
| TECDOC-Nr silnika | 9623 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 3 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342299 |

| TECDOC-Nr silnika | 17271 |
| TECDOC-Nr silnika | 17272 |
| TECDOC-Nr silnika | 17470 |
| Rok prod. od | 199903 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 17470 |
| Rok prod. od | 200010 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056454 |

| TECDOC-Nr silnika | 9623 |
| TECDOC-Nr silnika | 17271 |
| TECDOC-Nr silnika | 17470 |
| nr EAN | 4047024267282 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| TECDOC-Nr silnika | 17271 |
| TECDOC-Nr silnika | 17272 |
| TECDOC-Nr silnika | 17470 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| TECDOC-Nr silnika | 17272 |
| TECDOC-Nr silnika | 17470 |
| TECDOC-Nr silnika | 17271 |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759250549 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| TECDOC-Nr silnika | 9623 |
| Kod silnika | E7J781 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| TECDOC-Nr silnika | 9623 |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387450 |

| kod | Black Plug |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 290 |
| nr EAN | 5012759455388 |

| TECDOC-Nr silnika | 17272 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 250 |
| nr EAN | 5012759511572 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 21mm |
| nr EAN | 5012759516430 |

| nr EAN | 5012759972823 |

| TECDOC-Nr silnika | 17470 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 5012759989821 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 95 |
| nr EAN | 8717613018378 |

| Rok prod. od | 200104 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 95 |
| nr EAN | 8717613018422 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Liczba zestyków | 6 |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 |
| nr EAN | 8053379026012 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029082 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,052 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379053087 |

| TECDOC-Nr silnika | 9623 |
| Kod silnika | E7J 780 |
| Kolor | niebieski |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 22 |
| nr EAN | 8053379058440 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379912384 |

| TECDOC-Nr silnika | 9623 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 17271 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 17272 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 17470 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| nr EAN | 8012510006986 |

| TECDOC-Nr silnika | 9623 |
| TECDOC-Nr silnika | 17271 |
| TECDOC-Nr silnika | 17272 |
| TECDOC-Nr silnika | 17470 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510017593 |

| TECDOC-Nr silnika | 9623 |
| TECDOC-Nr silnika | 17271 |
| TECDOC-Nr silnika | 17272 |
| TECDOC-Nr silnika | 17470 |
| TECDOC-Nr silnika | 9623 |
| TECDOC-Nr silnika | 17271 |
| TECDOC-Nr silnika | 17272 |
| TECDOC-Nr silnika | 17470 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
| nr EAN | 8012510084960 |

| TECDOC-Nr silnika | 9623 |
| Kod silnika | E7J634/E7J635 |
| Kod silnika | K7J700/E7J780 |
| TECDOC-Nr silnika | 17271 |
| Kod silnika | E7J634/E7J635 |
| Kod silnika | K7J700/E7J780 |
| TECDOC-Nr silnika | 17272 |
| Kod silnika | E7J634/E7J635 |
| Kod silnika | K7J700/E7J780 |
| TECDOC-Nr silnika | 17470 |
| Kod silnika | E7J634/E7J635 |
| Kod silnika | K7J700/E7J780 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510038130 |

| TECDOC-Nr silnika | 17470 |
| Kod silnika | K7J700 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510094044 |

| TECDOC-Nr silnika | 17271 |
| Kod silnika | E7J635 |
| Kod silnika | K7J700/E7J634 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 17272 |
| Kod silnika | E7J635 |
| Kod silnika | K7J700/E7J634 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 17470 |
| Kod silnika | E7J635 |
| Kod silnika | K7J700/E7J634 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 17271 |
| Kod silnika | E7J635 |
| Kod silnika | K7J700/E7J634 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 17272 |
| Kod silnika | E7J635 |
| Kod silnika | K7J700/E7J634 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 17470 |
| Kod silnika | E7J635 |
| Kod silnika | K7J700/E7J634 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Ciśnienie od [kPa] | 20 |
| ciśnienie do [kPa] | 100 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,52 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,78 |
| nr EAN | 8012510095119 |

| TECDOC-Nr silnika | 17271 |
| TECDOC-Nr silnika | 17470 |
| TECDOC-Nr silnika | 17271 |
| TECDOC-Nr silnika | 17470 |
| nr EAN | 8012510093450 |

| TECDOC-Nr silnika | 9623 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 17271 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 17272 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 17470 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Wymiar gwintu | M12x1,25 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Specyfikacja | 18 |
| nr EAN | 8012510024676 |

| TECDOC-Nr silnika | 9623 |
| Kod silnika | E7J634/E7J780/K7J700 |
| TECDOC-Nr silnika | 17271 |
| Kod silnika | E7J634/E7J780/K7J700 |
| TECDOC-Nr silnika | 17470 |
| Kod silnika | E7J634/E7J780/K7J700 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510022498 |

| TECDOC-Nr silnika | 17272 |
| Kod silnika | E7J635 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510022528 |

| Kolor obudowy | szary |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050615119 |

| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Kolor obudowy | kość słoniowa |
| nr EAN | 8435050600672 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050636275 |

| TECDOC-Nr silnika | 17271 |
| TECDOC-Nr silnika | 9623 |
| TECDOC-Nr silnika | 17470 |
| Długość [mm] | 453 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,040 |
| dla numeru OE | 82 00 436 025 |
| nr EAN | 4027816228912 |

| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Punkty zmienne [bar] | 0,3 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| dla numeru OE | M882369 |
| nr EAN | 4054224081631 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300186260 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Sposób montażu | Bagnet |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| nr EAN | 4082300294507 |

| Kod silnika | E7J634/E7J780/K7J700 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 290 |
| Ilość biegunów | 2 |
| zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 163-651 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300284645 |

| Kod silnika | E7J634/E7J780/K7J700 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 290 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 6PU 009 163-641 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300284669 |

| Kod silnika | K7J700 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300207521 |

| Kod silnika | K7J700/E7J780 |
| Kod silnika | E7J634/E7J635 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | mlecznobiały |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300071085 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,25 |
| Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
| nr EAN | 4082300407884 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| dla numeru producenta | 6PT 009 109-221 |
| nr EAN | 4082300619256 |

| Kolor obudowy | niebieski |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079381161 |


| dla numeru artykułu | 550024 |
| Opór [Ohm] | 230 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,042 |
| Kolor | czarny |
| Wysokość [mm] | 24 |
| nr EAN | 5901779819266 |

| Numer seryjny | K8805040 |
| nr EAN | 5901159153751 |

| nr EAN | 8001063960739 |

| Długość [mm] | 285 |
| Opór [Ohm] | 13 |
| Liczba przewodów | 3 |
| Ilość przewodów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 285 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063689418 |

| nr EAN | 8001063689777 |

| nr EAN | 8001063686066 |

| nr EAN | 8001063845135 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.4 (B/CB0C, B/CB0S).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.4 (B/CB0C, B/CB0S) produkowanego od 1998.09 do roku 2005.05
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault CLIO II (BB_, CB_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Renault CLIO II (BB_, CB_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 1998.09 do roku 2005.05, i mocy silnika 75 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025