
| Rok prod. do | 199508 |
| nr EAN | 3165141985597 |

| Rok prod. do | 199508 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-959 |
| nr EAN | 5012759455340 |

| Rok prod. do | 199508 |
| Ciśnienie [bar] | 0,3 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 0,3 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,55 |
| nr EAN | 5012759497173 |

| Rok prod. do | 199508 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 5012759511459 |

| Rok prod. do | 199508 |
| Długość przewodu [mm] | 515 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759531556 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,4 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029280 |

| Ciężar [kg] | 0,06 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379053377 |

| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 820 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ciężar [kg] | 0,078 |
| Opór [Ohm] | 13 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379053681 |

| Długość przewodu [mm] | 360 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055418 |

| TECDOC-Nr silnika | 2737 |
| Kod silnika | X 20 XEV |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379056637 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 30 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379340842 |

| TECDOC-Nr silnika | 2737 |
| TECDOC-Nr silnika | 2737 |
| TECDOC-Nr silnika | 2737 |
| TECDOC-Nr silnika | 2737 |
| Wymiar gwintu | 1/8-27NPT |
| Rozmiar klucza | 13 |
| nr EAN | 8012510040126 |

| TECDOC-Nr silnika | 2737 |
| nr EAN | 8012510008102 |

| TECDOC-Nr silnika | 2737 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510038062 |

| TECDOC-Nr silnika | 2737 |
| TECDOC-Nr silnika | 2737 |
| TECDOC-Nr silnika | 2737 |
| TECDOC-Nr silnika | 2737 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510054857 |

| Wymiar gwintu | 1/8x27 NPTF |
| nr EAN | 8435050603611 |

| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Długość [mm] | 820 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Techniczny numer informacyjny | Ti |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77013 |
| nr EAN | 8435050618813 |

| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050600726 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050617151 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050619063 |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez klimatyzacji |
| Długość [mm] | 36,7 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 8,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 9,7 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Materiał | mosiądz |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Ciężar [kg] | 0,014 |
| dla numeru OE | 13 42 561 |
| nr EAN | 4027816016519 |

| Długość [mm] | 51 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,30 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,043 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816069720 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 1014 |
| Opór [Ohm] | 146 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wymiar gwintu | 1/8-27 NPT |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300144369 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300131093 |

| TECDOC-Nr silnika | 2737 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,35 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,55 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,25 |
| nr EAN | 4082300041132 |

| Kod silnika | X 20 XEV |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,06 |
| dla numeru artykułu | 550060 |
| Opór [Ohm] | 18 |
| nr EAN | 5901779818795 |

| Numer seryjny | K8801510 |
| nr EAN | 5901159080934 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063501574 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Wymiar gwintu | M14x1,50 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8001063452029 |

| nr EAN | 8001063741963 |

| Długość [mm] | 51 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,30 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,043 |
| nr EAN | 5907558547931 |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez klimatyzacji |
| Długość [mm] | 36,7 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 8,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 9,7 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Materiał | mosiądz |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Ciężar [kg] | 0,014 |
| nr EAN | 5907558548082 |

| Zakres temperatury od [°C] | 25 |
| Zakres temperatury do [°C] | 80 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,029 |
| nr EAN | 5907558580860 |

| Długość [mm] | 615 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,2 |
| nr EAN | 5907558573916 |

| Rok prod. do | 199508 |
| Długość przewodu [mm] | 515 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5901619505335 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,30 |
| Długość [mm] | 50 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5901619530931 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z osłoną gumową |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 5902659705099 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Sposób montażu | wciskany |
| Głębokość zabudowy [mm] | 30 |
| dla numeru OE | 1238079 |
| dla numeru OE | 60606033 |

| Ilość biegunów | 1 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyczka okrągła |
| Średnica kołka [mm] | 6,3 |
| Kolor | czerwony |
| Wymiar gwintu | 1/8"x27 NPTF |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Głębokość zabudowy [mm] | 22 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| dla numeru OE | 3439088 |

| Rok prod. do | 199508 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |

| dla numeru artykułu | 86019 |
| Ilość biegunów | 4 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Długość przewodu [mm] | 760 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| dla numeru OE | 1238914 |

| TECDOC-Nr silnika | 2737 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Długość przewodu [mm] | 360 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074455500 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,3 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,55 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Kolor | czarny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,5 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074171523 |

| Kod silnika | X 20 XEV |
| Kod silnika | X 20 XEV |
| Kod silnika | X 20 XEV |
| Kod silnika | X 20 XEV |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074287187 |


| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,30 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj korpusu | z obudową |

| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 760 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel VECTRA A (J89) 2.0 i 16V 4x4 (F19, M19).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel VECTRA A (J89) 2.0 i 16V 4x4 (F19, M19) produkowanego od 1994.06 do roku 1995.11
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 136 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel VECTRA A (J89)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Opel VECTRA A (J89) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 1994.06 do roku 1995.11, i mocy silnika 136 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025