
| Kod silnika | RHC |
| nr EAN | 4047024267336 |

| Kod silnika | RHC |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 410 |
| nr EAN | 4047026099010 |

| Kod silnika | RHC |
| nr EAN | 4047026133165 |

| Ciśnienie [bar] | 0,5 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| nr EAN | 5012759498217 |

| Ciśnienie [bar] | 0,5 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| nr EAN | 5012759498224 |

| nr EAN | 5012759771778 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| nr EAN | 5012759544174 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M16 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| nr EAN | 8053379026067 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058518 |

| TECDOC-Nr silnika | 28710 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| nr EAN | 8012510078860 |

| TECDOC-Nr silnika | 28710 |
| TECDOC-Nr silnika | 28710 |
| TECDOC-Nr silnika | 28710 |
| TECDOC-Nr silnika | 28710 |
| nr EAN | 8012510094020 |

| TECDOC-Nr silnika | 28710 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510025888 |

| TECDOC-Nr silnika | 28710 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 22 |
| nr EAN | 8012510026533 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| nr EAN | 4082300243604 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Kolor | zielony |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300283372 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Średnica 1 [mm] | 25,4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
| Długość 1 [mm] | 53 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300289923 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300147650 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Rodzaj gwintu | z gwintem metrycznym |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300237337 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Ilość biegunów | 6 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| nr EAN | 4082300652178 |

| Jednostka | szt. |
| Specyfikacje asortymentowa | Nasadka rurowa |
| Ilość biegunów | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! | |
| EAN | 4082300818581 |
| Stan | Fabrycznie nowy |

| Średnica [mm] | 100,00 |
| Szerokość [mm] | 9,80 |
| nr EAN | 4005108953490 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,021 |
| nr EAN | 5901779819211 |

| Numer seryjny | K8805924 |
| nr EAN | 5901159270489 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,3 |
| nr EAN | 5901619593851 |

| nr EAN | 5903364311209 |

| Kod silnika | DW10CTED4 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Głębokość zabudowy [mm] | 22 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kolor | szary |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074158678 |

| Kod silnika | RHC (DW10CTED4) |
| Rozmiar klucza | 25.4 |
| Kod silnika | RHC (DW10CTED4) |
| Rozmiar klucza | 25.4 |
| Kod silnika | RHC (DW10CTED4) |
| Rozmiar klucza | 25.4 |
| Kod silnika | RHC (DW10CTED4) |
| Rozmiar klucza | 25.4 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074281178 |

| Kod silnika | DW10CTED4 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 400 |
| nr EAN | 4010326917803 |

| Kolor | szary |
| Ciężar netto [g] | 20 |
| nr EAN | 5902048080721 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Ciężar netto [g] | 115 |
| nr EAN | 5902048897251 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048923486 |

| TECDOC-Nr silnika | 28710 |
| Rok prod. od | 201105 |
| Rok prod. do | 201109 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0100 |

| TECDOC-Nr silnika | 28710 |
| Napięcie [V] | 12 |

| Rok prod. od | 201204 |
| Rok prod. do | 201809 |

| 3 lata gwarancji | |
| Ciężar [kg] | 0,18 |
| Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |

| Rozmiar klucza | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 3276427000559 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 3276422538088 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 38 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kolor obudowy | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4046001823770 |

| Wymiar gwintu | 20 mm |
| nr EAN | 3531650021994 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC produkowanego od 2010.11 do roku 2018.12
Jeżeli twój Peugeot dysponuje silnikiem o mocy 200 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Peugeot 508 I (8D_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Peugeot 508 I (8D_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Peugeot z rocznika od 2010.11 do roku 2018.12, i mocy silnika 200 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025