
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8053379029105 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Punkt włączania [°C] | 140 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | żółty |
| nr EAN | 4251475103062 |

| Rok prod. do | 199704 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Typ katalizatora | dla pojazdów z katalizatorem |
| Numer podwozia do | 1H-V-800 000 |
| --------------- | |
| Rok prod. od | 199705 |
| Rok prod. do | 199712 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Numer podwozia od | 1H-W-000 001 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342305 |

| Rok prod. do | 199712 |
| Rok prod. do | 199712 |
| nr EAN | 3165142699639 |

| Rok prod. od | 199705 |
| Rok prod. do | 199712 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Numer podwozia od | 1H-W-000 001 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 910 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165143199169 |

| Rok prod. do | 199712 |
| nr EAN | 3165143176603 |

| Rok prod. do | 199712 |
| nr EAN | 4047026301632 |

| Rok prod. od | 199605 |
| Rok prod. do | 199704 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Numer podwozia do | 1H-V-800 000 |
| --------------- | |
| Rok prod. od | 199705 |
| Rok prod. do | 199712 |
| Numer podwozia do | 1H-V-800 000 |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387412 |

| Rok prod. od | 199605 |
| Rok prod. do | 199712 |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5012759455470 |

| Rok prod. od | 199605 |
| Rok prod. do | 199712 |
| Ciśnienie [bar] | 0,3 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| nr EAN | 5012759497142 |

| Rok prod. od | 199605 |
| Rok prod. do | 199712 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759516256 |

| Ciśnienie [bar] | 1,8 |
| Kolor | biały |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| nr EAN | 5012759505632 |

| Rok prod. od | 199605 |
| Rok prod. do | 199712 |
| nr EAN | 5012759505632 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8053379029105 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,8 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029051 |

| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8053379027033 |

| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 290 |
| Ciężar [kg] | 0,058 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054121 |

| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 550 |
| Ciężar [kg] | 0,072 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379054145 |

| Długość przewodu [mm] | 730 |
| Ciężar [kg] | 0,090 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055470 |

| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| Kod silnika | AGG |
| Ciężar [kg] | 0,095 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055814 |

| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| Kod silnika | AGG |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379060641 |

| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| Kod silnika | AGG |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,058 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379054114 |

| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 290 |
| Ciężar [kg] | 0,058 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054138 |

| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 550 |
| Ciężar [kg] | 0,072 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379054152 |

| Długość przewodu [mm] | 730 |
| Ciężar [kg] | 0,090 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055487 |

| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| Kod silnika | AGG |
| Długość przewodu [mm] | 250 |
| Ciężar [kg] | 0,066 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379055784 |

| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| Kod silnika | AGG |
| Ciężar [kg] | 0,095 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055821 |

| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| Kod silnika | AGG |
| Długość przewodu [mm] | 520 |
| Ciężar [kg] | 0,080 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055845 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379057542 |

| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| Kod silnika | AGG |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379165254 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość połączeń | 2 |

| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| nr EAN | 8012510048153 |

| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| Długość przewodu [mm] | 585 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510078921 |

| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| nr EAN | 8012510009390 |

| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| Ciśnienie [bar] | 1,80 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510037829 |

| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510057650 |

| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| Ilość biegunów | 4 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| Ilość biegunów | 4 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| Ilość biegunów | 4 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | żółty |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510056394 |

| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| TECDOC-Nr silnika | 4989 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| nr EAN | 8012510058329 |

| nr EAN | 8435050603369 |

| Rok prod. do | 199806 |
| Kod silnika | AGG |
| Długość przewodu [mm] | 585 |
| nr EAN | 8435050622346 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Długość [mm] | 1000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77008 |
| nr EAN | 8435050618899 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050604359 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050604366 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Ciśnienie [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8435050600412 |

| Rok prod. do | 199605 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600863 |

| Rok prod. do | 199605 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | biały |
| Ciśnienie [bar] | 1,80 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600870 |

| Rok prod. od | 199601 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| nr EAN | 8435050604083 |

| Kod silnika | AGG |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050622896 |

| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 028 919 081 H |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084662 |

| Zakres temperatury do [°C] | 125 |
| Długość [mm] | 25 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 10,9 |
| Rozmiar klucza | 14 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,012 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 049 919 501 |
| nr EAN | 4027816019398 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen GOLF III Variant (1H5) 2.0 Syncro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen GOLF III Variant (1H5) 2.0 Syncro produkowanego od 1995.08 do roku 1999.04
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 115 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen GOLF III Variant (1H5)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen GOLF III Variant (1H5) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1995.08 do roku 1999.04, i mocy silnika 115 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025