
| Ilość połączeń | 1 |
| Materiał | Stal |
| Ciężar [kg] | 0,044 |
| nr EAN | 5050063366013 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | RF7J-18-221B |
| nr EAN | 5050063257908 |

| Rok prod. od | 200709 |
| Rok prod. do | 200901 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759509128 |

| Ciśnienie [bar] | 0,3 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | R1/8 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| nr EAN | 5012759498170 |

| Rok prod. od | 200709 |
| Rok prod. do | 200901 |
| nr EAN | 5012759498170 |

| Jakość | OE |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość biegunów | 5 |
| nr EAN | 8717613026427 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | 1/4'' x 18 NPT |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379026128 |

| Długość przewodu [mm] | 440 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379057047 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 27 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379057139 |

| TECDOC-Nr silnika | 18458 |
| TECDOC-Nr silnika | 39560 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uchwytu mocującego |
| nr EAN | 8012510009413 |

| TECDOC-Nr silnika | 18458 |
| TECDOC-Nr silnika | 39560 |
| Ciśnienie [bar] | 0,40 |
| Wymiar gwintu | 1/8 GAS |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510037546 |

| TECDOC-Nr silnika | 18458 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| TECDOC-Nr silnika | 39560 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| TECDOC-Nr silnika | 18458 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| TECDOC-Nr silnika | 39560 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| TECDOC-Nr silnika | 18458 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| TECDOC-Nr silnika | 39560 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| TECDOC-Nr silnika | 18458 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| TECDOC-Nr silnika | 39560 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| nr EAN | 8012510064955 |

| TECDOC-Nr silnika | 18458 |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| TECDOC-Nr silnika | 18458 |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Ciśnienie od [kPa] | 26,9 |
| ciśnienie do [kPa] | 400 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,51 |
| nr EAN | 8012510035795 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050617588 |

| Wymiar gwintu | 1/4x18 NPTF |
| Ciśnienie [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8435050617540 |

| nr EAN | 8435050622902 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4054224068229 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Ciężar [kg] | 0,097 |
| nr EAN | 4054224757765 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czerwony |
| Wymiar gwintu | 1/8 GAS |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,4 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300047288 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Opór [Ohm] | 280 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Kolor | zielony |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300144673 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 4082300314410 |


| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063508030 |

| nr EAN | 8001063838618 |

| Kod silnika | RF7J |
| Kod silnika | RF8G |
| Ciśnienie [bar] | 0,40 |
| Wymiar gwintu | 1/8 GAS |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 5901619530948 |

| Kod silnika | RF7J |
| Kod silnika | RF8G |
| nr EAN | 5903766317168 |

| alternatywnie | |
| wymagana liczba | 1 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Liczba zestyków | 5 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor | czarny |
| Sposób montażu | wciskany |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| dla numeru OE | 89424-87703-000 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Głębokość zabudowy [mm] | 27 |
| dla numeru OE | ZJ01 18 230 |

| Kod silnika | RF7J |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kod silnika | RF7J |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kod silnika | RF7J |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kod silnika | RF7J |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Ilość połączeń | 2 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kolor | zielony |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074287132 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074294147 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Ciężar netto [g] | 45 |
| nr EAN | 5902048057563 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Ciężar netto [g] | 130 |
| nr EAN | 5902048023384 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Ciężar [kg] | 0,097 |
| nr EAN | 4054228757761 |

| Rok prod. od | 200612 |
| Rok prod. do | 200812 |
| Rozmiar klucza | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 3276427000559 |

| Wysokość [mm] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,1 |
| nr EAN | 4046001556692 |

| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| nr EAN | 3531650023240 |

| Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 |
| Wymiar gwintu | 1/8x28 BSPT |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| nr EAN | 3531650022151 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Mazda 3 (BK) 2.0 MZR-CD (BK14).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Mazda 3 (BK) 2.0 MZR-CD (BK14) produkowanego od 2006.07 do roku 2009.06
Jeżeli twoja Mazda dysponuje silnikiem o mocy 143 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Mazda 3 (BK)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Mazda 3 (BK) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Mazda z rocznika od 2006.07 do roku 2009.06, i mocy silnika 143 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025