
| Ilość połączeń | 2 | 
| Kolor | zielony | 
| Ciężar [kg] | 0,018 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | 
| dla numeru OE | 1338.C1 | 
| nr EAN | 5050063218336 | 

| TECDOC-Nr silnika | 17507 | 
| Kod silnika | RHA | 
| Kod silnika | RHD | 
| nr EAN | 4047024267336 | 

| Kod silnika | RHA | 
| Kod silnika | RHD | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Liczba przewodów | 5 | 
| Długość całkowita [mm] | 410 | 
| nr EAN | 4047026099010 | 

| Kod silnika | RHA | 
| Kod silnika | RHD | 
| nr EAN | 4047026133165 | 

| Kod silnika | RHR (DW10BTED4) | 
| dla numeru OE | 0515.T7 | 
| nr EAN | 3358960598844 | 

| Ilość podłączonych styków | 3 | 
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 | 
| nr EAN | 5012759376744 | 

| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego | 
| TECDOC-Nr silnika | 17507 | 
| Ilość podłączonych styków | 2 | 
| Kolor | zielony | 
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-923 | 
| nr EAN | 5012759465479 | 

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | 
| Ilość podłączonych styków | 4 | 
| nr EAN | 5012759512593 | 

| Kod silnika | DW10BTED4 | 
| Kod silnika | DW10CTED4 | 
| Ciśnienie [bar] | 0,5 | 
| Kolor | szary | 
| Wymiar gwintu | M16x1.5 | 
| Rozmiar klucza | 22mm | 
| nr EAN | 5012759498217 | 

| Ciśnienie [bar] | 0,5 | 
| Kolor | szary | 
| Wymiar gwintu | M16x1.5 | 
| Rozmiar klucza | 22mm | 
| nr EAN | 5012759498224 | 

| Ilość połączeń | 3 | 
| nr EAN | 5012759514399 | 

| Kod silnika | DW10CTED4 | 
| nr EAN | 5012759771778 | 

| Kod silnika | DW10BTED4 | 
| Ilość podłączonych styków | 2 | 
| Kolor | czarny | 
| nr EAN | 5012759990193 | 

| Rodzaj korpusu | z obudową | 
| nr EAN | 5012759544174 | 

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | 
| Gwintowana złączka | M16 x 1,5 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| nr EAN | 8053379026098 | 

| TECDOC-Nr silnika | 17507 | 
| Kod silnika | RHR (DW10BTED4) | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| nr EAN | 8053379058501 | 

| TECDOC-Nr silnika | 17507 | 
| Kod silnika | RHR (DW10BTED4) | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| nr EAN | 8053379058518 | 

| TECDOC-Nr silnika | 17507 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | 
| nr EAN | 8012510016619 | 

| TECDOC-Nr silnika | 17507 | 
| Ciśnienie [bar] | 0,50 | 
| Wymiar gwintu | M16x1,5 | 
| Rozmiar klucza | 21 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | 
| nr EAN | 8012510078860 | 

| TECDOC-Nr silnika | 17507 | 
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy | 
| TECDOC-Nr silnika | 17507 | 
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy | 
| Ciśnienie od [kPa] | 10 | 
| ciśnienie do [kPa] | 250 | 
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,95 | 
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,71 | 
| nr EAN | 8012510095164 | 

| TECDOC-Nr silnika | 17507 | 
| TECDOC-Nr silnika | 17507 | 
| TECDOC-Nr silnika | 17507 | 
| TECDOC-Nr silnika | 17507 | 
| nr EAN | 8012510094020 | 

| TECDOC-Nr silnika | 17507 | 
| Tryb pracy | mechaniczne | 
| nr EAN | 8012510025888 | 

| TECDOC-Nr silnika | 17507 | 
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 22 | 
| nr EAN | 8012510026533 | 

| TECDOC-Nr silnika | 17507 | 
| nr EAN | 8012510026601 | 

| Długość [mm] | 55,5 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| Ciężar [kg] | 0,021 | 
| dla numeru OE | 1920.QN | 
| nr EAN | 4027816312406 | 

| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | 
| Długość [mm] | 75 | 
| Szerokość [mm] | 47,0 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| dla numeru OE | 1920.GJ | 
| nr EAN | 4027816312000 | 

| Ilość połączeń | 2 | 
| Kolor | zielony | 
| Ciężar [kg] | 0,02 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | 
| dla numeru OE | 1338.C1 | 
| nr EAN | 4027816360384 | 

| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa | 
| Rodzaj oporu | czujnik cieplny masy powietrza | 
| Długość [mm] | 96 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 72,7 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 80,0 | 
| Ilość połączeń | 4 | 
| Materiał | Tworzywo sztuczne | 
| Ciężar [kg] | 0,18 | 
| dla numeru OE | 1920.HH | 
| nr EAN | 4027816372882 | 

