
| Rok prod. do | 200406 | 
| nr EAN | 4047024267336 | 

| Rok prod. do | 200406 | 
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów | 
| nr EAN | 4047024267312 | 

| Rok prod. do | 200406 | 
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | 
| nr EAN | 4047026300642 | 

| Rok prod. od | 200307 | 
| Kod silnika | DW12TED4 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Opór od [Ohm] | 400 | 
| nr EAN | 5012759376843 | 

| Kod silnika | DW12TED4 | 
| Ilość podłączonych styków | 3 | 
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 | 
| nr EAN | 5012759376744 | 

| Numer seryjny do | 9701 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Opór od [Ohm] | 400 | 
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-923 | 
| nr EAN | 5012759469095 | 

| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego | 
| Ilość podłączonych styków | 2 | 
| Kolor | zielony | 
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-923 | 
| nr EAN | 5012759465479 | 

| Ciśnienie [bar] | 0,5 | 
| Kolor | szary | 
| Wymiar gwintu | M16x1.5 | 
| Rozmiar klucza | 22mm | 
| nr EAN | 5012759498217 | 

| Ciśnienie [bar] | 0,5 | 
| Kolor | szary | 
| Wymiar gwintu | M16x1.5 | 
| Rozmiar klucza | 22mm | 
| nr EAN | 5012759498224 | 

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | 
| Ilość podłączonych styków | 5 | 
| nr EAN | 5012759981245 | 

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | 
| Gwintowana złączka | M16 x 1,5 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 | 
| nr EAN | 8053379026067 | 

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | 
| Gwintowana złączka | M16 x 1,5 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| nr EAN | 8053379026098 | 

| Kolor | szary | 
| Ciężar [kg] | 0,026 | 
| Opór [Ohm] | 390 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 | 
| nr EAN | 8053379052769 | 

| Ciężar [kg] | 0,030 | 
| Opór [Ohm] | 400 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 | 
| nr EAN | 8053379055128 | 

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | 
| Gwintowana złączka | M12 x 1,25 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 20 | 
| nr EAN | 8053379032723 | 

| Ciężar [kg] | 0,25 | 
| Ilość połączeń | 5 | 
| nr EAN | 8053379067756 | 

| TECDOC-Nr silnika | 16128 | 
| Rok prod. od | 200307 | 
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | 
| nr EAN | 8012510089019 | 

| TECDOC-Nr silnika | 16128 | 
| Ciśnienie [bar] | 0,50 | 
| Wymiar gwintu | M16x1,5 | 
| Rozmiar klucza | 21 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | 
| nr EAN | 8012510078860 | 

| TECDOC-Nr silnika | 16128 | 
| Rok prod. do | 200306 | 
| TECDOC-Nr silnika | 16128 | 
| Rok prod. do | 200306 | 
| Ciśnienie od [kPa] | 10 | 
| ciśnienie do [kPa] | 250 | 
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,944 | 
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | 
| nr EAN | 8012510006740 | 

| TECDOC-Nr silnika | 16128 | 
| TECDOC-Nr silnika | 16128 | 
| TECDOC-Nr silnika | 16128 | 
| TECDOC-Nr silnika | 16128 | 
| nr EAN | 8012510094020 | 

| TECDOC-Nr silnika | 16128 | 
| Rok prod. od | 200307 | 
| TECDOC-Nr silnika | 16128 | 
| Rok prod. od | 200307 | 
| Ciśnienie od [kPa] | 10 | 
| ciśnienie do [kPa] | 252 | 
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,942 | 
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | 
| nr EAN | 8012510016794 | 

| TECDOC-Nr silnika | 16128 | 
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | 
| Tryb pracy | mechaniczne | 
| nr EAN | 8012510007129 | 

| TECDOC-Nr silnika | 16128 | 
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 22 | 
| nr EAN | 8012510026533 | 

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją | 
| nr EAN | 8435050603673 | 

