TECDOC-Nr silnika | 27682 |
TECDOC-Nr silnika | 32139 |
TECDOC-Nr silnika | 32417 |
TECDOC-Nr silnika | 34237 |
TECDOC-Nr silnika | 34836 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
nr EAN | 8012510006986 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,036 |
dla numeru OE | 82 00 885 209 |
nr EAN | 5050063221626 |
Długość [mm] | 52,17 |
Gwint zewn. [mm] | M14 |
Rozmiar klucza | 22 |
Ilość połączeń | 1 |
Punkty zmienne [bar] | 0,60 |
Ciężar [kg] | 0,038 |
dla numeru OE | 82 00 671 272 |
nr EAN | 5057746169442 |
TECDOC-Nr silnika | 32417 |
Kod silnika | K9K 830 |
Zakres temperatury od [°C] | -40 |
Zakres temperatury do [°C] | 130 |
nr EAN | 4047024417014 |
TECDOC-Nr silnika | 27682 |
TECDOC-Nr silnika | 32139 |
Rok prod. do | 201912 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Liczba przewodów | 5 |
Długość całkowita [mm] | 445 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
nr EAN | 4047025089364 |
TECDOC-Nr silnika | 27682 |
TECDOC-Nr silnika | 32139 |
Rok prod. do | 201912 |
nr EAN | 4047025091916 |
TECDOC-Nr silnika | 34237 |
TECDOC-Nr silnika | 34836 |
Rok prod. od | 201503 |
Rok prod. do | 201912 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Liczba przewodów | 5 |
Długość całkowita [mm] | 414 |
nr EAN | 4047025714921 |
TECDOC-Nr silnika | 27682 |
TECDOC-Nr silnika | 32139 |
TECDOC-Nr silnika | 32417 |
TECDOC-Nr silnika | 34237 |
TECDOC-Nr silnika | 34836 |
Kod silnika | K9K 830 |
nr EAN | 4047026209983 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
Kolor | czarny |
nr EAN | 5012759533345 |
kod | J5AL/J5M5/J5M6/J5MW |
nr EAN | 5012759972823 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759968611 |
nr EAN | 5012759987780 |
Kolor | niebieski |
Wymiar gwintu | M14X1.5 |
nr EAN | 5012759989791 |
nr EAN | 5012759544037 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 |
nr EAN | 8053379031726 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 47 |
nr EAN | 8053379060061 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379912384 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379156825 |
TECDOC-Nr silnika | 27682 |
TECDOC-Nr silnika | 32139 |
TECDOC-Nr silnika | 32417 |
TECDOC-Nr silnika | 34237 |
TECDOC-Nr silnika | 34836 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
nr EAN | 8012510006986 |
TECDOC-Nr silnika | 27682 |
TECDOC-Nr silnika | 32139 |
TECDOC-Nr silnika | 32417 |
TECDOC-Nr silnika | 34237 |
TECDOC-Nr silnika | 34836 |
Tryb pracy | mechaniczne |
nr EAN | 8012510017593 |
TECDOC-Nr silnika | 27682 |
TECDOC-Nr silnika | 32139 |
TECDOC-Nr silnika | 32417 |
TECDOC-Nr silnika | 34237 |
TECDOC-Nr silnika | 34836 |
Ciśnienie [bar] | 0,60 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 8012510016893 |
TECDOC-Nr silnika | 27682 |
TECDOC-Nr silnika | 32139 |
TECDOC-Nr silnika | 32417 |
TECDOC-Nr silnika | 34237 |
TECDOC-Nr silnika | 34836 |
TECDOC-Nr silnika | 27682 |
TECDOC-Nr silnika | 32139 |
TECDOC-Nr silnika | 32417 |
TECDOC-Nr silnika | 34237 |
TECDOC-Nr silnika | 34836 |
TECDOC-Nr silnika | 27682 |
TECDOC-Nr silnika | 32139 |
TECDOC-Nr silnika | 32417 |
TECDOC-Nr silnika | 34237 |
TECDOC-Nr silnika | 34836 |
TECDOC-Nr silnika | 27682 |
TECDOC-Nr silnika | 32139 |
TECDOC-Nr silnika | 32417 |
TECDOC-Nr silnika | 34237 |
TECDOC-Nr silnika | 34836 |
nr EAN | 8012510021804 |
TECDOC-Nr silnika | 27682 |
TECDOC-Nr silnika | 32139 |
TECDOC-Nr silnika | 32417 |
TECDOC-Nr silnika | 34237 |
