TECDOC-Nr silnika | 13308 |
TECDOC-Nr silnika | 13309 |
TECDOC-Nr silnika | 16345 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
nr EAN | 8012510006986 |
TECDOC-Nr silnika | 13308 |
TECDOC-Nr silnika | 13309 |
TECDOC-Nr silnika | 16345 |
TECDOC-Nr silnika | 21194 |
Kod silnika | K4M 704 |
Kod silnika | K4M 712 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 13308 |
TECDOC-Nr silnika | 13309 |
TECDOC-Nr silnika | 16345 |
TECDOC-Nr silnika | 21194 |
Kod silnika | K4M 704 |
Kod silnika | K4M 712 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 3165144056461 |
TECDOC-Nr silnika | 21193 |
Rok prod. od | 199910 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Liczba przewodów | 3 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 4047024043565 |
TECDOC-Nr silnika | 13308 |
TECDOC-Nr silnika | 13309 |
TECDOC-Nr silnika | 16345 |
TECDOC-Nr silnika | 21194 |
Kod silnika | K4M 704 |
Kod silnika | K4M 712 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 480 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
nr EAN | 3165142696249 |
TECDOC-Nr silnika | 13308 |
TECDOC-Nr silnika | 13309 |
TECDOC-Nr silnika | 16345 |
TECDOC-Nr silnika | 21194 |
Kod silnika | K4M 704 |
Kod silnika | K4M 712 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 358 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
nr EAN | 3165143140420 |
TECDOC-Nr silnika | 13308 |
TECDOC-Nr silnika | 13309 |
TECDOC-Nr silnika | 16345 |
TECDOC-Nr silnika | 21193 |
TECDOC-Nr silnika | 21194 |
Kod silnika | K4M 704 |
Kod silnika | K4M 712 |
Zakres temperatury od [°C] | -40 |
Zakres temperatury do [°C] | 130 |
nr EAN | 3165143528747 |
TECDOC-Nr silnika | 13308 |
TECDOC-Nr silnika | 16345 |
TECDOC-Nr silnika | 21193 |
Kod silnika | K4M 704 |
Kod silnika | K4M 712 |
nr EAN | 4047026301274 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
TECDOC-Nr silnika | 13308 |
TECDOC-Nr silnika | 13309 |
TECDOC-Nr silnika | 16345 |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759388334 |
Ilość połączeń | 2 |
Opór od [Ohm] | 250 |
nr EAN | 5012759455395 |
Ilość połączeń | 2 |
Opór od [Ohm] | 240 |
nr EAN | 5012759469316 |
TECDOC-Nr silnika | 13308 |
TECDOC-Nr silnika | 13309 |
Kod silnika | K4M 704 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
nr EAN | 5012759518953 |
Kod silnika | K4M 704 |
kod | Blue Plug |
kod | Plug 3,9,11 o'clock |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 5012759518564 |
nr EAN | 5012759972823 |
TECDOC-Nr silnika | 21193 |
Kolor | niebieski |
Wymiar gwintu | M14X1.5 |
nr EAN | 5012759989791 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
Kolor | czarny |
Wymiar gwintu | M22*1.5 |
Rozmiar klucza | 29MM |
nr EAN | 5012759989678 |
dla numeru OE | 8200036545 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
dla numeru OE | 7700107433 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 470 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 118 |
nr EAN | 8717613024164 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 93 |
nr EAN | 8717613029701 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,2 |
Ilość połączeń | 1 |
nr EAN | 8053379026104 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
Ilość połączeń | 1 |
nr EAN | 8053379029082 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,052 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379053087 |
TECDOC-Nr silnika | 13308 |
Kod silnika | K4M 700 |
Ciężar [kg] | 0,058 |
Opór [Ohm] | 250 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
nr EAN | 8053379053483 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 |
nr EAN | 8053379031726 |
Opór [Ohm] | 230 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
nr EAN | 8053379059171 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379912384 |
TECDOC-Nr silnika | 13308 |
TECDOC-Nr silnika | 13309 |
TECDOC-Nr silnika | 16345 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
nr EAN | 8012510006986 |
TECDOC-Nr silnika | 13308 |
TECDOC-Nr silnika | 13309 |
TECDOC-Nr silnika | 16345 |
TECDOC-Nr silnika | 21193 |
TECDOC-Nr silnika | 21194 |
TECDOC-Nr silnika | 13308 |
TECDOC-Nr silnika | 13309 |
TECDOC-Nr silnika | 16345 |
TECDOC-Nr silnika | 21193 |
TECDOC-Nr silnika | 21194 |
TECDOC-Nr silnika | 13308 |
TECDOC-Nr silnika | 13309 |
TECDOC-Nr silnika | 16345 |
TECDOC-Nr silnika | 21193 |
TECDOC-Nr silnika | 21194 |
TECDOC-Nr silnika | 13308 |
TECDOC-Nr silnika | 13309 |
TECDOC-Nr silnika | 16345 |
TECDOC-Nr silnika | 21193 |
TECDOC-Nr silnika | 21194 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 8012510080528 |
TECDOC-Nr silnika | 13308 |
TECDOC-Nr silnika | 16345 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
nr EAN | 8012510022566 |
TECDOC-Nr silnika | 13308 |
Kod silnika | K4M700/K4M701/K4M706 |
Kod silnika | K4M708/K4M709 |
TECDOC-Nr silnika | 13309 |
Kod silnika | K4M700/K4M701/K4M706 |
Kod silnika | K4M708/K4M709 |
TECDOC-Nr silnika | 16345 |
Kod silnika | K4M700/K4M701/K4M706 |
Kod silnika | K4M708/K4M709 |
TECDOC-Nr silnika | 21193 |
Kod silnika | K4M700/K4M701/K4M706 |
Kod silnika | K4M708/K4M709 |
