
| Rok prod. do | 200009 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| nr EAN | 5012759479629 |

| Rok prod. do | 200009 |
| Ciśnienie [bar] | 0,5 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| nr EAN | 5012759498224 |

| Rok prod. do | 200009 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M14 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| nr EAN | 5012759514917 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M16 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| nr EAN | 8053379026067 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M16 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379026098 |

| TECDOC-Nr silnika | 4830 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Numer VET od | 15741638 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Rozmiar klucza | 14 |
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
| nr EAN | 8012510064481 |

| TECDOC-Nr silnika | 4830 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Numer VET od | 15029101 |
| Numer VET do | 15741637 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
| nr EAN | 8012510039663 |

| TECDOC-Nr silnika | 4830 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| nr EAN | 8012510078860 |

| TECDOC-Nr silnika | 4830 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510064511 |

| TECDOC-Nr silnika | 4830 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
| nr EAN | 8012510085080 |

| TECDOC-Nr silnika | 4830 |
| TECDOC-Nr silnika | 4830 |
| TECDOC-Nr silnika | 4830 |
| TECDOC-Nr silnika | 4830 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510056547 |

| Kolor obudowy | szary |
| Wymiar gwintu | M 16x1,5 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| nr EAN | 8435050614617 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Kolor pierścienia przedniego | żółty |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Rodzaj oporu | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050604045 |

| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8435050620526 |

| Długość [mm] | 45 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,42 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,58 |
| Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 1131.82 |
| nr EAN | 4027816186694 |

| nie dla normy czystości spalin | Euro 2 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| dla numeru OE | 1338.78 |
| nr EAN | 4027816189879 |

| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj sterowania | Sterowanie przełączaniem ciśnienia |
| Ciężar [kg] | 0,021 |
| nr EAN | 4027816122302 |

| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| dla numeru OE | 12 61 7 568 481 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816375067 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 2300 |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Wymiar gwintu | M14x1,25 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Przełącznik | z włącznikiem obwodu |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Rozmiar klucza | 20 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300206012 |

| Rok prod. do | 200202 |
| Sposób montażu | Bagnet |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| nr EAN | 4082300293661 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300147650 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Rodzaj gwintu | z gwintem metrycznym |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300237337 |

| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| nr EAN | 5907558547955 |

| Numer VET od | 15741638 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Rozmiar klucza | 14 |
| nr EAN | 5902659787873 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor | zielony |
| Gwint zewn. [mm] | M 14x1,25 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Rozmiar klucza | 19 |
| dla numeru OE | 1338.78 |
| dla numeru OE | 9618572580 |

| Kod silnika | T9A (DJ5) |
| Kod silnika | T9A (DJ5) |
| Kod silnika | T9A (DJ5) |
| Kod silnika | T9A (DJ5) |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Kolor | niebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074287026 |

| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688652843 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| Wymiar gwintu | M 14 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Oznaczenie koloru | żółty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 4062375047352 |

| TECDOC-Nr silnika | 4830 |
| Kolor | szary |
| TECDOC-Nr silnika | 4830 |
| Kolor | szary |
| TECDOC-Nr silnika | 4830 |
| Kolor | szary |
| TECDOC-Nr silnika | 4830 |
| Kolor | szary |
| Ilość biegunów | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,03294 |
| nr EAN | 4046001370038 |

| TECDOC-Nr silnika | 4830 |
| Wymiar gwintu | M16 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Ciężar [kg] | 0,04741 |
| nr EAN | 4046001377440 |

| TECDOC-Nr silnika | 4830 |
| Punkt włączania [°C] | 115 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 3531650023462 |

| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| nr EAN | 3531650013708 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Peugeot BOXER Furgon (230L) 2.5 D 4x4.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Peugeot BOXER Furgon (230L) 2.5 D 4x4 produkowanego od 1999.07 do roku 2002.04
Jeżeli twój Peugeot dysponuje silnikiem o mocy 86 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Peugeot BOXER Furgon (230L)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Peugeot BOXER Furgon (230L) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Peugeot z rocznika od 1999.07 do roku 2002.04, i mocy silnika 86 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025