TECDOC-Nr silnika | 34836 |
TECDOC-Nr silnika | 27682 |
TECDOC-Nr silnika | 32139 |
TECDOC-Nr silnika | 32417 |
TECDOC-Nr silnika | 34237 |
TECDOC-Nr silnika | 34836 |
Ciśnienie od [kPa] | 11 |
ciśnienie do [kPa] | 306 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510026786 |
TECDOC-Nr silnika | 27682 |
kod | J5AJ |
TECDOC-Nr silnika | 32139 |
kod | J5AJ |
TECDOC-Nr silnika | 32417 |
kod | J5AJ |
TECDOC-Nr silnika | 34237 |
kod | J5AJ |
TECDOC-Nr silnika | 34836 |
kod | J5AJ |
Ciśnienie od [kPa] | 31,1 |
ciśnienie do [kPa] | 372 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510032596 |
TECDOC-Nr silnika | 27682 |
kod | J5AJ |
Strona zabudowy | góra |
Strona zabudowy | na dole |
TECDOC-Nr silnika | 32139 |
kod | J5AJ |
Strona zabudowy | góra |
Strona zabudowy | na dole |
TECDOC-Nr silnika | 32417 |
kod | J5AJ |
Strona zabudowy | góra |
Strona zabudowy | na dole |
TECDOC-Nr silnika | 34237 |
kod | J5AJ |
Strona zabudowy | góra |
Strona zabudowy | na dole |
TECDOC-Nr silnika | 34836 |
kod | J5AJ |
Strona zabudowy | góra |
Strona zabudowy | na dole |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,2 |
nr EAN | 8012510033647 |
TECDOC-Nr silnika | 27682 |
TECDOC-Nr silnika | 32139 |
TECDOC-Nr silnika | 32417 |
TECDOC-Nr silnika | 34237 |
TECDOC-Nr silnika | 34836 |
TECDOC-Nr silnika | 27682 |
TECDOC-Nr silnika | 32139 |
TECDOC-Nr silnika | 32417 |
TECDOC-Nr silnika | 34237 |
TECDOC-Nr silnika | 34836 |
Długość [mm] | 110 |
Dolot - Ø [mm] | 70 |
Wylot - Ø [mm] | 70 |
nr EAN | 8012510050163 |
TECDOC-Nr silnika | 27682 |
TECDOC-Nr silnika | 32139 |
TECDOC-Nr silnika | 34836 |
kod | J5AL/J5M5/J5M6/J5MW |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8435050636275 |
TECDOC-Nr silnika | 27682 |
TECDOC-Nr silnika | 32139 |
TECDOC-Nr silnika | 34836 |
Ilość biegunów | 2 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Opór [Ohm] | 700 |
nr EAN | 8435050636015 |
Długość [mm] | 47,4 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,040 |
nr EAN | 4027816446477 |
Długość [mm] | 52,17 |
Gwint zewn. [mm] | M14 |
Rozmiar klucza | 22 |
Ilość połączeń | 1 |
Punkty zmienne [bar] | 0,60 |
Ciężar [kg] | 0,038 |
dla numeru OE | 82 00 671 272 |
nr EAN | 4054224087114 |
Sposób montażu | przykręcany |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 1 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,60 |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 4082300293548 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 4082300619843 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Ilość połączeń | 6 |
Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
nr EAN | 4082300648096 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa |
Ilość połączeń | 4 |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 69,5 |
nr EAN | 4082300752281 |
Strona zabudowy | góra |
Strona zabudowy | na dole |
kod | J5AJ |
Ilość biegunów | 3 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4082300775532 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
nr EAN | 4029416401313 |
kod | J5M5 |
kod | J5M6 |
Kolor | czarny |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4029416421953 |
nr EAN | 8001063678337 |
Kod silnika | K9K608 |
Kod silnika | K9K609 |
Kod silnika | K9K838 |
Kod silnika | K9K628 |
Kod silnika | K9K629 |
Kod silnika | K9K608 |
Kod silnika | K9K609 |
Kod silnika | K9K838 |
Kod silnika | K9K628 |
Kod silnika | K9K629 |