TECDOC-Nr silnika | 21194 |
Kod silnika | K4M700/K4M701/K4M706 |
Kod silnika | K4M708/K4M709 |
Ciśnienie [bar] | 0,20 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 8012510077764 |
TECDOC-Nr silnika | 13308 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 13309 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 16345 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 21193 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 21194 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 13308 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 13309 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 16345 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 21193 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 21194 |
Wymagana ilość | 1 |
Ciśnienie od [kPa] | 20 |
ciśnienie do [kPa] | 100 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,52 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,78 |
nr EAN | 8012510095119 |
TECDOC-Nr silnika | 13308 |
TECDOC-Nr silnika | 13309 |
TECDOC-Nr silnika | 13308 |
TECDOC-Nr silnika | 13309 |
nr EAN | 8012510093443 |
TECDOC-Nr silnika | 21193 |
Kod silnika | K4M706 |
Ciśnienie [bar] | 0,60 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 8012510016893 |
TECDOC-Nr silnika | 13308 |
TECDOC-Nr silnika | 13309 |
TECDOC-Nr silnika | 16345 |
Wymiar gwintu | M12x1,25 |
Rozmiar klucza | 24 |
Specyfikacja | 18 |
nr EAN | 8012510024676 |
Kolor obudowy | szary |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 8435050615119 |
Kod silnika | K4M 704 |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 8435050622070 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Długość [mm] | 560 |
Techniczny numer informacyjny | Zr Planar |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
nr EAN | 8435050619391 |
Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
Kolor obudowy | zielony |
nr EAN | 8435050614600 |
Kod silnika | K4M 708 |
Ilość biegunów | 4 |
Kolor obudowy | czarny |
Średnica [mm] | 20 |
nr EAN | 8435050620878 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem przewodów |
Kod silnika | K4M 704 |
Ilość biegunów | 2 |
Opór [Ohm] | 250 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
nr EAN | 8435050634844 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem przewodów |
Kod silnika | K4M 701 |
Ilość biegunów | 2 |
Opór [Ohm] | 250 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
nr EAN | 8435050634851 |
TECDOC-Nr silnika | 13308 |
TECDOC-Nr silnika | 21194 |
TECDOC-Nr silnika | 16345 |
TECDOC-Nr silnika | 13309 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
Ilość połączeń | 3 |
Oznaczenie koloru | czarny |
Ciężar [kg] | 0,03 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | 22 63 060 24R |
nr EAN | 4027816222613 |
TECDOC-Nr silnika | 13308 |
TECDOC-Nr silnika | 21193 |
TECDOC-Nr silnika | 16345 |
TECDOC-Nr silnika | 13309 |
Długość [mm] | 232 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,060 |
nr EAN | 4027816349709 |
Długość [mm] | 52,17 |
Gwint zewn. [mm] | M14 |
Rozmiar klucza | 22 |
Ilość połączeń | 1 |
Punkty zmienne [bar] | 0,60 |
Ciężar [kg] | 0,038 |
dla numeru OE | 82 00 671 272 |
nr EAN | 4054224087114 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 3 |
Gwint zewn. [mm] | 12 |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300186260 |
Kod silnika | K4M706 |
Sposób montażu | przykręcany |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 1 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,60 |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 4082300293548 |
Kod silnika | K4M700/K4M701 |
Kod silnika | K4M706/K4M708 |
Kod silnika | K4M709 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 1 |
Kolor | zielony |
Rodzaj gwintu | z gwintem metrycznym |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,2 |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 4082300237320 |
TECDOC-Nr silnika | 16345 |
TECDOC-Nr silnika | 13308 |
Kolor | niebieski |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079381321 |
Kod silnika | K4M 708 |
dla numeru artykułu | 550024 |
Opór [Ohm] | 230 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,042 |
Kolor | czarny |
Wysokość [mm] | 24 |
nr EAN | 5901779819266 |
dla numeru artykułu | 550537 |
Wysokość [mm] | 24 |
Opór [Ohm] | 230 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 5901779818900 |
Numer seryjny | K8805040 |
nr EAN | 5901159153751 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault MEGANE I (BA0/1_) 1.6 16V (BA04, BA0B, BA11, BA1J, BA16, BA19, BA1K, BA1V,....
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault MEGANE I (BA0/1_) 1.6 16V (BA04, BA0B, BA11, BA1J, BA16, BA19, BA1K, BA1V,... produkowanego od 1999.03 do roku 2002.08
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 107 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault MEGANE I (BA0/1_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Renault MEGANE I (BA0/1_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 1999.03 do roku 2002.08, i mocy silnika 107 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025