
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Punkty zmienne [bar] | 0,3 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| dla numeru OE | M882369 |
| nr EAN | 5050063466058 |

| Rok prod. od | 199604 |
| Rok prod. do | 199802 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 3 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342299 |

| Liczba przewodów | 3 |
| Długość całkowita [mm] | 710 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165142113142 |

| Rok prod. od | 199605 |
| Rok prod. do | 199802 |
| TECDOC-Nr silnika | 5522 |
| Długość przewodu [mm] | 450 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 250 |
| nr EAN | 5012759376928 |

| Rok prod. od | 199605 |
| Rok prod. do | 199802 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| TECDOC-Nr silnika | 5522 |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387658 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 95 |
| nr EAN | 8717613018378 |

| dla numeru OE | 7700872878 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 385 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 93 |
| nr EAN | 8717613027455 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 |
| nr EAN | 8053379026012 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029082 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,052 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379053087 |

| Kolor | szary |
| Długość przewodu [mm] | 260 |
| Ciężar [kg] | 0,06 |
| Opór [Ohm] | 215 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379052837 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,052 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379154227 |

| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Kolor | czarny |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054749 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379912384 |

| TECDOC-Nr silnika | 5522 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| nr EAN | 8012510006986 |

| TECDOC-Nr silnika | 5522 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510038130 |

| TECDOC-Nr silnika | 5522 |
| Rok prod. od | 199706 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510022535 |

| TECDOC-Nr silnika | 5522 |
| TECDOC-Nr silnika | 5522 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
| nr EAN | 8012510093436 |

| TECDOC-Nr silnika | 5522 |
| TECDOC-Nr silnika | 5522 |
| TECDOC-Nr silnika | 5522 |
| TECDOC-Nr silnika | 5522 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510069233 |

| TECDOC-Nr silnika | 5522 |
| Wymiar gwintu | M12x1,25 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Specyfikacja | 18 |
| nr EAN | 8012510024676 |

| Kolor obudowy | szary |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050615119 |

| Długość przewodu [mm] | 290 |
| Opór [Ohm] | 240 |
| nr EAN | 8435050622032 |

| Punkt włączania [°C] | 120 |
| nr EAN | 8435050604472 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie [bar] | 0,21 |
| nr EAN | 8435050600658 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem przewodów |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 230 |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
| nr EAN | 8435050634868 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050636275 |

| Rok prod. od | 199706 |
| Długość [mm] | 453 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,040 |
| dla numeru OE | 82 00 436 025 |
| nr EAN | 4027816228912 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 290 |
| Ilość biegunów | 2 |
| zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 163-651 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300284645 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 290 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 6PU 009 163-641 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300284669 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | mlecznobiały |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300071085 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,25 |
| Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
| nr EAN | 4082300407884 |

| Numer seryjny | K8805040 |
| nr EAN | 5901159153751 |

| Specyfikacja | 768|SPI (iniezione c |
| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063211985 |

| nr EAN | 8001063960739 |

| Opór [Ohm] | 4,5 |
| Ilość przewodów | 3 |
| Długość [mm] | 375 |
| Liczba przewodów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 375 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063903675 |

| Rok prod. od | 199707 |
| nr EAN | 8001063793184 |

| Kod silnika | D7F730 |
| Kod silnika | D7F730 |
| nr EAN | 5907558558517 |

| nr EAN | 5907558575538 |

| Kod silnika | D7F730 |
| Długość przewodu [mm] | 280 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 5907558574029 |

| TECDOC-Nr silnika | 5522 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Liczba przewodów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 5907558577907 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 5903364358204 |

| Kod silnika | D7F730 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 5902659723826 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor | szary |
| średnica zewnętrzna [mm] | 17 |
| Średnica obudowy [mm] | 12 |
| dla numeru OE | 1920 1J |
| dla numeru OE | 77 00 101 451 |
| dla numeru OE | 91159932 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Wymiar gwintu | M12x1,25 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| dla numeru OE | 82 00 680 689 |
| dla numeru OE | 22060 00Q0A |

| Typ skrzyni biegów | JB1 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 4-biegowa |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem przewodów |
| Kolor | niebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4040074512418 |

| TECDOC-Nr silnika | 5522 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| TECDOC-Nr silnika | 5522 |
| Rok prod. od | 199604 |
| Rok prod. do | 199802 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295931110 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048081261 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063830 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5902048023346 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048925923 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (5/357Y, 5/357K).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (5/357Y, 5/357K) produkowanego od 1996.01 do roku 1998.09
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 54 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Osprzęt elektryczny silnika do Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 1996.01 do roku 1998.09, i mocy silnika 54 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025