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez klimatyzacji | 
| Punkt włączania [°C] | 115 | 
| nr EAN | 8435050604489 | 

| Kod silnika | 4HX. | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| nr EAN | 8435050622438 | 

| Kod silnika | 4HX (DW12TED4/FAP). | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| Kolor obudowy | biały | 
| nr EAN | 8435050622599 | 

| Numer VET do | 07846 | 
| Wymiar gwintu | M 16x1,5 | 
| Kolor obudowy | szary | 
| nr EAN | 8435050600757 | 

| Numer VET od | 07847 | 
| Kolor obudowy | szary | 
| Wymiar gwintu | M 16x1,5 | 
| Ciśnienie [bar] | 0,50 | 
| nr EAN | 8435050614617 | 

| Ilość biegunów | 2 | 
| Kolor obudowy | zielony | 
| Średnica zabudowy [mm] | 20 | 
| nr EAN | 8435050620885 | 

| Tryb pracy | mechaniczne | 
| nr EAN | 8435050614785 | 

| Ilość biegunów | 2 | 
| Kolor obudowy | szary | 
| Wymiar gwintu | M12x1,5 | 
| nr EAN | 8435050604106 | 

| Długość przewodu [mm] | 180 | 
| Kolor obudowy | szary | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| nr EAN | 8435050618196 | 

| Ciśnienie [bar] | 20 | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| Wymiar gwintu | M 12x1,25 | 
| Kolor obudowy | jasnoniebieski | 
| Kolor pierścienia przedniego | fioletowy | 
| nr EAN | 8435050642658 | 

| Długość [mm] | 55,5 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| Ciężar [kg] | 0,021 | 
| dla numeru OE | 1920.QN | 
| nr EAN | 4027816312406 | 

| Długość [mm] | 24 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| dla numeru OE | 1920.8S | 
| nr EAN | 4027816312017 | 

| Numer pozycji od | 09702 | 
| Długość [mm] | 24 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Ciężar [kg] | 0,0311 | 
| dla numeru OE | 1920.EN | 
| nr EAN | 4027816312437 | 

| Rozmiar klucza | 22 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Kolor | szary | 
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 | 
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 | 
| Ciężar [kg] | 0,045 | 
| dla numeru OE | 12 61 7 568 481 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4027816375067 | 

| Ilość połączeń | 3 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | 
| Oznaczenie koloru | czarny | 
| nr EAN | 4082300243604 | 

| Rok prod. do | 200306 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Opór [Ohm] | 490 | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | 
| Tolerancja [%] | 15 | 
| nr EAN | 4082300184594 | 

| Sposób montażu | przykręcany | 
| Ilość połączeń | 5 | 
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 | 
| nr EAN | 4082300184754 | 

| Sposób montażu | wciśnięty | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Średnica 1 [mm] | 25,4 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | 
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego | 
| Długość 1 [mm] | 53 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC | 
| nr EAN | 4082300289923 | 

| Rok prod. od | 200307 | 
| Strona zabudowy | od strony koła zamachowego | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Opór [Ohm] | 400 | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | 
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | 
| nr EAN | 4082300243833 | 

| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Kolor | czarny | 
| Wymiar gwintu | M16x1,5 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | 
| Rozmiar klucza | 21 | 
| nr EAN | 4082300147650 | 

| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | 
| Rodzaj gwintu | z gwintem metrycznym | 
| Wymiar gwintu | M16x1,5 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | 
| Rozmiar klucza | 21 | 
| nr EAN | 4082300237337 | 

| Gwarancja | 5 lata gwarancji | 
| nr EAN | 4044079383004 | 

| Wymagana ilość | 1 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| Ciężar [kg] | 0,021 | 
| nr EAN | 5901779819211 | 

| Kod silnika | 4HX (DW12TED4/FAP) | 
| Opór [Ohm] | 390 | 
| Ciężar [kg] | 0,028 | 
| dla numeru artykułu | 550011 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Wysokość [mm] | 24 | 
| Kolor | czarny | 
| nr EAN | 5901779819075 | 

| Numer seryjny | K8805924 | 
| nr EAN | 5901159270489 | 

| Numer seryjny | K8805945 | 
| nr EAN | 5901159270519 | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi produkowanego od 2000.03 do roku 2004.10
Jeżeli twój Peugeot dysponuje silnikiem o mocy 133 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Peugeot 406 Break (8E/F)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Peugeot 406 Break (8E/F) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Peugeot z rocznika od 2000.03 do roku 2004.10, i mocy silnika 133 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025