| Wymagana ilość | 1 | 
| Kod silnika | DW10BTED4/DW10CTED4 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | 
| Oznaczenie koloru | czarny | 
| nr EAN | 4082300243604 | 

| Wymagana ilość | 1 | 
| Kod silnika | DW10BTED4 | 
| Rok prod. do | 201112 | 
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa | 
| Wymagana ilość | 1 | 
| Kod silnika | DW10CTED4 | 
| Numer pozycji do | 12844 | 
| Sposób montażu | przykręcany | 
| Ilość połączeń | 4 | 
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 | 
| nr EAN | 4082300240009 | 

| Sposób montażu | wciśnięty | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | 
| Kolor | zielony | 
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC | 
| nr EAN | 4082300283372 | 

| Sposób montażu | wciśnięty | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Średnica 1 [mm] | 25,4 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | 
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego | 
| Długość 1 [mm] | 53 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC | 
| nr EAN | 4082300289923 | 

| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Kolor | czarny | 
| Wymiar gwintu | M16x1,5 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | 
| Rozmiar klucza | 21 | 
| nr EAN | 4082300147650 | 

| Kod silnika | DW10BTED4/DW10CTED4 | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | 
| Rodzaj gwintu | z gwintem metrycznym | 
| Wymiar gwintu | M16x1,5 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | 
| Rozmiar klucza | 21 | 
| nr EAN | 4082300237337 | 

| Kod silnika | DW10BTED4 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | 
| nr EAN | 4082300401196 | 

| Wymagana ilość | 1 | 
| Kod silnika | DW10BTED4 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| nr EAN | 4082300619355 | 

| Strona zabudowy | z przodu | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Wymagana ilość | 1 | 
| Kod silnika | DW10CTED4 | 
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | 
| Ilość biegunów | 6 | 
| Długość przewodu [mm] | 400 | 
| nr EAN | 4082300652178 | 

| Rok prod. od | 2012.01 | 
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa | 
| Wymagana ilość | 1 | 
| Kod silnika | DW10CTED4 | 
| dla numeru organizacyjnego od | 12845 | 
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 6-biegowa | 
| Wymagana ilość | 1 | 
| Kod silnika | DW10CTED4 | 
| Jednostka | szt. | 
| Specyfikacje asortymentowa | Nasadka rurowa | 
| Ilość biegunów | 4 | 
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! | |
| EAN | 4082300818581 | 
| Stan | Fabrycznie nowy | 

| Średnica [mm] | 100,00 | 
| Szerokość [mm] | 9,80 | 
| nr EAN | 4005108953490 | 

| Wymagana ilość | 1 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| Ciężar [kg] | 0,021 | 
| nr EAN | 5901779819211 | 

| Kod silnika | RHR (DW10BTED4) | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| dla numeru artykułu | 550472 | 

| Numer seryjny | K8805924 | 
| nr EAN | 5901159270489 | 

| Rozmiar klucza | 22 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Kolor | szary | 
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 | 
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 | 
| Ciężar [kg] | 0,045 | 
| nr EAN | 5907558547955 | 

| Ilość połączeń | 2 | 
| Kolor | zielony | 
| Ciężar [kg] | 0,02 | 
| nr EAN | 5907558548228 | 

| Kod silnika | RHR(DW10BTED4) | 
| nr EAN | 5902659731746 | 

| Kod silnika | RH... | 
| nr EAN | 5903364311209 | 

| Napięcie robocze [V] | 12 | 
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | 
| Głębokość zabudowy [mm] | 22 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| Kolor | szary | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| nr EAN | 4040074158678 | 

| Kod silnika | RHR (DW10BTED4) | 
| Napięcie robocze [V] | 12 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| nr EAN | 4040074294932 | 

| Kod silnika | RHR (DW10BTED4) | 
| Rozmiar klucza | 25.4 | 
| Kod silnika | RHR (DW10BTED4) | 
| Rozmiar klucza | 25.4 | 
| Kod silnika | RHR (DW10BTED4) | 
| Rozmiar klucza | 25.4 | 
| Kod silnika | RHR (DW10BTED4) | 
| Rozmiar klucza | 25.4 | 
| Napięcie robocze [V] | 12 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| nr EAN | 4040074281178 | 

| Dolot - Ø [mm] | 80 | 
| Wylot - Ø [mm] | 80 | 
| Długość [mm] | 96 | 
| Rodzaj korpusu | z obudową | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | 
| nr EAN | 4010326906272 | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi produkowanego od 2010.11 do roku 2018.12
Jeżeli twój Peugeot dysponuje silnikiem o mocy 136 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Peugeot 508 I (8D_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Peugeot 508 I (8D_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Peugeot z rocznika od 2010.11 do roku 2018.12, i mocy silnika 136 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025