
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,018 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 1338.C1 |
| nr EAN | 5050063218336 |

| Rok prod. od | 200703 |
| Rok prod. do | 200804 |
| nr EAN | 4047024812727 |

| Rok prod. od | 200703 |
| Rok prod. do | 201007 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047026453362 |

| Rok prod. do | 200803 |
| Ilość połączeń | 3 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 |
| nr EAN | 5012759376805 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-923 |
| nr EAN | 5012759465479 |

| Ciśnienie [bar] | 0,5 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| nr EAN | 5012759498224 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5012759514108 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759981252 |

| Jakość | OE |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 8717613056684 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M16 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379026098 |

| TECDOC-Nr silnika | 18508 |
| Kod silnika | G8DA |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,028 |
| Opór [Ohm] | 420 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 37 |
| nr EAN | 8053379054176 |

| TECDOC-Nr silnika | 18508 |
| Kod silnika | G8DA |
| Głębokość zabudowy [mm] | 33 |
| Ciężar [kg] | 0,028 |
| Opór [Ohm] | 470 |
| Kolor | niebieski |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379054190 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 26,5 |
| Ciężar [kg] | 0,014 |
| Kolor | szary |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054763 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058495 |

| Ciężar [kg] | 0,162 |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 8053379550791 |

| TECDOC-Nr silnika | 18508 |
| TECDOC-Nr silnika | 18509 |
| TECDOC-Nr silnika | 24351 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| nr EAN | 8012510016619 |

| TECDOC-Nr silnika | 18508 |
| TECDOC-Nr silnika | 18509 |
| TECDOC-Nr silnika | 24351 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| nr EAN | 8012510078860 |

| TECDOC-Nr silnika | 18508 |
| TECDOC-Nr silnika | 18509 |
| TECDOC-Nr silnika | 24351 |
| TECDOC-Nr silnika | 18508 |
| TECDOC-Nr silnika | 18509 |
| TECDOC-Nr silnika | 24351 |
| TECDOC-Nr silnika | 18508 |
| TECDOC-Nr silnika | 18509 |
| TECDOC-Nr silnika | 24351 |
| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 250 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,95 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,71 |
| nr EAN | 8012510095164 |

| TECDOC-Nr silnika | 18508 |
| TECDOC-Nr silnika | 18509 |
| TECDOC-Nr silnika | 24351 |
| TECDOC-Nr silnika | 18508 |
| TECDOC-Nr silnika | 18509 |
| TECDOC-Nr silnika | 24351 |
| TECDOC-Nr silnika | 18508 |
| TECDOC-Nr silnika | 18509 |
| TECDOC-Nr silnika | 24351 |
| TECDOC-Nr silnika | 18508 |
| TECDOC-Nr silnika | 18509 |
| TECDOC-Nr silnika | 24351 |
| nr EAN | 8012510094020 |

| TECDOC-Nr silnika | 18508 |
| Rok prod. do | 200802 |
| TECDOC-Nr silnika | 18509 |
| Rok prod. do | 200802 |
| TECDOC-Nr silnika | 24351 |
| Rok prod. do | 200802 |
| nr EAN | 8012510026595 |

| TECDOC-Nr silnika | 18508 |
| Układ wydechowy | dla katalizatora |
| TECDOC-Nr silnika | 18509 |
| Układ wydechowy | dla katalizatora |
| TECDOC-Nr silnika | 24351 |
| Układ wydechowy | dla katalizatora |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
| Ciśnienie od [kPa] | 1,5 |
| ciśnienie do [kPa] | 75,4 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 |
| nr EAN | 8012510042823 |

| Numer KBA (Niemcy) | 8566AAJ |
| Opór [Ohm] | 850 |
| nr EAN | 8435050624456 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050622568 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | biały |
| nr EAN | 8435050622599 |

| Kolor obudowy | szary |
| Wymiar gwintu | M 16x1,5 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| nr EAN | 8435050614617 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620885 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050626153 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050634219 |

| Tryb pracy | mechaniczne |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050639856 |

| Długość [mm] | 55,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,021 |
| dla numeru OE | 1920.QN |
| nr EAN | 4027816312406 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 4027816309819 |

| Rok prod. od | 200804 |
| Długość [mm] | 52,5 |
| Szerokość [mm] | 47,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1920.PW |
| nr EAN | 4027816311904 |

| Rok prod. do | 200803 |
| Długość [mm] | 53 |
| Szerokość [mm] | 48,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1920.EH |
| nr EAN | 4027816311980 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 1338.C1 |
| nr EAN | 4027816360384 |

| Rok prod. do | 200802 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300243819 |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z tempomatem |
| Sposób montażu | spięty |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały/niebieski |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| nr EAN | 4082300290714 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Średnica 1 [mm] | 25,4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
| Długość 1 [mm] | 53 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300289923 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Rodzaj gwintu | z gwintem metrycznym |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300237337 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 4082300311396 |

| Rok prod. od | 200803 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Funkcja przekaźnika | Wentylator, układ ogrzewania / klimatyzacji |
| nr EAN | 4082300401202 |

| TECDOC-Nr silnika | 24351 |
| TECDOC-Nr silnika | 18508 |
| TECDOC-Nr silnika | 18509 |
| Funkcja przełączania | Włącznik bezpieczeństwa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z systemem keyless-Go |
| Rok prod. od | 200712 |
| TECDOC-Nr silnika | 24351 |
| TECDOC-Nr silnika | 18508 |
| TECDOC-Nr silnika | 18509 |
| Funkcja przełączania | Włącznik bezpieczeństwa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z systemem keyless-Go |
| Rok prod. od | 200712 |
| Sposób montażu | spięty |
| Ilość połączeń | 2 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| nr EAN | 4082300406832 |

| TECDOC-Nr silnika | 18508 |
| TECDOC-Nr silnika | 18509 |
| TECDOC-Nr silnika | 24351 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300621280 |

| Rok prod. od | 200803 |
| Rok prod. do | 200802 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619355 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079350884 |

| nr EAN | 4044079050883 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079383004 |


| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| nr EAN | 5901779819341 |

| Numer seryjny | K8805911 |
| nr EAN | 5901159270465 |

| nr EAN | 8001063785097 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Ford C-MAX (DM2) 1.6 TDCi.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford C-MAX (DM2) 1.6 TDCi produkowanego od 2007.02 do roku 2010.09
Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 109 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Ford C-MAX (DM2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Ford C-MAX (DM2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 2007.02 do roku 2010.09, i mocy silnika 109 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025