Kod silnika | K9K608 |
Kod silnika | K9K609 |
Kod silnika | K9K838 |
Kod silnika | K9K628 |
Kod silnika | K9K629 |
Kod silnika | K9K608 |
Kod silnika | K9K609 |
Kod silnika | K9K838 |
Kod silnika | K9K628 |
Kod silnika | K9K629 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Kolor wtyczki | czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Sposób montażu | spięty |
Średnica obudowy [mm] | 20 |
nr EAN | 5902659783592 |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | góra |
Kod silnika | K9K838 |
Kod silnika | K9K628 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,2 |
nr EAN | 5903364311117 |
Kod silnika | K9K 608 |
Kod silnika | K9K 609 |
Ilość biegunów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
Ciśnienie od [kPa] | 50 |
ciśnienie do [kPa] | 300 |
dla numeru OE | 22 36 574 58R |
Jakość | EQUIVALENT |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4040074279236 |
TECDOC-Nr silnika | 27682 |
TECDOC-Nr silnika | 32139 |
Kod silnika | K9K628 |
TECDOC-Nr silnika | 34836 |
Kod silnika | K9K830 |
Kod silnika | K9K838 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Liczba przewodów | 5 |
Długość [mm] | 500 |
nr EAN | 4010326954365 |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Ilość połączeń | 4 |
Ciężar netto [g] | 166 |
nr EAN | 5902048904263 |
Strona zabudowy | z przodu |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
kod | J5AL |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048923486 |
TECDOC-Nr silnika | 27682 |
Numer seryjny | WZZZZZZ |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 32139 |
Numer seryjny | WZZZZZZ |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 32417 |
Numer seryjny | WZZZZZZ |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 34237 |
Numer seryjny | WZZZZZZ |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 34836 |
Numer seryjny | WZZZZZZ |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,15 |
Kolor | czerwony |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 5 |
kod | J5AL/K9K 608+609 |
Kod silnika | K9K608 |
kod | J5M5/K9K 838 |
kod | J5M6/K9K 838 |
Ilość biegunów | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Rok prod. do | 201705 |
Kod silnika | K9K.6.08,K9K.6.09 |
Kod silnika | K9K.6.29,K9K.8.30 |
Kod silnika | K9K.8.38 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Ilość biegunów | 2 |
Napięcie [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Opór [Ohm] | 250 |
Ciężar [kg] | 0,05 |
nr EAN | 3276422540012 |
Kod silnika | K9K.6.08,K9K.6.09 |
Kod silnika | K9K.6.29,K9K.8.30 |
Kod silnika | K9K.8.38 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Ilość biegunów | 2 |
Napięcie [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Opór [Ohm] | 250 |
Ciężar [kg] | 0,08 |
nr EAN | 3276422540166 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Renault CAPTUR I (J5_, H5_) 1.5 dCi 90 (J5N4, J5M5, J5MW, J5M6, J5AL, J5AJ).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault CAPTUR I (J5_, H5_) 1.5 dCi 90 (J5N4, J5M5, J5MW, J5M6, J5AL, J5AJ) produkowanego od 2013.06
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 90 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Renault CAPTUR I (J5_, H5_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Osprzęt elektryczny silnika do Renault CAPTUR I (J5_, H5_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 2013.06, i mocy silnika 90 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025