
| Długość [mm] | 52,17 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Punkty zmienne [bar] | 0,60 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| dla numeru OE | 82 00 671 272 |
| nr EAN | 5057746169442 |

| TECDOC-Nr silnika | 16310 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759376867 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 6 |
| nr EAN | 5012759981191 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 245 |
| nr EAN | 5012759998816 |

| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M14X1.5 |
| nr EAN | 5012759989791 |

| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 5012759989821 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379031092 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 |
| nr EAN | 8053379031726 |

| Ilość połączeń | 6 |
| nr EAN | 8053379068654 |

| TECDOC-Nr silnika | 16310 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510094044 |

| TECDOC-Nr silnika | 16310 |
| TECDOC-Nr silnika | 16310 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| TECDOC-Nr silnika | 16310 |
| Ciśnienie od [kPa] | 20 |
| ciśnienie do [kPa] | 256 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,386 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510095157 |

| TECDOC-Nr silnika | 16310 |
| TECDOC-Nr silnika | 16310 |
| TECDOC-Nr silnika | 16310 |
| TECDOC-Nr silnika | 16310 |
| nr EAN | 8012510091104 |

| TECDOC-Nr silnika | 16310 |
| Ciśnienie [bar] | 0,60 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510016893 |

| Długość przewodu [mm] | 430 |
| nr EAN | 8435050624487 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Średnica [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620878 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050622674 |

| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Kolor obudowy | ciemnoszary |
| nr EAN | 8435050623848 |

| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050642627 |

| Długość [mm] | 52,17 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Punkty zmienne [bar] | 0,60 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| dla numeru OE | 82 00 671 272 |
| nr EAN | 4054224087114 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300243642 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 6 |
| nr EAN | 4082300294149 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,60 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300293548 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300207521 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 4082300306255 |

| Numer seryjny | K8805075 |
| nr EAN | 5901159270373 |

| nr EAN | 8001063686066 |

| nr EAN | 5901619512364 |

| Kod silnika | G9T710 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
| nr EAN | 5902659724724 |

| Kod silnika | G9T710 |
| Ciśnienie [bar] | 0,60 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 5902659752628 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Numer silnika do | 060724 |
| Kod silnika | G9T.7.10 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| nr EAN | 3276423664199 |

| Wysokość [mm] | 28 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wałka rozrządu |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kolor obudowy | czarny |
| Opór [kOhm] | 10 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 4046001364440 |

| TECDOC-Nr silnika | 16310 |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Ciężar [kg] | 0,04223 |
| nr EAN | 4046001424403 |

| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 4046001824081 |

| Wymiar gwintu | 20 mm |
| nr EAN | 3531650021154 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault ESPACE III (JE0_) 2.2 dCi (JE0S).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault ESPACE III (JE0_) 2.2 dCi (JE0S) produkowanego od 2000.07 do roku 2002.10
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 115 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault ESPACE III (JE0_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Renault ESPACE III (JE0_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 2000.07 do roku 2002.10, i mocy silnika 115 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025