nr EAN | 8717613024157 |

| dla numeru OE | 1628KY |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 550 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 99 |
| nr EAN | 8717613024195 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 93 |
| nr EAN | 8717613029701 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M16 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| nr EAN | 8053379026067 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M16 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379026098 |

| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| Kod silnika | NFU (TU5JP4) |
| Ciężar [kg] | 0,064 |
| Opór [Ohm] | 450 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 17 |
| nr EAN | 8053379052714 |

| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| Kod silnika | NFU (TU5JP4) |
| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,066 |
| Opór [Ohm] | 440 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 12 |
| nr EAN | 8053379052738 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M12 x 1,25 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 20 |
| nr EAN | 8053379032723 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,028 |
| Opór [Ohm] | 390 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379145690 |

| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| Typ skrzyni biegów | MA |
| Ograniczenia producenta | SIEMENS |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 17,2 |
| nr EAN | 8012510089040 |

| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| Typ skrzyni biegów | BE4R |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510089484 |

| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| nr EAN | 8012510078860 |

| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510064511 |

| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| kod | XsaraPicasso |
| Rok prod. do | 200608 |
| Kraj producenta pojazdu | Brazylia |
| --------------- | |
| kod | XsaraPicasso |
| Kraj producenta pojazdu | Chiny |
| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| kod | XsaraPicasso |
| Rok prod. do | 200608 |
| Kraj producenta pojazdu | Brazylia |
| --------------- | |
| kod | XsaraPicasso |
| Kraj producenta pojazdu | Chiny |
| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| kod | XsaraPicasso |
| Rok prod. do | 200608 |
| Kraj producenta pojazdu | Brazylia |
| --------------- | |
| kod | XsaraPicasso |
| Kraj producenta pojazdu | Chiny |
| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| kod | XsaraPicasso |
| Rok prod. do | 200608 |
| Kraj producenta pojazdu | Brazylia |
| --------------- | |
| kod | XsaraPicasso |
| Kraj producenta pojazdu | Chiny |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510080627 |

| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| kod | XsaraPicasso |
| Rok prod. od | 200609 |
| Kraj producenta pojazdu | Brazylia |
| --------------- | |
| kod | XsaraPicasso |
| Kraj producenta pojazdu | Francja |
| --------------- | |
| kod | XsaraPicasso |
| Kraj producenta pojazdu | Hiszpania |
| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| kod | XsaraPicasso |
| Rok prod. od | 200609 |
| Kraj producenta pojazdu | Brazylia |
| --------------- | |
| kod | XsaraPicasso |
| Kraj producenta pojazdu | Francja |
| --------------- | |
| kod | XsaraPicasso |
| Kraj producenta pojazdu | Hiszpania |
| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| kod | XsaraPicasso |
| Rok prod. od | 200609 |
| Kraj producenta pojazdu | Brazylia |
| --------------- | |
| kod | XsaraPicasso |
| Kraj producenta pojazdu | Francja |
| --------------- | |
| kod | XsaraPicasso |
| Kraj producenta pojazdu | Hiszpania |
| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| kod | XsaraPicasso |
| Rok prod. od | 200609 |
| Kraj producenta pojazdu | Brazylia |
| --------------- | |
| kod | XsaraPicasso |
| Kraj producenta pojazdu | Francja |
| --------------- | |
| kod | XsaraPicasso |
| Kraj producenta pojazdu | Hiszpania |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| nr EAN | 8012510016398 |

| TECDOC-Nr silnika | 15308 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510025888 |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| nr EAN | 8435050603673 |

| Numer VET od | 1033278, 10556FV |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| nr EAN | 8435050622483 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Długość [mm] | 570 |
| Techniczny numer informacyjny | Zr Planar |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
| nr EAN | 8435050620854 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Długość [mm] | 410 |
| Techniczny numer informacyjny | Zr Planar |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
| nr EAN | 8435050620847 |

| Numer VET od | 07847 |
| Kolor obudowy | szary |
| Wymiar gwintu | M 16x1,5 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| nr EAN | 8435050614617 |

| Rok prod. do | 201004 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Długość [mm] | 570 |
| Techniczny numer informacyjny | Zr Planar |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
| nr EAN | 8435050619933 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050619094 |

| Długość przewodu [mm] | 180 |
| Kolor obudowy | szary |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 8435050618196 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| Długość przewodu [mm] | 150 |
| nr EAN | 8435050634950 |

| Ciśnienie [bar] | 20 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Wymiar gwintu | M 12x1,25 |
| Kolor obudowy | jasnoniebieski |
| Kolor pierścienia przedniego | fioletowy |
| nr EAN | 8435050642658 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1338.A7 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816263180 |

| Długość [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1920.7P |
| nr EAN | 4027816312444 |

| Numer pozycji od | 10556 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 1338.F8 |
| nr EAN | 4027816371731 |

| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| dla numeru OE | 12 61 7 568 481 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816375067 |

| Rok prod. do | 200608 |
| Kraj producenta pojazdu | Brazylia |
| Kraj producenta pojazdu | Chiny |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 5000 |
| Opór [Ohm] | 600 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Kolor | zielony |
| Oznaczenie koloru | żółty |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300243888 |

| Typ skrzyni biegów | MA |
| Strona zabudowy | od strony koła zamachowego |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 550 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300243826 |

| Rok prod. od | 200609 |
| Kraj producenta pojazdu | Brazylia |
| Kraj producenta pojazdu | Francja |
| Kraj producenta pojazdu | Hiszpania |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Kolor | zielony |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300283372 |

| Typ skrzyni biegów | BE4R |
| Strona zabudowy | od strony koła zamachowego |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 400 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300243796 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300147650 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Rodzaj gwintu | z gwintem metrycznym |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300237337 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Citroën XSARA PICASSO (N68) 1.6 16V.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën XSARA PICASSO (N68) 1.6 16V produkowanego od 2005.09 do roku 2011.12
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 109 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Citroën XSARA PICASSO (N68)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Citroën XSARA PICASSO (N68) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 2005.09 do roku 2011.12, i mocy silnika 109 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025