
| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| Rok prod. do | 201010 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047024361065 |

| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| Rok prod. do | 201001 |
| nr EAN | 4047024858169 |

| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| Rok prod. od | 201002 |
| Rok prod. do | 201412 |
| nr EAN | 4047024858152 |

| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| Rok prod. do | 201412 |
| nr EAN | 4047024812710 |

| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 800 |
| nr EAN | 5012759376638 |

| Rok prod. do | 201010 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-923 |
| nr EAN | 5012759464762 |

| Rok prod. od | 201011 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759981146 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029082 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379550807 |

| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 36,5 |
| nr EAN | 8012510009161 |

| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510038338 |

| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| kod | KA |
| Rok prod. do | 201111 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| --------------- | |
| kod | KA |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie |
| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| kod | KA |
| Rok prod. do | 201111 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| --------------- | |
| kod | KA |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
| nr EAN | 8012510084885 |

| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Rok prod. od | 201011 |
| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| Rok prod. od | 201011 |
| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Rok prod. od | 201011 |
| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| Rok prod. od | 201011 |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510013328 |

| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Rok prod. do | 201010 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie |
| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| Rok prod. do | 201010 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
| nr EAN | 8012510085080 |

| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Rok prod. do | 201010 |
| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| Rok prod. do | 201010 |
| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Rok prod. do | 201010 |
| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| Rok prod. do | 201010 |
| Ciśnienie od [kPa] | 20 |
| ciśnienie do [kPa] | 256 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,386 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510095157 |

| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Rok prod. do | 201010 |
| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| Rok prod. do | 201010 |
| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Rok prod. do | 201010 |
| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| Rok prod. do | 201010 |
| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Rok prod. do | 201010 |
| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| Rok prod. do | 201010 |
| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Rok prod. do | 201010 |
| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| Rok prod. do | 201010 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510080559 |

| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Rok prod. do | 201010 |
| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| Rok prod. do | 201010 |
| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Rok prod. do | 201010 |
| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| Rok prod. do | 201010 |
| Długość [mm] | 96 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8012510026861 |

| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Rok prod. od | 201011 |
| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| Rok prod. od | 201011 |
| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Rok prod. od | 201011 |
| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| Rok prod. od | 201011 |
| Długość [mm] | 96 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8012510026885 |

| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Rok prod. od | 201011 |
| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| Rok prod. od | 201011 |
| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Rok prod. od | 201011 |
| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| Rok prod. od | 201011 |
| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Rok prod. od | 201011 |
| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| Rok prod. od | 201011 |
| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Rok prod. od | 201011 |
| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| Rok prod. od | 201011 |
| nr EAN | 8012510030837 |

| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050600726 |

| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050624272 |

| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 55202374 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816122289 |

| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Długość [mm] | 63 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Długość śruby pod główką [mm] | 27 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 55188058 |
| nr EAN | 4027816283782 |

| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Długość [mm] | 36,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| dla numeru OE | 73502752 |
| nr EAN | 4027816281191 |

| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Rok prod. od | 201011 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,011 |
| dla numeru OE | 55206393 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4054224075388 |

| Strona zabudowy | od strony koła zamachowego |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 850 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300243765 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300147667 |

| Rok prod. do | 201010 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300394528 |

| Rok prod. od | 201011 |
| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300461541 |

| Rok prod. do | 201010 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 4082300619713 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079351140 |

| Numer seryjny | K8803175 |
| nr EAN | 5901159195393 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Wymiar gwintu | M14x1,50 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8001063452029 |

| nr EAN | 8001063792354 |

| nr EAN | 8001063842752 |

| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Długość [mm] | 63 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Długość śruby pod główką [mm] | 27 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 5907558548525 |

| TECDOC-Nr silnika | 34923 |
| nr EAN | 5907558572155 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Głębokość zabudowy [mm] | 36,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074538340 |

| Kod silnika | FD4 |
| Rok prod. od | 201011 |
| --------------- | |
| Kod silnika | BAAA |
| Rok prod. od | 201011 |
| Kod silnika | FD4 |
| Rok prod. od | 201011 |
| --------------- | |
| Kod silnika | BAAA |
| Rok prod. od | 201011 |
| Kod silnika | FD4 |
| Rok prod. od | 201011 |
| --------------- | |
| Kod silnika | BAAA |
| Rok prod. od | 201011 |
| Kod silnika | FD4 |
| Rok prod. od | 201011 |
| --------------- | |
| Kod silnika | BAAA |
| Rok prod. od | 201011 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074287439 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074282779 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |

| Data produkcji od | 2.11.2010 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |


| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688122285 |

| TECDOC-Nr silnika | 24409 |
| Rok prod. od | 201011 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,011 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4054228075384 |

| Rok prod. od | 200812 |
| Rok prod. do | 201509 |
| Kod silnika | FD4,BAAA |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 850 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| nr EAN | 3276422540395 |

| Rok prod. od | 200812 |
| Rok prod. do | 201509 |
| Kod silnika | FD4,BAAA |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 3276423664427 |

| Kod silnika | FD4 |
| Rok prod. od | 201011 |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Kod silnika | BAAA |
| Rok prod. od | 201011 |
| Kod silnika | FD4 |
| Rok prod. od | 201011 |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Kod silnika | BAAA |
| Rok prod. od | 201011 |
| Kod silnika | FD4 |
| Rok prod. od | 201011 |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Kod silnika | BAAA |
| Rok prod. od | 201011 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 4 |
| dla numeru OE | 55 219 298 |
| Ciężar [kg] | 0,04523 |
| nr EAN | 4046001443343 |

| Rok prod. do | 201010 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| dla numeru OE | 51 833 722 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
| Ilość biegunów | 6 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem |
| Ciężar [kg] | 0,358 |
| nr EAN | 4046001613562 |

| Rok prod. do | 201010 |
| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| nr EAN | 3531650021963 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Ford KA (RU8) 1.3 TDCi.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford KA (RU8) 1.3 TDCi produkowanego od 2008.10 do roku 2016.05
Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Ford KA (RU8)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Ford KA (RU8) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 2008.10 do roku 2016.05, i mocy silnika 75 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025