
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| dla numeru OE | 1920.K9 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 5050063226652 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342336 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 410 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
| nr EAN | 3165142682884 |

| nr EAN | 3165143081600 |

| Rok prod. do | 199801 |
| Numer pozycji do | 7727 |
| nr EAN | 4047024267237 |

| Rok prod. od | 199802 |
| Numer pozycji od | 7728 |
| nr EAN | 4047024267350 |

| TECDOC-Nr silnika | 4837 |
| TECDOC-Nr silnika | 4838 |
| Kod silnika | TU5JP |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759376447 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759388266 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759388044 |

| kod | ->Build Code 7727 |
| Długość przewodu [mm] | 330 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 385 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-959 |
| nr EAN | 5012759465912 |

| Rok prod. do | 199910 |
| Kolor | brązowy |
| Kształt adaptera | kwadratowy |
| kod | M14 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M14 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464908 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| nr EAN | 5012759479629 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 5012759504970 |

| Ciśnienie [bar] | 0,5 |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| nr EAN | 5012759500910 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 100 |
| nr EAN | 8717613018415 |

| dla numeru OE | 16289W |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 540 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613027776 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M16 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 |
| nr EAN | 8053379025930 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,064 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 13,5 |
| nr EAN | 8053379052639 |

| TECDOC-Nr silnika | 4838 |
| Kod silnika | NFY (TU5J2) |
| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Kolor | czarny |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054749 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379057542 |

| TECDOC-Nr silnika | 4837 |
| Rok prod. od | 199801 |
| TECDOC-Nr silnika | 4838 |
| Rok prod. od | 199801 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 38,5 |
| nr EAN | 8012510078150 |

| TECDOC-Nr silnika | 4837 |
| TECDOC-Nr silnika | 4838 |
| Ciśnienie [bar] | 0,60 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510037584 |

| TECDOC-Nr silnika | 4837 |
| TECDOC-Nr silnika | 4838 |
| TECDOC-Nr silnika | 4837 |
| TECDOC-Nr silnika | 4838 |
| TECDOC-Nr silnika | 4837 |
| TECDOC-Nr silnika | 4838 |
| TECDOC-Nr silnika | 4837 |
| TECDOC-Nr silnika | 4838 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510056547 |

| TECDOC-Nr silnika | 4837 |
| TECDOC-Nr silnika | 4838 |
| TECDOC-Nr silnika | 4837 |
| TECDOC-Nr silnika | 4838 |
| TECDOC-Nr silnika | 4837 |
| TECDOC-Nr silnika | 4838 |
| TECDOC-Nr silnika | 4837 |
| TECDOC-Nr silnika | 4838 |
| Wymiar gwintu | M14x1,25 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510095997 |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| nr EAN | 8435050603673 |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez klimatyzacji |
| Punkt włączania [°C] | 115 |
| nr EAN | 8435050604489 |

| Kod silnika | NFW (TU5J2) |
| Kod silnika | NFY (TU5J2) |
| Numer VET od | 07728 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| nr EAN | 8435050622339 |

| Kod silnika | NFW (TU5J2) |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050622124 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Długość [mm] | 400 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77008 |
| nr EAN | 8435050619643 |

| Numer VET do | 07846 |
| Wymiar gwintu | M 16x1,5 |
| Kolor obudowy | szary |
| nr EAN | 8435050600757 |

| Numer VET od | 07847 |
| Kolor obudowy | szary |
| Wymiar gwintu | M 16x1,5 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| nr EAN | 8435050614617 |

| Kod silnika | NFW (TU5J2) |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Kolor pierścienia przedniego | żółty |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Rodzaj oporu | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050604045 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| nr EAN | 8435050604106 |

| Długość przewodu [mm] | 180 |
| Kolor obudowy | szary |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 8435050618196 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,42 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,58 |
| Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1131.14 |
| nr EAN | 4027816185659 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 1920.K9 |
| nr EAN | 4027816189916 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,033 |
| dla numeru OE | 1338.55 |
| nr EAN | 4054224064580 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Opór [Ohm] | 291 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Kolor | zielony |
| Oznaczenie koloru | żółty |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300144628 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Wymiar gwintu | M14x1,25 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300252767 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300047295 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Ilość biegunów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 390 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 4082300759785 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 5907558580877 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,033 |
| nr EAN | 5907558581164 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558527124 |

| Numer pozycji do | 8364 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558527155 |

| Numer pozycji od | 8365 |
| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558527162 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| dla numeru OE | 13 62 1 711 371 |
| dla numeru OE | 046 905 379 |
| dla numeru OE | 37880-P5T-G00 |
| dla numeru OE | 1430.80 |
| dla numeru OE | 504366815 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor wtyczki | szary |
| Oznaczenie koloru | biały |
| Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| dla numeru OE | 1920.C5 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor wtyczki | jasnoszary |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 160 |
| Średnica obudowy [mm] | 12 |
| Sposób montażu | wciskany |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.6 i.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.6 i produkowanego od 1996.05 do roku 2001.01
Jeżeli twój Peugeot dysponuje silnikiem o mocy 101 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Peugeot 106 II (1A_, 1C_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Peugeot 106 II (1A_, 1C_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Peugeot z rocznika od 1996.05 do roku 2001.01, i mocy silnika 101 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025