Ilość połączeń | 1 |
Ciężar [kg] | 0,040 |
nr EAN | 5050063566109 |
TECDOC-Nr silnika | 18507 |
TECDOC-Nr silnika | 18506 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,001 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 5050063157772 |
Rok prod. od | 200810 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 3165143342343 |
TECDOC-Nr silnika | 18506 |
TECDOC-Nr silnika | 18507 |
Rok prod. do | 200801 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 18506 |
TECDOC-Nr silnika | 18507 |
Rok prod. do | 200801 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
--------------- | |
Rok prod. od | 200810 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
--------------- | |
Rok prod. od | 200810 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
TECDOC-Nr silnika | 18506 |
TECDOC-Nr silnika | 24347 |
Rok prod. od | 200712 |
Rok prod. do | 201112 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 3165144056454 |
TECDOC-Nr silnika | 18506 |
TECDOC-Nr silnika | 18507 |
TECDOC-Nr silnika | 24347 |
Rok prod. do | 201112 |
nr EAN | 4047026209990 |
TECDOC-Nr silnika | 18506 |
TECDOC-Nr silnika | 18507 |
TECDOC-Nr silnika | 24347 |
Rok prod. do | 201112 |
nr EAN | 4047026301441 |
TECDOC-Nr silnika | 18506 |
TECDOC-Nr silnika | 18507 |
Rok prod. do | 200801 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
--------------- | |
Rok prod. od | 200810 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Długość całkowita [mm] | 478 |
nr EAN | 4047026436372 |
Rok prod. od | 200411 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
nr EAN | 5012759515464 |
Rok prod. od | 200411 |
Kolor | biały |
Ilość podłączonych styków | 2 |
Kolor | szary |
Wymiar gwintu | M12x1.5 |
Rozmiar klucza | 19mm |
nr EAN | 5012759475461 |
Rok prod. od | 200411 |
Ciśnienie [bar] | 0,15 |
Kolor | zielony |
Wymiar gwintu | NPTF1/4 |
Rozmiar klucza | 21mm |
Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
Ciśnienie [bar] do | 0,3 |
nr EAN | 5012759497135 |
Rok prod. od | 200601 |
kod | Push in Type |
Ilość podłączonych styków | 2 |
Kolor | szary |
Rozmiar klucza | 19mm |
nr EAN | 5012759490471 |
Rok prod. od | 200411 |
Ilość połączeń | 2 |
Opór od [Ohm] | 458 |
nr EAN | 5012759514016 |
Rok prod. od | 200411 |
nr EAN | 5012759963524 |
Rok prod. od | 200411 |
Strona zabudowy | z przodu |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759995396 |
Rok prod. do | 201107 |
dla numeru OE | 1309292 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 450 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 95 |
nr EAN | 8717613024188 |
Rok prod. do | 201107 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Rok prod. do | 201107 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 93 |
nr EAN | 8717613029701 |
Rok prod. do | 201107 |
dla numeru OE | 1302222 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 725 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 126 |
nr EAN | 8717613042236 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
Gwintowana złączka | 1/4'' x 18 NPT |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
Ilość połączeń | 1 |
nr EAN | 8053379026128 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,036 |
Opór [Ohm] | 450 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379053018 |
Głębokość zabudowy [mm] | 34 |
Ciężar [kg] | 0,032 |
Opór [Ohm] | 450 |
Kolor | czarny |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379053025 |
Kolor | niebieski |
Ciężar [kg] | 0,028 |
Opór [Ohm] | 420 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 37 |
nr EAN | 8053379054176 |
Ilość połączeń | 9 |
nr EAN | 8053379058419 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,036 |
Opór [Ohm] | 450 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379552290 |
Głębokość zabudowy [mm] | 34 |
Ciężar [kg] | 0,032 |
Opór [Ohm] | 450 |
Kolor | czarny |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379053032 |
Głębokość zabudowy [mm] | 33 |
Ciężar [kg] | 0,028 |
Opór [Ohm] | 470 |
Kolor | niebieski |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379054206 |
Długość przewodu [mm] | 240 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379324507 |
Ilość połączeń | 3 |
