
| Długość [mm] | 52,17 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Punkty zmienne [bar] | 0,60 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| dla numeru OE | 82 00 671 272 |
| nr EAN | 5057746169442 |

| TECDOC-Nr silnika | 26297 |
| Rok prod. do | 201409 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 32298 |
| Rok prod. od | 201602 |
| Rok prod. do | 201612 |
| nr EAN | 4047025091916 |

| TECDOC-Nr silnika | 32298 |
| Rok prod. od | 201602 |
| Rok prod. do | 201612 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 414 |
| nr EAN | 4047025714921 |

| TECDOC-Nr silnika | 26297 |
| TECDOC-Nr silnika | 32298 |
| Rok prod. do | 201612 |
| nr EAN | 4047026209983 |

| nr EAN | 5012759966815 |

| Numer silnika od | 140113 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759968611 |

| nr EAN | 5012759987780 |

| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M14X1.5 |
| nr EAN | 5012759989791 |

| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 5012759544037 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 |
| nr EAN | 8053379031726 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 47 |
| nr EAN | 8053379060061 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379156825 |

| TECDOC-Nr silnika | 26297 |
| TECDOC-Nr silnika | 26298 |
| TECDOC-Nr silnika | 32298 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510017593 |

| TECDOC-Nr silnika | 26297 |
| TECDOC-Nr silnika | 26298 |
| TECDOC-Nr silnika | 32298 |
| Ciśnienie [bar] | 0,60 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510016893 |

| TECDOC-Nr silnika | 26297 |
| TECDOC-Nr silnika | 26298 |
| TECDOC-Nr silnika | 32298 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 47,2 |
| nr EAN | 8012510027752 |

| TECDOC-Nr silnika | 26297 |
| kod | JZ13 |
| TECDOC-Nr silnika | 26298 |
| kod | JZ13 |
| TECDOC-Nr silnika | 32298 |
| kod | JZ13 |
| Ciśnienie od [kPa] | 31,1 |
| ciśnienie do [kPa] | 372 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510032596 |

| TECDOC-Nr silnika | 26297 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 26298 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 32298 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 26297 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 26298 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 32298 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Długość [mm] | 110 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8012510050163 |

| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Kolor obudowy | biały |
| nr EAN | 8435050631010 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050631140 |

| Kod silnika | R9M 402 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 700 |
| nr EAN | 8435050636015 |

| Długość [mm] | 52,17 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Punkty zmienne [bar] | 0,60 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| dla numeru OE | 82 00 671 272 |
| nr EAN | 4054224087114 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,60 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300293548 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300306170 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Wymagana ilość | 1 |
| kod | JZ00/JZ12/JZ2A |
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Ilość biegunów | 6 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| nr EAN | 4082300652178 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 69,5 |
| nr EAN | 4082300752281 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4082300775532 |

| nr EAN | 8001063678337 |

| Kod silnika | R9M402 |
| Kod silnika | R9M404 |
| Kod silnika | R9M414 |
| Ciśnienie [bar] | 0,60 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 5902659752628 |

| Kod silnika | R9M402 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Kod silnika | R9M414 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,2 |
| nr EAN | 5903364311117 |

| Kod silnika | R9M 402 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| Ciśnienie od [kPa] | 50 |
| ciśnienie do [kPa] | 300 |
| dla numeru OE | 22 36 574 58R |
| Jakość | EQUIVALENT |

| TECDOC-Nr silnika | 26297 |
| TECDOC-Nr silnika | 26298 |
| Kod silnika | R9M414 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 400 |
| nr EAN | 4010326917803 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar netto [g] | 166 |
| nr EAN | 5902048904263 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Wymagana ilość | 1 |
| kod | JZ00/JZ12/JZ2A |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048923486 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Kolor | czerwony |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |

| Rok prod. do | 201609 |
| Kod silnika | R9M.4.02,R9M.4.04 |
| Kod silnika | R9M.4.14 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 3276423661358 |

| Kod silnika | R9M 402 |
| Kod silnika | R9M 404 |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4103590659293 |

| Kod silnika | R9M 402 |
| Kod silnika | R9M 404 |
| Kod silnika | R9M 402 |
| Kod silnika | R9M 404 |
| Kod silnika | R9M 402 |
| Kod silnika | R9M 404 |
| Kod silnika | R9M 402 |
| Kod silnika | R9M 404 |
| Ciężar [kg] | 0,02683 |
| nr EAN | 4046001444739 |

| TECDOC-Nr silnika | 32298 |
| Rok prod. od | 201602 |
| Rok prod. do | 201612 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| dla numeru OE | 010 542 41 18 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Liczba przewodów | 5 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Ciężar [kg] | 0,122 |
| Ilość przewodów | 5 |
| Długość przewodu [mm] | 280 |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| nr EAN | 4046001953811 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.6 dCi (JZ00, JZ12).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.6 dCi (JZ00, JZ12) produkowanego od 2011.04
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 130 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Renault SCÉNIC III (JZ0/1_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Osprzęt elektryczny silnika do Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 2011.04, i mocy silnika 130 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025