
| Rok prod. od | 201106 |
| Rok prod. do | 201512 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 630 |
| nr EAN | 4047025884440 |

| Rok prod. od | 201106 |
| Rok prod. do | 201512 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047026453379 |

| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759523254 |

| Ciśnienie [bar] | 0,147 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,294 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,147 |
| nr EAN | 5012759512333 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759494639 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | 1/4'' x 18 NPT |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,4 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379026111 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 26,5 |
| Ciężar [kg] | 0,014 |
| Kolor | szary |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054763 |

| Gwintowana złączka | M6x1 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 38,5 |
| nr EAN | 8053379060184 |

| TECDOC-Nr silnika | 32317 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| nr EAN | 8012510016619 |

| TECDOC-Nr silnika | 32317 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
| nr EAN | 8012510084885 |

| TECDOC-Nr silnika | 32317 |
| Ciśnienie [bar] | 0,40 |
| Wymiar gwintu | 1/4-18NPT |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510085233 |

| TECDOC-Nr silnika | 32317 |
| TECDOC-Nr silnika | 32317 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
| nr EAN | 8012510085080 |

| TECDOC-Nr silnika | 32317 |
| TECDOC-Nr silnika | 32317 |
| TECDOC-Nr silnika | 32317 |
| TECDOC-Nr silnika | 32317 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510085462 |

| Gwint zewn. [mm] | 1/4" - 18 NPT |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Punkty zmienne [bar] | 0,4 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1 084 764 |
| nr EAN | 4027816244363 |

| Długość [mm] | 39 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| dla numeru OE | 1 808 524 |
| nr EAN | 4027816371847 |

| Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza |
| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| dla numeru OE | 1 516 668 |
| nr EAN | 4054224059081 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,029 |
| dla numeru OE | 1 802 332 |
| nr EAN | 4054224064825 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | 1/4-18NPT |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,4 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300207514 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4082300401158 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 4082300562514 |

| nr EAN | 4044079050890 |

| Gwint zewn. [mm] | 1/4" - 18 NPT |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Punkty zmienne [bar] | 0,4 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 5901619505205 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 5902659783493 |

| nr EAN | 5903364315887 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | szary |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Głębokość zabudowy [mm] | 26,5 |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| dla numeru OE | 6C11-12K073-AC |
| dla numeru OE | 1920.KX |
| dla numeru OE | JDE3763 |
| dla numeru OE | LR004492 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury od [°C] | 20 |
| Zakres temperatury do [°C] | 120 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074281192 |

| Kod silnika | 4HG (P22DTE) |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074294932 |

| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326943956 |

| Kod silnika | P22DTE |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 500 |
| nr EAN | 4010326954365 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Wymagana ilość | 1 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048923486 |

| Gwint zewn. [mm] | 1/4" - 18 NPT |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Punkty zmienne [bar] | 0,4 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 4044688244369 |

| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |

| niewymagany zwrot starej części | |
| Nowa część | |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| Ilość biegunów | 4 |
| Strona zabudowy | Obudowa filtra powietrza |
| Rodzaj korpusu | bez obudowy |

| Rok prod. od | 201110 |
| Kod silnika | P22DTE |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| nr EAN | 3276422538002 |

| Rok prod. od | 201110 |
| Kod silnika | P22DTE |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| nr EAN | 3276423661570 |

| Kod silnika | 4HG (P22DTE) |
| Norma emisji spalin | Euro 5 |
| Kolor | chromowy / czarny |
| nr EAN | 4103590953001 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wałka rozrządu |
| Ciężar [kg] | 0,018 |
| nr EAN | 4046001500268 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 38 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kolor obudowy | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4046001823770 |

| nr EAN | 3531650033409 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Peugeot BOXER Autobus 2.2 HDi 110.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Peugeot BOXER Autobus 2.2 HDi 110 produkowanego od 2011.03
Jeżeli twój Peugeot dysponuje silnikiem o mocy 110 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Peugeot BOXER Autobus? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Peugeot BOXER Autobus w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Peugeot z rocznika od 2011.03, i mocy silnika 110 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025