Głębokość zabudowy [mm] | 37,5 |
Opór [kOhm] | 15 |
nr EAN | 8053379337118 |
Sonda lambda | Sonda lambda |
Długość przewodu [mm] | 290 |
Liczba przewodów | 4 |
nr EAN | 8053379074549 |
TECDOC-Nr silnika | 18506 |
TECDOC-Nr silnika | 18507 |
TECDOC-Nr silnika | 24347 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 33,7 |
nr EAN | 8012510086216 |
TECDOC-Nr silnika | 18506 |
TECDOC-Nr silnika | 18507 |
TECDOC-Nr silnika | 24347 |
TECDOC-Nr silnika | 18506 |
TECDOC-Nr silnika | 18507 |
TECDOC-Nr silnika | 24347 |
TECDOC-Nr silnika | 18506 |
TECDOC-Nr silnika | 18507 |
TECDOC-Nr silnika | 24347 |
TECDOC-Nr silnika | 18506 |
TECDOC-Nr silnika | 18507 |
TECDOC-Nr silnika | 24347 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
nr EAN | 8012510075890 |
TECDOC-Nr silnika | 18506 |
TECDOC-Nr silnika | 18507 |
TECDOC-Nr silnika | 24347 |
TECDOC-Nr silnika | 18506 |
TECDOC-Nr silnika | 18507 |
TECDOC-Nr silnika | 24347 |
TECDOC-Nr silnika | 18506 |
TECDOC-Nr silnika | 18507 |
TECDOC-Nr silnika | 24347 |
TECDOC-Nr silnika | 18506 |
TECDOC-Nr silnika | 18507 |
TECDOC-Nr silnika | 24347 |
Rozmiar klucza | 19 |
nr EAN | 8012510085462 |
TECDOC-Nr silnika | 18506 |
TECDOC-Nr silnika | 18507 |
TECDOC-Nr silnika | 24347 |
Ciśnienie [bar] | 0,25 |
Wymiar gwintu | 1/4-18NPT |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 8012510085257 |
TECDOC-Nr silnika | 18506 |
TECDOC-Nr silnika | 18507 |
TECDOC-Nr silnika | 24347 |
Tryb pracy | mechaniczne |
nr EAN | 8012510025529 |
TECDOC-Nr silnika | 18506 |
TECDOC-Nr silnika | 18507 |
TECDOC-Nr silnika | 24347 |
Tryb pracy | mechaniczne |
nr EAN | 8012510025543 |
TECDOC-Nr silnika | 18506 |
Rok prod. do | 200711 |
TECDOC-Nr silnika | 18507 |
Rok prod. do | 200711 |
TECDOC-Nr silnika | 24347 |
Rok prod. do | 200711 |
Tryb pracy | mechaniczne |
nr EAN | 8012510025420 |
Kod silnika | AODA |
Ilość biegunów | 2 |
Opór [Ohm] | 450 |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8435050622681 |
Opór [Ohm] | 850 |
nr EAN | 8435050624456 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | szary |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
nr EAN | 8435050617588 |
Kolor obudowy | szary |
Wymiar gwintu | 3/8x18 NPTF |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 8435050617571 |
Wymiar gwintu | 1/4x18 NPTF |
Ciśnienie [bar] | 0,25 |
nr EAN | 8435050617540 |
Długość przewodu [mm] | 300 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor obudowy | szary |
nr EAN | 8435050637425 |
nr EAN | 8435050637524 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 8435050639856 |
Gwint zewn. [mm] | 1/4" - 18 NPTF |
Rozmiar klucza | 24 |
Ilość połączeń | 1 |
Kolor | zielony |
Punkty zmienne [bar] | 0,25 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
dla numeru OE | 1 363 512 |
nr EAN | 4027816265795 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | szary |
Ciężar [kg] | 0,029 |
dla numeru OE | 1 802 332 |
nr EAN | 4054224064825 |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z tempomatem |
Sposób montażu | spięty |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Tryb pracy | elektryczny |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały/niebieski |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
nr EAN | 4082300290714 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 1 |
Kolor | zielony |
Rodzaj gwintu | z gwintem calowym |
Wymiar gwintu | 1/4-18NPT |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 4082300237290 |
Sposób montażu | przykręcany |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300306262 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Opór [Ohm] | 400 |
Ilość biegunów | 2 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Tolerancja [%] | 10 |
nr EAN | 4082300306385 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4082300401158 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 2.0.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 2.0 produkowanego od 2004.07 do roku 2012.09
Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 145 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 2004.07 do roku 2012.09, i mocy silnika 145 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025