Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Liczba przewodów | 3 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 3165143342299 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Typ silnika | SPI-Bosch |
TECDOC-Nr silnika | 1006 |
Sonda lambda | Sonda palcowa |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759387214 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Sonda lambda | Sonda palcowa |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759387221 |
Numer silnika od | 8244415 |
Ciśnienie [bar] | 0,2 |
Kolor | czarny |
Wymiar gwintu | M14x1.5 |
Rozmiar klucza | 21mm |
Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
nr EAN | 5012759497029 |
Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Ilość biegunów | 3 |
Masa [g] | 95 |
nr EAN | 8717613018361 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
Ilość połączeń | 1 |
nr EAN | 8053379029082 |
TECDOC-Nr silnika | 1006 |
Numer silnika od | 8244415 |
Ciśnienie [bar] | 0,30 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 8012510038338 |
TECDOC-Nr silnika | 1006 |
Numer silnika do | 8244415 |
Ciśnienie [bar] | 0,30 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 8012510037379 |
TECDOC-Nr silnika | 1006 |
Ilość biegunów | 2 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
nr EAN | 8012510039663 |
TECDOC-Nr silnika | 1006 |
Ilość biegunów | 3 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
nr EAN | 8012510039670 |
TECDOC-Nr silnika | 1006 |
Numer silnika od | 7593879 |
TECDOC-Nr silnika | 1006 |
Numer silnika od | 7593879 |
TECDOC-Nr silnika | 1006 |
Numer silnika od | 7593879 |
TECDOC-Nr silnika | 1006 |
Numer silnika od | 7593879 |
Wymiar gwintu | M18x1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
nr EAN | 8012510078594 |
Wymiar gwintu | M 16x1,5 con. |
nr EAN | 8435050603017 |
Kod silnika | 159 A3.046 |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 8435050620335 |
Kod silnika | 159 A3.046 . |
Długość przewodu [mm] | 750 |
nr EAN | 8435050620342 |
Numer silnika od | 8247895 |
Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8435050600726 |
Numer silnika do | 8247895 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Ciśnienie [bar] | 0,60 |
nr EAN | 8435050600184 |
Długość przewodu [mm] | 470 |
Opór [Ohm] | 800 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
nr EAN | 8435050626320 |
Numer silnika do | 7593879 |
Długość [mm] | 50,7 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 11 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | niebieski |
Oznaczenie koloru | niebieski |
Punkt włączania [°C] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,022 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | 13 38 458 |
nr EAN | 4027816176954 |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez systemu sprawdzającego |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Tryb pracy | elektryczny |
Rodzaj sterowania | Sterowanie przełączaniem ciśnienia |
Ciężar [kg] | 0,021 |
nr EAN | 4027816122302 |
TECDOC-Nr silnika | 1006 |
Numer silnika do | 7593879 |
TECDOC-Nr silnika | 1006 |
Numer silnika do | 7593879 |
Ograniczenia producenta | Bosch |
Sposób montażu | przykręcany |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Opór [Ohm] | 2080 |
Opór [Ohm] | 302 |
Ilość połączeń | 2 |
Gwint zewn. [mm] | 12 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
Kolor | niebieski |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Zakres temperatury [°C] | 25 |
Zakres temperatury [°C] | 80 |
nr EAN | 4082300144550 |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 8001063210360 |
Wymiar gwintu | M16x1,50 |
Rozmiar klucza | 19 |
nr EAN | 8001063452036 |
Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
Wymiar gwintu | M14x1,50 |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 8001063452029 |
Długość [mm] | 1215 |
Liczba przewodów | 3 |
Ilość przewodów | 3 |
Opór [Ohm] | 4,5 |
Długość przewodu [mm] | 1215 |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 8001063700830 |
Numer silnika do | 7593879 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Ilość biegunów | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
nr EAN | 4009026964569 |
Kod silnika | 159A3.046 |
Kod silnika | 159A3.046 |
Kod silnika | 159A3.046 |
Kod silnika | 159A3.046 |
Wymiar gwintu | M16x1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
nr EAN | 5907558548051 |
Numer silnika do | 7593879 |
Długość [mm] | 50,7 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 11 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | niebieski |
Oznaczenie koloru | niebieski |
Punkt włączania [°C] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,022 |
nr EAN | 5907558548099 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Liczba przewodów | 3 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
nr EAN | 5907558577907 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 5907558527124 |
Punkt włączania od [bar] | 0,30 |
Długość [mm] | 50 |
Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 12 |
Rozmiar klucza | 24 |
Ilość połączeń | 1 |
Oznaczenie koloru | brązowy |
Powierzchnia | ocynkowany |
Ciężar [kg] | 0,031 |
nr EAN | 5901619530931 |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Kolor wtyczki | jasnoniebieski |
Gwint zewn. [mm] | M 18x1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
dla numeru OE | 7669143 |
TECDOC-Nr silnika | 1006 |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Długość przewodu [mm] | 470 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Opór [Ohm] | 780 |
Głębokość zabudowy [mm] | 13,5 |
dla numeru OE | 7564592 |
TECDOC-Nr silnika | 1006 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Kod silnika | 159A3.046 SPI-Bosch |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Liczba przewodów | 3 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
nr EAN | 087295931110 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 1215 |
Ciężar [kg] | 0,13 |
Tryb pracy | elektryczny |
Liczba przewodów | 3 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,08 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 3 |
TECDOC-Nr silnika | 1006 |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 695 |
Ciężar [kg] | 0,11 |
Tryb pracy | elektryczny |
TECDOC-Nr silnika | 1006 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 985 |
Ciężar [kg] | 0,18 |
Opór [Ohm] | 4,5 |
Tryb pracy | elektryczny |
Liczba przewodów | 3 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 1670 |
Ciężar [kg] | 0,23 |
Opór [Ohm] | 4,5 |
Tryb pracy | elektryczny |
Liczba przewodów | 3 |
Numer silnika do | 7593879 |
Długość [mm] | 50,7 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 11 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | niebieski |
Oznaczenie koloru | niebieski |
Punkt włączania [°C] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,022 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4044688535474 |
TECDOC-Nr silnika | 1006 |
Numer silnika do | 7593879 |
TECDOC-Nr silnika | 1006 |
Numer silnika do | 7593879 |
TECDOC-Nr silnika | 1006 |
Numer silnika do | 7593879 |
TECDOC-Nr silnika | 1006 |
Numer silnika do | 7593879 |
Ilość biegunów | 2 |
Wysokość [mm] | 51,8 |
Ciężar [kg] | 0,029 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Kolor obudowy | niebieski |
Rozmiar klucza | 19 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
nr EAN | 4046001313370 |
TECDOC-Nr silnika | 1006 |
Numer silnika od | 7593879 |
Wymiar gwintu | M18x1.5 con |
nr EAN | 3531650021284 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
Wymiar gwintu | M14x1.5 |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
nr EAN | 3531650013319 |
Wymiar gwintu | M16x1.5 |
nr EAN | 3531650011346 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Fiat TIPO (160_) 1.6 i.e. (160.AF).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Fiat TIPO (160_) 1.6 i.e. (160.AF) produkowanego od 1990.07 do roku 1993.01
Jeżeli twój Fiat dysponuje silnikiem o mocy 78 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Fiat TIPO (160_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Fiat TIPO (160_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Fiat z rocznika od 1990.07 do roku 1993.01, i mocy silnika 78 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025