Rok prod. do | 199009 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165143342336 |
Rok prod. do | 199009 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759250549 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
nr EAN | 5012759504987 |
Ciśnienie [bar] | 0,5 | |
Kolor | szary | |
Wymiar gwintu | M16x1.5 | |
Rozmiar klucza | 22mm | |
nr EAN | 5012759498217 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego | |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 100 | |
nr EAN | 8717613018415 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M16 x 1,5 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 | |
nr EAN | 8053379025930 |
TECDOC-Nr silnika | 2839 | |
TECDOC-Nr silnika | 2839 | |
TECDOC-Nr silnika | 2839 | |
TECDOC-Nr silnika | 2839 | |
Wymiar gwintu | M14x1,25 | |
Rozmiar klucza | 17 | |
nr EAN | 8012510040140 |
TECDOC-Nr silnika | 2839 | |
Ciśnienie [bar] | 0,60 | |
Wymiar gwintu | M16x1,5 | |
Rozmiar klucza | 21 | |
nr EAN | 8012510037584 |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją | |
nr EAN | 8435050603673 |
Punkt włączania [°C] | 115 | |
nr EAN | 8435050604489 |
Numer podwozia od | 70119981 | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 8435050622117 |
Wymiar gwintu | M 16x1,5 | |
Kolor obudowy | szary | |
nr EAN | 8435050600757 |
Przyrządy | ze wskaźnikiem ciśnienia oleju | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
nr EAN | 8435050601150 |
Punkt włączania od [bar] | 0,42 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,58 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 21 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
dla numeru OE | 1131.14 | |
nr EAN | 4027816185659 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | zielony | |
Ciężar [kg] | 0,025 | |
dla numeru OE | 1920.C4 | |
nr EAN | 4027816189893 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,25 | |
Rozmiar klucza | 16 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Materiał | mosiądz | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
dla numeru OE | 1337.72 | |
nr EAN | 4027816307679 |
Kod silnika | TU3-2 | |
Kod silnika | TU3MC | |
Sposób montażu | przykręcany | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | czarny | |
Wymiar gwintu | M16x1,5 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Rozmiar klucza | 21 | |
nr EAN | 4082300047295 |
nr EAN | 5907558579635 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558527155 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Kolor wtyczki | szary | |
Oznaczenie koloru | biały | |
Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
dla numeru OE | 1920.C5 |
Rok prod. od | 199201 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
dla numeru OE | 9625114880 | |
dla numeru OE | 1920.0F |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Długość przewodu [mm] | 330 | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Opór [Ohm] | 370 | |
Jakość | EQUIVALENT |
TECDOC-Nr silnika | 2839 | |
do modernizacji | ||
Rok prod. od | 199208 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 1470 | |
nr EAN | 087295908440 |
TECDOC-Nr silnika | 2839 | |
Rok prod. do | 199009 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki | |
nr EAN | 087295913581 |
TECDOC-Nr silnika | 2839 | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie | |
Numer podwozia od | 70119981 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem | |
nr EAN | 4010326810012 |
Rok prod. od | 199201 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,04 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 275 | |
Ciężar [kg] | 0,08 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Rok prod. do | 199009 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 1300 | |
Ciężar [kg] | 0,20 | |
Opór [Ohm] | 6 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Liczba przewodów | 4 |
Punkt włączania od [bar] | 0,42 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,58 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 21 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 4044688185655 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | zielony | |
Ciężar [kg] | 0,025 | |
nr EAN | 4044688535894 |
Rok prod. do | 199206 | |
Numer silnika od | 70119981 | |
Kod silnika | XU5M | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Ilość biegunów | 3 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Opór [Ohm] | 370 | |
Ciężar [kg] | 0,07 | |
nr EAN | 3276422540463 |
Punkt włączania [°C] | 110 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez klimatyzacji | |
Ciężar [kg] | 0,04919 | |
nr EAN | 4046001433849 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | zielony | |
Oznaczenie koloru | żółty | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
nr EAN | 4062375047352 |
Punkt włączania [°C] | 115 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez klimatyzacji | |
Ilość biegunów | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,04196 | |
nr EAN | 4046001369865 |
Wymiar gwintu | M12x1.5 | |
nr EAN | 3531650022304 |
Punkt włączania [°C] | 115 | |
Wymiar gwintu | M14x1.25 | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 3531650023462 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 | |
Wymiar gwintu | M16x1.5 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
nr EAN | 3531650013166 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Peugeot 405 I (15B) 1.6.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Peugeot 405 I (15B) 1.6 produkowanego od 1989.10 do roku 1992.12
Jeżeli twój Peugeot dysponuje silnikiem o mocy 90 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Peugeot 405 I (15B)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Peugeot 405 I (15B) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Peugeot z rocznika od 1989.10 do roku 1992.12, i mocy silnika 90 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025