
| TECDOC-Nr silnika | 3344 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | biały |
| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| nr EAN | 8435050604090 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| TECDOC-Nr silnika | 3344 |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387603 |

| Długość przewodu [mm] | 450 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 250 |
| nr EAN | 5012759376928 |

| Długość przewodu [mm] | 450 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 250 |
| nr EAN | 5012759376904 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 95 |
| nr EAN | 8717613018378 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 375 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 91 |
| nr EAN | 8717613027431 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 |
| nr EAN | 8053379026012 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,052 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379053087 |

| TECDOC-Nr silnika | 3344 |
| Długość przewodu [mm] | 540 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510049181 |

| TECDOC-Nr silnika | 3344 |
| TECDOC-Nr silnika | 3344 |
| TECDOC-Nr silnika | 3344 |
| TECDOC-Nr silnika | 3344 |
| Wymiar gwintu | M14x1,25 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510040980 |

| TECDOC-Nr silnika | 3344 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510038130 |

| TECDOC-Nr silnika | 3344 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M18x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510038123 |

| TECDOC-Nr silnika | 3344 |
| TECDOC-Nr silnika | 3344 |
| nr EAN | 8012510076354 |

| TECDOC-Nr silnika | 3344 |
| Numer silnika od | F407350 |
| TECDOC-Nr silnika | 3344 |
| Numer silnika od | F407350 |
| TECDOC-Nr silnika | 3344 |
| Numer silnika od | F407350 |
| TECDOC-Nr silnika | 3344 |
| Numer silnika od | F407350 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510069233 |

| TECDOC-Nr silnika | 3344 |
| Ciśnienie [bar] | 2,00 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510038215 |

| TECDOC-Nr silnika | 3344 |
| Wymiar gwintu | M12x1,25 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Specyfikacja | 18 |
| nr EAN | 8012510024676 |

| Kod silnika | J7R 740 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050622063 |

| Długość przewodu [mm] | 520 |
| Opór [Ohm] | 240 |
| nr EAN | 8435050622049 |

| Numer podwozia do | U00001771 |
| Punkt włączania [°C] | 125 |
| nr EAN | 8435050604410 |

| Numer podwozia od | U00001771 |
| Punkt włączania [°C] | 125 |
| nr EAN | 8435050604441 |

| Wymiar gwintu | M 18x1,5 |
| Kolor obudowy | kość słoniowa |
| nr EAN | 8435050600689 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050636275 |


| nr EAN | 8001063960739 |

| Kod silnika | J7R740 |
| Kod silnika | J7R740 |
| Numer silnika od | F407350 |
| Numer silnika od | F407350 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 5907558548105 |

| Długość [mm] | 615 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,2 |
| nr EAN | 5907558573916 |

| Kod silnika | J7R740 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 5902659723826 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 900 |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 240 |
| dla numeru OE | 77 00 739 792 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Wymiar gwintu | M12x1,25 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| dla numeru OE | 82 00 680 689 |
| dla numeru OE | 22060 00Q0A |

| TECDOC-Nr silnika | 3344 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Liczba przewodów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295931110 |

| TECDOC-Nr silnika | 3344 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 3 |
| Długość [mm] | 1220 |
| nr EAN | 087295931288 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 3 |

| Rok prod. od | 199106 |
| Rok prod. do | 199204 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Opór [Ohm] | 13 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 280 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Rok prod. od | 199106 |
| Rok prod. do | 199204 |
| Kod silnika | J7R.7.40 |
| Ciężar [kg] | 0,06 |
| nr EAN | 3276422554002 |

| Rok prod. od | 199106 |
| Rok prod. do | 199204 |
| Kod silnika | J7R.7.40 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Opór [Ohm] | 240 |
| Ciężar [kg] | 0,1 |
| nr EAN | 3276422541033 |

| Typ katalizatora | dla pojazdów z katalizatorem |
| Ciężar [kg] | 0,08634 |
| nr EAN | 4046001285882 |

| dla numeru OE | 08 26 285 |
| Ciężar [kg] | 0,09253 |
| nr EAN | 4046001286353 |

| Kod silnika | J7R 740 |
| Kod silnika | J7R 740 |
| Kolor | biały |
| Długość przewodu [mm] | 520 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego |
| Ilość biegunów | 2 |
| Opór [Ohm] | 240 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ciężar [kg] | 0,094 |
| nr EAN | 4046001331770 |

| Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| nr EAN | 3531650013258 |

| Rok prod. od | 199007 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| nr EAN | 3531650013265 |

| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| nr EAN | 3531650011339 |

| Numer silnika od | F407350 |
| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| nr EAN | 3531650012039 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 (K48R).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 (K48R) produkowanego od 1990.06 do roku 1994.02
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 135 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault 21 Kombi (K48_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Renault 21 Kombi (K48_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 1990.06 do roku 1994.02, i mocy silnika 135 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025