
| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Rok prod. od | 200809 |
| Rok prod. do | 201612 |
| dla numeru OE | 51792707 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047024778948 |

| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Rok prod. od | 201006 |
| Rok prod. do | 201612 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 130 |
| nr EAN | 4047024747692 |

| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Rok prod. od | 200809 |
| Rok prod. do | 201612 |
| dla numeru OE | 55219294 |
| nr EAN | 4047024858169 |

| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Rok prod. od | 200809 |
| Rok prod. do | 201612 |
| dla numeru OE | 55219298 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Rok prod. od | 201006 |
| Rok prod. do | 201612 |
| nr EAN | 4047024858152 |

| Rok prod. od | 200809 |
| Rok prod. do | 201612 |
| nr EAN | 4047024812710 |

| Rok prod. od | 200809 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 800 |
| nr EAN | 5012759376638 |

| Rok prod. od | 200809 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759376621 |

| Rok prod. od | 200809 |
| Ciśnienie [bar] | 0,2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| Rozmiar klucza | 21mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| nr EAN | 5012759497029 |

| Rok prod. od | 200809 |
| Norma emisji spalin | Euro 5 |
| Norma emisji spalin | Euro 6 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5012759515396 |

| Rok prod. od | 200809 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759981146 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379052530 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Średnica obudowy [mm] | 20,7 |
| nr EAN | 8053379052547 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379069132 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Średnica obudowy [mm] | 20,7 |
| nr EAN | 8053379156436 |

| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Kod silnika | 199 A2.000 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 36 |
| nr EAN | 8053379052561 |

| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Kolor | czarny |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054749 |

| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510038338 |

| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510013328 |

| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
| nr EAN | 8012510093436 |

| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) |
| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Ciśnienie od [kPa] | 20 |
| ciśnienie do [kPa] | 256 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,386 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510095157 |

| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) |
| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) |
| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) |
| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510080559 |

| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510024997 |

| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Norma emisji spalin | Euro 5 |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Norma emisji spalin | Euro 5 |
| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Norma emisji spalin | Euro 5 |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Norma emisji spalin | Euro 5 |
| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Norma emisji spalin | Euro 5 |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Norma emisji spalin | Euro 5 |
| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Norma emisji spalin | Euro 5 |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Norma emisji spalin | Euro 5 |
| nr EAN | 8012510030837 |

| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050600726 |

| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050624272 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| nr EAN | 8435050632192 |

| Norma emisji spalin | Euro4/Euro5 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 55202374 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816122289 |

| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) |
| Długość [mm] | 63 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Długość śruby pod główką [mm] | 27 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 55188058 |
| nr EAN | 4027816283782 |

| Długość [mm] | 62,1 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20,55 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 55216241 |
| nr EAN | 4027816281290 |

| Strona zabudowy | od strony koła zamachowego |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 850 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300243765 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300147667 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300243581 |

| Norma emisji spalin | Euro 5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z klamrą |
| Ilość połączeń | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300407556 |

| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 4082300619713 |

| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
| Liczba otworów do mocowania | 5 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| nr EAN | 4082300695038 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica mocowania nasadki rurowej [mm] | 70 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300754414 |

| Rok prod. od | 201006 |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079383486 |

| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Rok prod. od | 201604 |
| nr EAN | 4044079051354 |


| dla numeru artykułu | 558274 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 5901779827919 |

| Numer seryjny | K8803175 |
| nr EAN | 5901159195393 |

| Specyfikacja | 768|SPI (iniezione c |
| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063211985 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Wymiar gwintu | M14x1,50 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8001063452029 |

| nr EAN | 8001063666044 |

| nr EAN | 8001063686295 |

| nr EAN | 8001063885605 |

| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) |
| Długość [mm] | 63 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Długość śruby pod główką [mm] | 27 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 5907558548525 |

| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Kod silnika | 199A9.000 |
| Kod silnika | 199A2.000 |
| Kod silnika | 199A9.000 |
| nr EAN | 5907558558517 |

| Rok prod. od | 200809 |
| nr EAN | 5907558572155 |

| Długość [mm] | 59 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 7,4 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 5901619521793 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Fiat QUBO (225_) 1.3 D Multijet (225CXB1A, 225AXB1A, 225CXB11, 225AXB11,....
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Fiat QUBO (225_) 1.3 D Multijet (225CXB1A, 225AXB1A, 225CXB11, 225AXB11,... produkowanego od 2008.02
Jeżeli twój Fiat dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Fiat QUBO (225_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Fiat QUBO (225_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Fiat z rocznika od 2008.02, i mocy silnika 75 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025