
| TECDOC-Nr silnika | 5372 |
| Rok prod. od | 199409 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342329 |

| TECDOC-Nr silnika | 5365 |
| TECDOC-Nr silnika | 5372 |
| TECDOC-Nr silnika | 25001 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 3 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342299 |

| TECDOC-Nr silnika | 5372 |
| Rok prod. od | 199609 |
| nr EAN | 3165143107478 |

| Rok prod. od | 199409 |
| Długość przewodu [mm] | 920 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 572 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-959 |
| nr EAN | 5012759455333 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-929 |
| nr EAN | 5012759464779 |

| Rok prod. od | 199701 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 5012759504949 |

| Rok prod. do | 199512 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 5012759511459 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,4 |
| nr EAN | 8053379025947 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379056637 |

| TECDOC-Nr silnika | 5372 |
| Kod silnika | B204E |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379055395 |

| TECDOC-Nr silnika | 5372 |
| Rok modelowy do | 1994 |
| TECDOC-Nr silnika | 5372 |
| Rok modelowy do | 1994 |
| TECDOC-Nr silnika | 5372 |
| Rok modelowy do | 1994 |
| TECDOC-Nr silnika | 5372 |
| Rok modelowy do | 1994 |
| Wymiar gwintu | 1/8-27NPT |
| Rozmiar klucza | 13 |
| nr EAN | 8012510040218 |

| TECDOC-Nr silnika | 5372 |
| Rok modelowy od | 1996 |
| TECDOC-Nr silnika | 5372 |
| Rok modelowy od | 1996 |
| TECDOC-Nr silnika | 5372 |
| Rok modelowy od | 1996 |
| TECDOC-Nr silnika | 5372 |
| Rok modelowy od | 1996 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510078563 |

| TECDOC-Nr silnika | 5372 |
| Ciśnienie [bar] | 0,35 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510037430 |

| TECDOC-Nr silnika | 5372 |
| Rok modelowy do | 1995 |
| TECDOC-Nr silnika | 5372 |
| Rok modelowy do | 1995 |
| TECDOC-Nr silnika | 5372 |
| Rok modelowy do | 1995 |
| TECDOC-Nr silnika | 5372 |
| Rok modelowy do | 1995 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510069301 |

| Kod silnika | B204E |
| Rok prod. do | 199412 |
| nr EAN | 8435050603468 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie [bar] | 0,35 |
| nr EAN | 8435050600276 |

| Kolor obudowy | jasnoniebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050615096 |

| Kod silnika | B204E |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050625552 |

| Kod silnika | B204E |
| Rok prod. od | 199501 |
| Wymiar gwintu | 1/8x27 NPTF |
| nr EAN | 8435050624722 |

| TECDOC-Nr silnika | 5365 |
| Rok prod. do | 199312 |
| Długość [mm] | 50,7 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 11 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Punkt włączania [°C] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 13 38 458 |
| nr EAN | 4027816176954 |

| TECDOC-Nr silnika | 5372 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,3 |
| Długość [mm] | 44,8 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 11,8 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,036 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 12 52 506 |
| nr EAN | 4027816047261 |

| TECDOC-Nr silnika | 25001 |
| Rok prod. od | 199401 |
| Układ wtryskowy | Trionic |
| Długość [mm] | 1000 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,120 |
| dla numeru OE | 62 38 313 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816271772 |

| nr EAN | 8001063766362 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4009026964538 |

| TECDOC-Nr silnika | 5365 |
| Długość [mm] | 50,7 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 11 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Punkt włączania [°C] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| nr EAN | 5907558548099 |

| nr EAN | 5907558573862 |

| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Liczba przewodów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 5907558577907 |

| Rok prod. od | 199409 |
| Numer silnika od | V018877 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 3 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |

| Rok prod. od | 199609 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| dla numeru OE | 35170 22600 |
| dla numeru OE | 5826473 |
| dla numeru OE | 9181538 |
| dla numeru OE | 22620 1F700 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074042182 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kolor | szary |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074577288 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 3 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 950 |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| TECDOC-Nr silnika | 5365 |
| Rok prod. do | 199312 |
| Długość [mm] | 50,7 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 11 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Punkt włączania [°C] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688535474 |

| TECDOC-Nr silnika | 5372 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,3 |
| Długość [mm] | 44,8 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 11,8 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,036 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688047267 |

| Rok prod. do | 199601 |
| Kod silnika | B204E |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Opór [Ohm] | 550 |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| nr EAN | 3276422540289 |

| Rok prod. do | 199601 |
| Kod silnika | B204E |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Opór [Ohm] | 1000 |
| Ciężar [kg] | 0,06 |
| nr EAN | 3276422540630 |

| TECDOC-Nr silnika | 5365 |
| TECDOC-Nr silnika | 5372 |
| TECDOC-Nr silnika | 25001 |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ASR |
| TECDOC-Nr silnika | 5365 |
| TECDOC-Nr silnika | 5372 |
| TECDOC-Nr silnika | 25001 |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ASR |
| TECDOC-Nr silnika | 5365 |
| TECDOC-Nr silnika | 5372 |
| TECDOC-Nr silnika | 25001 |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ASR |
| TECDOC-Nr silnika | 5365 |
| TECDOC-Nr silnika | 5372 |
| TECDOC-Nr silnika | 25001 |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ASR |
| ID wykonania wtyczki | 2-polig |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03232 |
| nr EAN | 4046001300578 |

| Kod silnika | B204E |
| Rok modelowy od | 1996 |
| Kod silnika | B204E |
| Rok modelowy od | 1996 |
| Kod silnika | B204E |
| Rok modelowy od | 1996 |
| ID wykonania wtyczki | 2-polig |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03209 |
| nr EAN | 4046001300851 |

| Ciśnienie załączania [bar] | 0,4 |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| nr EAN | 3531650013234 |

| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| nr EAN | 3531650012114 |

| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| nr EAN | 3531650012169 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Saab 9000 liftback 2.0 -16 ND Turbo.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Saab 9000 liftback 2.0 -16 ND Turbo produkowanego od 1993.09 do roku 1998.12
Jeżeli twój Saab dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Saab 9000 liftback? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Saab 9000 liftback w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Saab z rocznika od 1993.09 do roku 1998.12, i mocy silnika 150 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025