
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,012 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 55591401 |
| nr EAN | 5050063245554 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,013 |
| dla numeru OE | 12656493 |
| nr EAN | 5057746153649 |

| nr EAN | 4047024890565 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047026123531 |

| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759500347 |

| Ciśnienie [bar] | 0,3 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,55 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,3 |
| nr EAN | 5012759497159 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5012759513989 |

| nr EAN | 0689604304150 |

| nr EAN | 5012759771976 |

| nr EAN | 5012759992364 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 93 |
| nr EAN | 8717613029701 |

| dla numeru OE | 855462 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 525 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 94 |
| nr EAN | 8717613059623 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,4 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029303 |

| TECDOC-Nr silnika | 26215 |
| TECDOC-Nr silnika | 26215 |
| TECDOC-Nr silnika | 26215 |
| TECDOC-Nr silnika | 26215 |
| nr EAN | 8012510012284 |

| TECDOC-Nr silnika | 26215 |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Długość przewodu [mm] | 250 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| nr EAN | 8012510053935 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Kolor obudowy | ciemnoniebieski |
| Ciśnienie [bar] | 0,40 |
| nr EAN | 8435050634301 |

| nr EAN | 8435050624142 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,3 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Kolor | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| dla numeru OE | 12 38 696 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tłumieniem |
| nr EAN | 4027816272236 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Materiał | Metal |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 63 38 045 |
| nr EAN | 4027816370833 |

| Długość [mm] | 51 |
| Szerokość [mm] | 26,0 |
| Grubość [mm] | 23,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| dla numeru OE | 12 36 006 |
| nr EAN | 4027816387091 |

| Długość [mm] | 50 |
| Szerokość [mm] | 40,0 |
| Grubość [mm] | 24,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816387107 |

| Długość [mm] | 50 |
| Szerokość [mm] | 40,0 |
| Grubość [mm] | 24,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816387114 |

| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,35 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,55 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,25 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300148305 |

| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300648133 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4082300676259 |

| dla numeru artykułu | 558128 |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 5901779827636 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,3 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Kolor | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| nr EAN | 5901619505212 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Materiał | Metal |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 5902659783622 |

| Długość [mm] | 50 |
| Szerokość [mm] | 40,0 |
| Grubość [mm] | 24,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5903364311148 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| dla numeru OE | 55563372 |
| dla numeru OE | 5946 35 |
| dla numeru OE | 89615 0H010 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074133873 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074279649 |

| TECDOC-Nr silnika | 26215 |
| TECDOC-Nr silnika | 26215 |
| TECDOC-Nr silnika | 26215 |
| TECDOC-Nr silnika | 26215 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074287361 |

| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326940955 |

| Wymagana ilość | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4010326814232 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048081933 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048081940 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048081261 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063823 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063830 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5902048023346 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Ciężar netto [g] | 105 |
| nr EAN | 5902048923950 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048897275 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048925923 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048907042 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda lambda |
| nr EAN | 5902048897282 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Ciężar netto [g] | 185 |
| nr EAN | 5902048064059 |


| TECDOC-Nr silnika | 26215 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 4028977913624 |

Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel AMPERA (R12) EV 150.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel AMPERA (R12) EV 150 produkowanego od 2011.11 do roku 2015.03
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 151 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel AMPERA (R12)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Opel AMPERA (R12) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 2011.11 do roku 2015.03, i mocy silnika 151 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025