Rok prod. do | 200602 |
nr EAN | 4047024858152 |
Rok prod. do | 200602 |
nr EAN | 4047026209952 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
Kolor | zielony |
Wymiar gwintu | M12 |
Rozmiar klucza | 19mm |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-923 |
nr EAN | 5012759464762 |
Ciśnienie [bar] | 0,2 |
Kolor | czarny |
Wymiar gwintu | M14x1.5 |
Rozmiar klucza | 21mm |
Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
nr EAN | 5012759497029 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 5 |
nr EAN | 5012759523612 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
Ilość połączeń | 1 |
nr EAN | 8053379029082 |
Kolor | szary |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Ciężar [kg] | 0,032 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 36 |
nr EAN | 8053379052523 |
TECDOC-Nr silnika | 19057 |
TECDOC-Nr silnika | 19058 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 36,5 |
nr EAN | 8012510008874 |
TECDOC-Nr silnika | 19057 |
TECDOC-Nr silnika | 19058 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
nr EAN | 8012510009208 |
TECDOC-Nr silnika | 19057 |
TECDOC-Nr silnika | 19058 |
Ciśnienie [bar] | 0,30 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 8012510038338 |
TECDOC-Nr silnika | 19057 |
TECDOC-Nr silnika | 19058 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
nr EAN | 8012510084885 |
TECDOC-Nr silnika | 19057 |
TECDOC-Nr silnika | 19058 |
TECDOC-Nr silnika | 19057 |
TECDOC-Nr silnika | 19058 |
TECDOC-Nr silnika | 19057 |
TECDOC-Nr silnika | 19058 |
Ciśnienie od [kPa] | 11 |
ciśnienie do [kPa] | 307 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510013328 |
TECDOC-Nr silnika | 19057 |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez systemu keyless-Go |
TECDOC-Nr silnika | 19058 |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez systemu keyless-Go |
Tryb pracy | mechaniczne |
Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
nr EAN | 8012510085080 |
TECDOC-Nr silnika | 19057 |
TECDOC-Nr silnika | 19058 |
TECDOC-Nr silnika | 19057 |
TECDOC-Nr silnika | 19058 |
TECDOC-Nr silnika | 19057 |
TECDOC-Nr silnika | 19058 |
TECDOC-Nr silnika | 19057 |
TECDOC-Nr silnika | 19058 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
nr EAN | 8012510080559 |
Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
Ilość połączeń | 1 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,03 |
dla numeru OE | 55202374 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816122289 |
Długość [mm] | 63 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | zielony |
Długość śruby pod główką [mm] | 27 |
Ciężar [kg] | 0,025 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | 55188058 |
nr EAN | 4027816283782 |
Długość [mm] | 47,30 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
dla numeru OE | 55216243 |
nr EAN | 4027816281306 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,030 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | 46798345 |
nr EAN | 4027816281269 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Ilość połączeń | 4 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
dla numeru OE | 46753479 |
nr EAN | 4027816372196 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300243574 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 1 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 4082300147667 |
Strona zabudowy | od strony koła zamachowego |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Opór [Ohm] | 900 |
Ilość biegunów | 2 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
nr EAN | 4082300243758 |
Ilość połączeń | 2 |
Gwint zewn. [mm] | 12 |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
nr EAN | 4082300619713 |
nr EAN | 8001063850900 |
Długość [mm] | 63 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | zielony |
Długość śruby pod główką [mm] | 27 |
Ciężar [kg] | 0,025 |
nr EAN | 5907558548525 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Ilość połączeń | 4 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
nr EAN | 5907558581119 |
nr EAN | 5907558573992 |
Długość przewodu [mm] | 720 |
nr EAN | 5907558582130 |
Rodzaj korpusu | bez obudowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326930062 |
TECDOC-Nr silnika | 19057 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 19058 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Techniczny numer informacyjny | SI 0104 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Rok prod. do | 200602 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,07 |
Tryb pracy | elektryczny |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Ilość biegunów | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
kod | 2.4 JTD |
niewymagany zwrot starej części | |
Nowa część | |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowaną kratką |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Ilość biegunów | 4 |
Materiał obudowy | PBT (polibutylentereftalat) |
Kod silnika | 841M.000,841N.000 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Ilość biegunów | 3 |
Napięcie [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Ciężar [kg] | 0,09 |
nr EAN | 3276422538125 |
Kod silnika | 841M.000,841N.000 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Ilość biegunów | 2 |
Napięcie [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Opór [Ohm] | 900 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
nr EAN | 3276422540340 |
dla numeru OE | 55 190 791 |
Długość [mm] | 62 |
Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
Ilość biegunów | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Kolor obudowy | czarny |
Ciężar [kg] | 0,02978 |
nr EAN | 4046001433498 |
Kod silnika | 841 M.000 |
Kod silnika | 841 N.000 |
Kod silnika | 841 M.000 |
Kod silnika | 841 N.000 |
Kod silnika | 841 M.000 |
Kod silnika | 841 N.000 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Ilość biegunów | 4 |
dla numeru OE | 55 219 298 |
Ciężar [kg] | 0,04523 |
nr EAN | 4046001443343 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | zielony |
Ciężar [kg] | 0,02966 |
nr EAN | 4046001330476 |
dla numeru OE | 46 533 308 |
Nowa część | |
niewymagany zwrot starej części | |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
Ciężar [kg] | 0,09 |
nr EAN | 4046001508455 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
Wymiar gwintu | M14x1.5 |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
nr EAN | 3531650013319 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Lancia THESIS (841_) 2.4 JTD (841.AXE1B0, 841.AXH110).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Lancia THESIS (841_) 2.4 JTD (841.AXE1B0, 841.AXH110) produkowanego od 2003.09 do roku 2009.07
Jeżeli twoja Lancia dysponuje silnikiem o mocy 163 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Lancia THESIS (841_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Lancia THESIS (841_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Lancia z rocznika od 2003.09 do roku 2009.07, i mocy silnika 163 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025