
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464748 |

| Rok prod. do | 199508 |
| Rok prod. do | 199508 |
| nr EAN | 3165142838175 |

| Długość przewodu [mm] | 920 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 572 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-959 |
| nr EAN | 5012759455333 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464748 |

| Ciśnienie [bar] | 0,3 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 0,3 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,55 |
| nr EAN | 5012759497173 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| nr EAN | 5012759504901 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 300 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Masa [g] | 74 |
| nr EAN | 8717613017432 |

| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050625552 |

| Długość [mm] | 370 |
| Liczba przewodów | 1 |
| Ilość przewodów | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 370 |
| Sonda lambda | nieogrzewany |
| nr EAN | 8001063665283 |

| nr EAN | 8001063766362 |

| nr EAN | 8001063981826 |

| TECDOC-Nr silnika | 4736 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| nr EAN | 5907558575484 |

| Rok prod. do | 199508 |
| nr EAN | 5907558573862 |

| Długość przewodu [mm] | 660 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
| nr EAN | 5907558581522 |

| Sonda lambda | nieogrzewany |
| Liczba przewodów | 1 |
| Długość całkowita [mm] | 422 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
| nr EAN | 5907558578027 |

| Sonda lambda | nieogrzewany |
| Liczba przewodów | 1 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 5901619593264 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| dla numeru OE | 17106682 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074455500 |

| Kod silnika | C 16 ZL2 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,3 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,55 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Kolor | czarny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,5 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074171523 |

| kod | L74/C1.6LZ2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | 1/8" x 27 NPT |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | biały |

| kod | L74/C1.6LZ2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Punkt włączania [°C] | 140 |

| kod | L74/C1.6LZ2 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Ilość biegunów | 3 |

| kod | L74/C1.6LZ2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |

| kod | L74/C1.6LZ2 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 14 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,3 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |

| Rok prod. do | 199509 |
| Kod silnika | 16LZ2,C16NZ |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Opór [Ohm] | 550 |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| nr EAN | 3276422540289 |

| Rok prod. do | 199509 |
| Kod silnika | 16LZ2,C16NZ |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Opór [Ohm] | 550 |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| nr EAN | 3276422540371 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel VECTRA A (J89) 1.6 i (F19, M19).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel VECTRA A (J89) 1.6 i (F19, M19) produkowanego od 1993.09 do roku 1995.11
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel VECTRA A (J89)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Opel VECTRA A (J89) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 1993.09 do roku 1995.11, i mocy silnika 75 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025