
| Długość [mm] | 52,17 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Punkty zmienne [bar] | 0,60 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| dla numeru OE | 82 00 671 272 |
| nr EAN | 5057746169442 |


| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 410 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047025089388 |

| Numer podwozia od | 00610001 |
| nr EAN | 4047026209983 |

| Numer podwozia do | 00275743 |
| nr EAN | 4047026507065 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5012759533345 |

| Wersja na kraj | Niemcy |
| Wersja na kraj | Wielka Brytania |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759513767 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 6 |
| nr EAN | 5012759981351 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Kolor | czarny |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379053117 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 |
| nr EAN | 8053379031726 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379156825 |

| TECDOC-Nr silnika | 25639 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510094044 |

| nr EAN | 8012510091104 |

| TECDOC-Nr silnika | 25639 |
| Ciśnienie [bar] | 0,60 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510016893 |

| TECDOC-Nr silnika | 25639 |
| TECDOC-Nr silnika | 25639 |
| TECDOC-Nr silnika | 25639 |
| TECDOC-Nr silnika | 25639 |
| nr EAN | 8012510021804 |

| TECDOC-Nr silnika | 25639 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 32 |
| nr EAN | 8012510023501 |

| TECDOC-Nr silnika | 25639 |
| Wersja na kraj | Wielka Brytania |
| Wersja na kraj | Niemcy |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,6 |
| nr EAN | 8012510026694 |

| TECDOC-Nr silnika | 25639 |
| Wersja na kraj | Wielka Brytania |
| Wersja na kraj | Niemcy |
| TECDOC-Nr silnika | 25639 |
| Wersja na kraj | Wielka Brytania |
| Wersja na kraj | Niemcy |
| Ciśnienie od [kPa] | 31,1 |
| ciśnienie do [kPa] | 372 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510032596 |

| TECDOC-Nr silnika | 25639 |
| Wersja na kraj | Wielka Brytania |
| Wersja na kraj | Niemcy |
| TECDOC-Nr silnika | 25639 |
| Wersja na kraj | Wielka Brytania |
| Wersja na kraj | Niemcy |
| Długość [mm] | 110 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8012510050163 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| nr EAN | 8435050652602 |

| TECDOC-Nr silnika | 25639 |
| Numer podwozia do | V00205221 |
| --------------- | |
| Numer podwozia do | V74110011 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 25639 |
| Numer podwozia do | V00216541 |
| --------------- | |
| Numer podwozia do | V74110175 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| dla numeru OE | 22 63 094 18R |
| nr EAN | 4027816269366 |

| Długość [mm] | 52,17 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Punkty zmienne [bar] | 0,60 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| dla numeru OE | 82 00 671 272 |
| nr EAN | 4054224087114 |

| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 840 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300252743 |

| nie dla wersji dla kraju | Niemcy |
| nie dla wersji dla kraju | Wielka Brytania |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 6 |
| nr EAN | 4082300323580 |

| Wersja na kraj | Niemcy |
| Wersja na kraj | Wielka Brytania |
| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 69,5 |
| nr EAN | 4082300752281 |


| nr EAN | 8001063709291 |

| Numer podwozia do | V74110175 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 5907558581003 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
| nr EAN | 5902659724724 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,6 |
| nr EAN | 5902659787002 |

| Kod silnika | F9QB |
| Ciśnienie [bar] | 0,60 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 5902659752628 |

| TECDOC-Nr silnika | F9QB |
| Napięcie [V] | 12 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Ciężar netto [g] | 115 |
| nr EAN | 5902048897251 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048923486 |

| TECDOC-Nr silnika | 25639 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |

| TECDOC-Nr silnika | 25639 |
| Numer podwozia do | V00205221 |
| --------------- | |
| Numer podwozia do | V74110011 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 25639 |
| Numer podwozia do | V00216541 |
| --------------- | |
| Numer podwozia do | V74110175 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 4044688269362 |

| Wymiar gwintu | 20 mm |
| nr EAN | 3531650021154 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Suzuki GRAND VITARA II (JT, TE, TD) 1.9 DDiS (JB419WD, JB419XD).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Suzuki GRAND VITARA II (JT, TE, TD) 1.9 DDiS (JB419WD, JB419XD) produkowanego od 2006.03 do roku 2008.08
Jeżeli twoje Suzuki dysponuje silnikiem o mocy 129 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Suzuki GRAND VITARA II (JT, TE, TD)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Suzuki GRAND VITARA II (JT, TE, TD) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Suzuki z rocznika od 2006.03 do roku 2008.08, i mocy silnika 129 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025