Ilość podłączonych styków | 2 |
Kolor | zielony |
Wymiar gwintu | M12 |
Rozmiar klucza | 19mm |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
nr EAN | 5012759464748 |
Rok prod. do | 199508 |
Rok prod. do | 199508 |
nr EAN | 3165142838175 |
Długość przewodu [mm] | 920 |
Ilość połączeń | 3 |
Opór od [Ohm] | 572 |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-959 |
nr EAN | 5012759455333 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
Kolor | zielony |
Wymiar gwintu | M12 |
Rozmiar klucza | 19mm |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
nr EAN | 5012759464748 |
Ciśnienie [bar] | 0,3 |
Kolor | czarny |
Wymiar gwintu | M14x1.5 |
Rozmiar klucza | 24mm |
Ciśnienie [bar] od | 0,3 |
Ciśnienie [bar] do | 0,55 |
nr EAN | 5012759497173 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
nr EAN | 5012759504901 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 300 |
Ilość biegunów | 1 |
Masa [g] | 74 |
nr EAN | 8717613017432 |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 8435050625552 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Opór [Ohm] | 500 |
Ilość biegunów | 3 |
Długość przewodu [mm] | 990 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Tolerancja [%] | 10 |
nr EAN | 4082300144109 |
Kod silnika | 16 LZ2 |
dla numeru artykułu | 550050 |
Ilość połączeń | 3 |
Opór [Ohm] | 520 |
Ciężar [kg] | 0,096 |
Długość przewodu [mm] | 630 |
Kolor | czarny |
Wysokość [mm] | 34 |
nr EAN | 5901779818801 |
Długość [mm] | 370 |
Liczba przewodów | 1 |
Ilość przewodów | 1 |
Długość przewodu [mm] | 370 |
Sonda lambda | nieogrzewany |
nr EAN | 8001063665283 |
nr EAN | 8001063981826 |
TECDOC-Nr silnika | 4736 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
nr EAN | 5907558575484 |
Długość przewodu [mm] | 660 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
nr EAN | 5907558581522 |
Sonda lambda | nieogrzewany |
Liczba przewodów | 1 |
Długość całkowita [mm] | 422 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
nr EAN | 5907558578027 |
Sonda lambda | nieogrzewany |
Liczba przewodów | 1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
nr EAN | 5901619593264 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
dla numeru OE | 17106682 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Wymiar gwintu | M10 x 1 |
Rozmiar klucza | 13 |
Ilość biegunów | 1 |
nr EAN | 4040074455500 |
Kod silnika | C 16 ZL2 |
Ciśnienie [bar] od | 0,3 |
Ciśnienie [bar] do | 0,55 |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
Kolor | czarny |
Rozmiar klucza | 24 |
Wymiar gwintu | M14 x 1,5 |
Ilość biegunów | 1 |
nr EAN | 4040074171523 |
TECDOC-Nr silnika | 21179 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
Tryb pracy | elektryczny |
kod | L74/C1.6LZ2 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Wymiar gwintu | 1/8" x 27 NPT |
Ilość biegunów | 1 |
Oznaczenie koloru | biały |
kod | L74/C1.6LZ2 |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
Ilość biegunów | 3 |
kod | L74/C1.6LZ2 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Ilość biegunów | 3 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Rok prod. do | 199509 |
Kod silnika | 16LZ2,C16NZ |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Ilość biegunów | 3 |
Napięcie [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Opór [Ohm] | 550 |
Ciężar [kg] | 0,12 |
nr EAN | 3276422540289 |
Rok prod. do | 199509 |
Kod silnika | 16LZ2,C16NZ |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Ilość biegunów | 3 |
Napięcie [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Opór [Ohm] | 550 |
Ciężar [kg] | 0,12 |
nr EAN | 3276422540371 |
Rok prod. do | 199508 |
Rok prod. do | 199508 |
Długość [mm] | 1015 |
Ciężar [kg] | 0,106 |
Wymagana ilość | 1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego |
Opór [Ohm] | 550 |
Kolor | czarny |
Tryb pracy | elektryczny |
Długość przewodu [mm] | 940 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Ilość biegunów | 3 |
Ilość połączeń | 3 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
nr EAN | 4046001285707 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel VECTRA A (J89) 1.6 i (F19, M19).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel VECTRA A (J89) 1.6 i (F19, M19) produkowanego od 1993.09 do roku 1995.11
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel VECTRA A (J89)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Opel VECTRA A (J89) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 1993.09 do roku 1995.11, i mocy silnika 75 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025