
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,018 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 1338.C1 |
| nr EAN | 5050063218336 |

| nr EAN | 4047024267336 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 410 |
| nr EAN | 4047026099010 |

| nr EAN | 4047026133134 |

| TECDOC-Nr silnika | 24921 |
| dla numeru OE | 0515.T7 |
| nr EAN | 3358960598844 |

| Kod silnika | DW12CTED4 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 |
| nr EAN | 5012759376744 |

| Ciśnienie [bar] | 0,5 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| nr EAN | 5012759498217 |

| Ciśnienie [bar] | 0,5 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| nr EAN | 5012759498224 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5012759514108 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5012759990193 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| nr EAN | 5012759544174 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M16 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| nr EAN | 8053379026067 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058495 |

| TECDOC-Nr silnika | 24921 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| nr EAN | 8012510016619 |

| TECDOC-Nr silnika | 24921 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| nr EAN | 8012510078860 |

| TECDOC-Nr silnika | 24921 |
| TECDOC-Nr silnika | 24921 |
| TECDOC-Nr silnika | 24921 |
| TECDOC-Nr silnika | 24921 |
| nr EAN | 8012510094020 |

| TECDOC-Nr silnika | 24921 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510025888 |

| TECDOC-Nr silnika | 24921 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 22 |
| nr EAN | 8012510026533 |

| TECDOC-Nr silnika | 24921 |
| TECDOC-Nr silnika | 24921 |
| Ciśnienie od [kPa] | 26,7 |
| ciśnienie do [kPa] | 326,7 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510032565 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | biały |
| nr EAN | 8435050622599 |

| Kolor obudowy | szary |
| Wymiar gwintu | M 16x1,5 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| nr EAN | 8435050614617 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620885 |

| TECDOC-Nr silnika | 24921 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050626153 |

| Długość [mm] | 55,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,021 |
| dla numeru OE | 1920.QN |
| nr EAN | 4027816312406 |

| Długość [mm] | 52,5 |
| Szerokość [mm] | 47,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1920.PW |
| nr EAN | 4027816311904 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 1338.C1 |
| nr EAN | 4027816360384 |

| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| dla numeru OE | 12 61 7 568 481 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816375067 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| nr EAN | 4082300243604 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300147650 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Rodzaj gwintu | z gwintem metrycznym |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300237337 |

| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Funkcja przekaźnika | Wentylator, układ ogrzewania / klimatyzacji |
| nr EAN | 4082300401202 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619355 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Ilość biegunów | 6 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| nr EAN | 4082300652178 |

| Jednostka | szt. |
| Specyfikacje asortymentowa | Nasadka rurowa |
| Ilość biegunów | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! | |
| EAN | 4082300818581 |
| Stan | Fabrycznie nowy |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów Diesla z filtrem cząstek stałych (DPF) |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079350853 |

| Średnica [mm] | 100,00 |
| Szerokość [mm] | 9,80 |
| nr EAN | 4005108953490 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,021 |
| nr EAN | 5901779819211 |

| Numer seryjny | K8805924 |
| nr EAN | 5901159270489 |

| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| nr EAN | 5907558547955 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5907558548228 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,3 |
| nr EAN | 5901619593851 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 5902659783493 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Głębokość zabudowy [mm] | 22 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kolor | szary |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074158678 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074279229 |

| Kod silnika | 4HL (DW12C) |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074294932 |

| Kod silnika | 4HL (DW12C) |
| Kod silnika | 4HL (DW12C) |
| Kod silnika | 4HL (DW12C) |
| Kod silnika | 4HL (DW12C) |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074281178 |

| TECDOC-Nr silnika | 24921 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4010326810203 |

| Kod silnika | DW12C |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 400 |
| nr EAN | 4010326917803 |

| Kolor | szary |
| Ciężar netto [g] | 20 |
| nr EAN | 5902048080721 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Ciężar netto [g] | 115 |
| nr EAN | 5902048897251 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Peugeot 508 I (8D_) 2.2 HDi.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Peugeot 508 I (8D_) 2.2 HDi produkowanego od 2010.11 do roku 2018.12
Jeżeli twój Peugeot dysponuje silnikiem o mocy 204 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Peugeot 508 I (8D_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Peugeot 508 I (8D_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Peugeot z rocznika od 2010.11 do roku 2018.12, i mocy silnika 204 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025