Numer silnika od | 17G23741 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Ilość biegunów | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Numer silnika do | 17G23740 |
nr EAN | 3165142953458 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
nr EAN | 3165143342053 |
Numer silnika od | 17G23741 |
nr EAN | 3165143638279 |
Długość przewodu [mm] | 420 |
Ilość połączeń | 3 |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-959 |
nr EAN | 5012759465905 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
Kolor | niebieski |
Wymiar gwintu | M12 |
Rozmiar klucza | 19mm |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-929 |
nr EAN | 5012759464779 |
Ciśnienie [bar] | 0,3 |
Kolor | czarny |
Wymiar gwintu | M14x1.5 |
Rozmiar klucza | 24mm |
Ciśnienie [bar] od | 0,3 |
Ciśnienie [bar] do | 0,55 |
nr EAN | 5012759497173 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 5 |
nr EAN | 5012759523513 |
Numer silnika od | 17G23741 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 5012759514009 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,4 |
Ilość połączeń | 1 |
nr EAN | 8053379029280 |
TECDOC-Nr silnika | 14924 |
Numer silnika od | 17G23741 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
nr EAN | 8012510078884 |
TECDOC-Nr silnika | 14924 |
Numer silnika do | 17G23740 |
Długość przewodu [mm] | 495 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
nr EAN | 8012510076507 |
TECDOC-Nr silnika | 14924 |
Ciśnienie [bar] | 0,50 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 8012510038062 |
TECDOC-Nr silnika | 14924 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
TECDOC-Nr silnika | 14924 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
TECDOC-Nr silnika | 14924 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
TECDOC-Nr silnika | 14924 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
TECDOC-Nr silnika | 14924 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
TECDOC-Nr silnika | 14924 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
nr EAN | 8012510078563 |
TECDOC-Nr silnika | 14924 |
Tryb pracy | mechaniczne |
nr EAN | 8012510022108 |
Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8435050600726 |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 8435050624210 |
Kolor obudowy | czarny |
Ilość biegunów | 2 |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
nr EAN | 8435050620373 |
Długość [mm] | 50 |
Punkt włączania od [bar] | 0,30 |
Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 12 |
Rozmiar klucza | 24 |
Ilość połączeń | 1 |
Oznaczenie koloru | brązowy |
Powierzchnia | ocynkowany |
Ciężar [kg] | 0,031 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
nr EAN | 4027816176640 |
Numer silnika od | 17G23741 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Opór [Ohm] | 970 |
Ilość biegunów | 2 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Tolerancja [%] | 10 |
nr EAN | 4082300163735 |
Numer silnika do | 17G23740 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Opór [Ohm] | 900 |
Ilość biegunów | 3 |
Długość przewodu [mm] | 495 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Tolerancja [%] | 10 |
nr EAN | 4082300144161 |
średnica zewnętrzna [mm] | 7,4 |
nie dla wariantu wyposażenia | 4mm |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Rozmiar klucza | 19 |
Opór [Ohm] | 2080 |
Opór [Ohm] | 294 |
Ilość połączeń | 2 |
Gwint zewn. [mm] | 12 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | jasnoniebieski |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
Kolor | niebieski |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Zakres temperatury [°C] | 25 |
Zakres temperatury [°C] | 80 |
Sposób montażu | przykręcany |
nr EAN | 4082300203431 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z opornikiem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika |
Rodzaj zabezpieczenia (kod IP) | 54 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Możliwość obciążania dla 12V | 10/20A |
Obciążenie indukcyjne [A] | 10 |
Obciążenie indukcyjne [A] | 20 |
Obciążenie pojemnościowe [A] | 10 |
Obciążenie pojemnościowe [A] | 20 |
Obciążenie omowe [A] | 10 |
Obciążenie omowe [A] | 20 |
Ilość biegunów | 5 |
Schemat połączeń | W2 |
Funkcja przełączania | Zestyk przełączny |
ID wykonania wtyczki | C1 |
Zakres temperatury [°C] | 80 |
Funkcja przekaźnika | Zestaw komfortowy |
nr EAN | 4082300576092 |
Numer podwozia do | 17G23740 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079381208 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079389488 |
Opór [Ohm] | 950 |
Wysokość [mm] | 34,5 |
Ilość połączeń | 2 |
dla numeru artykułu | 550327 |
nr EAN | 5901779819181 |
Numer seryjny | K8801540 |
nr EAN | 5901159119887 |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 8001063507859 |
Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
Wymiar gwintu | M14x1,50 |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 8001063452029 |
Numer silnika do | 17G23740 |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 8001063999210 |
Długość [mm] | 61 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | szary |
Długość śruby pod główką [mm] | 28 |
Ciężar [kg] | 0,023 |
nr EAN | 5907558548143 |
Kod silnika | Y22DTR |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
nr EAN | 5907558570809 |
Numer silnika do | 17G23740 |
nr EAN | 5907558581546 |
nr EAN | 5907558562286 |
Długość [mm] | 59 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 7,4 |
Ilość połączeń | 4 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 5901619521793 |
Punkt włączania od [bar] | 0,30 |
Długość [mm] | 50 |
Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 12 |
Rozmiar klucza | 24 |
Ilość połączeń | 1 |
Oznaczenie koloru | brązowy |
Powierzchnia | ocynkowany |
Ciężar [kg] | 0,031 |
nr EAN | 5901619530931 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor wtyczki | jasny niebieski |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
Rozmiar klucza | 19 mm |
dla numeru OE | 12566778 |
dla numeru OE | 1338.F9 |
dla numeru OE | 500382599 |
dla numeru OE | 50 10 412 450 |
Numer silnika do | 17G23740 |
Rok modelowy do | 2008 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074516935 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Punkt włączania [°C] | 150 |
Punkt włączania [°C] | -40 |
Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Kolor | szary |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4040074577288 |
Rodzaj korpusu | bez obudowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326930062 |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Ciężar netto [g] | 220 |
nr EAN | 5902048904379 |
TECDOC-Nr silnika | 14924 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Techniczny numer informacyjny | SI 0104 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,29 |
Tryb pracy | elektryczny |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,07 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,05 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 435 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Tryb pracy | elektryczny |
Punkt włączania od [bar] | 0,30 |
Długość [mm] | 50 |
Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 12 |
Rozmiar klucza | 24 |
Ilość połączeń | 1 |
Oznaczenie koloru | brązowy |
Powierzchnia | ocynkowany |
Ciężar [kg] | 0,031 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
nr EAN | 4044688176646 |
Numer silnika od | 17G23741 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Ilość biegunów | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Wymiar gwintu | M 14 |
Ilość biegunów | 1 |
Punkt włączania od [bar] | 0,3 |
Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Kod silnika | Y22DTR |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Ilość biegunów | 2 |
Napięcie [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Opór [Ohm] | 970 |
Ciężar [kg] | 0,05 |
nr EAN | 3276422540005 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Opel VECTRA C (Z02) 2.2 DTI 16V (F69).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel VECTRA C (Z02) 2.2 DTI 16V (F69) produkowanego od 2002.04 do roku 2004.07
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 125 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Opel VECTRA C (Z02)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Osprzęt elektryczny silnika do Opel VECTRA C (Z02) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 2002.04 do roku 2004.07, i mocy silnika 125 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025