
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez klimatyzacji |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| nr EAN | 5012759479629 |

| Ciśnienie [bar] | 0,5 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| nr EAN | 5012759498217 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M16 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| nr EAN | 8053379026067 |

| TECDOC-Nr silnika | 2786 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510064511 |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| nr EAN | 8435050603673 |

| Punkt włączania [°C] | 115 |
| nr EAN | 8435050604489 |

| Wymiar gwintu | M 16x1,5 |
| Kolor obudowy | szary |
| nr EAN | 8435050600757 |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez mechanicznego obrotomierza |
| Długość [mm] | 545 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,06 |
| dla numeru OE | 5918.94 |
| nr EAN | 4027816370161 |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z mechanicznym obrotomierzem |
| Długość [mm] | 375 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| dla numeru OE | 5918.93 |
| nr EAN | 4027816370222 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 2300 |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Wymiar gwintu | M14x1,25 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Przełącznik | z włącznikiem obwodu |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Rozmiar klucza | 20 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300206012 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300147650 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor wtyczki | szary |
| Oznaczenie koloru | biały |
| Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| dla numeru OE | 1920.C5 |

| Kod silnika | K9Y (TUD3Y) |
| Kod silnika | K9Y (TUD3Y) |
| Kod silnika | K9Y (TUD3Y) |
| Kod silnika | K9Y (TUD3Y) |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Kolor | niebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074287026 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048081261 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063823 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Ciężar netto [g] | 130 |
| nr EAN | 5902048063878 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Ciężar netto [g] | 100 |
| nr EAN | 5902048023339 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5902048023346 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Ciężar netto [g] | 98 |
| nr EAN | 5902048023353 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063991 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048925923 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048907042 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda lambda |
| nr EAN | 5902048897282 |

| Przyrządy | z tachometrem |
| Numer pozycji od | 06020 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Opór [Ohm] | 110 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| dla numeru OE | 5918 93 |
| dla numeru OE | 9616806280 |

| Rok prod. do | 199603 |
| Kod silnika | TUD3 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| nr EAN | 3276423661853 |

| TECDOC-Nr silnika | 2786 |
| Punkt włączania [°C] | 115 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez klimatyzacji |
| Ilość biegunów | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,04196 |
| nr EAN | 4046001369865 |

| TECDOC-Nr silnika | 2786 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez elektronicznego obrotomierza |
| TECDOC-Nr silnika | 2786 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez elektronicznego obrotomierza |
| Opór [Ohm] | 70 |
| Długość przewodu [mm] | 530 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 39 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,076 |
| nr EAN | 4046001434112 |

| TECDOC-Nr silnika | 2786 |
| Punkt włączania [°C] | 115 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 3531650023462 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 D.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 D produkowanego od 1992.09 do roku 1996.04
Jeżeli twój Peugeot dysponuje silnikiem o mocy 50 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Peugeot 106 I (1A, 1C)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Peugeot 106 I (1A, 1C) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Peugeot z rocznika od 1992.09 do roku 1996.04, i mocy silnika 50 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025