TECDOC-Nr silnika | 15484 | |
TECDOC-Nr silnika | 15484 | |
TECDOC-Nr silnika | 15484 | |
TECDOC-Nr silnika | 15484 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
nr EAN | 8012510080542 |
TECDOC-Nr silnika | 15484 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 8012510022368 |
Wymagana ilość | 1 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Kolor | zielony | |
Wymagana ilość | 1 | |
nr EAN | 4251475103048 |
średnica zewnętrzna [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Kolor | czarny | |
Wymagana ilość | 1 | |
nr EAN | 4251475103055 |
Wymagana ilość | 1 | |
Zakres kontroli [bar] | 28/40BAR | |
nr EAN | 4251475103079 |
nr EAN | 4251475107183 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | |
nr EAN | 3165143491607 |
Rok prod. od | 200206 | |
nr EAN | 4047024439009 |
nr EAN | 4047026507027 |
Numer podwozia od | 1J-X-250 001 | |
TECDOC-Nr silnika | 15484 | |
Ilość podłączonych styków | 4 | |
Kolor | zielony | |
nr EAN | 5012759455401 |
TECDOC-Nr silnika | 15484 | |
Ilość podłączonych styków | 4 | |
Kolor | czarny | |
nr EAN | 5012759455470 |
Długość przewodu [mm] | 245 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759503560 |
Ciśnienie [bar] | 0,55 | |
Kolor | brązowy | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] do | 0,85 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,55 | |
nr EAN | 5012759498187 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 5 | |
nr EAN | 5012759523216 |
Długość przewodu [mm] | 400 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Opór od [Ohm] | 600 | |
nr EAN | 5012759506806 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 | |
Ilość połączeń | 1 | |
nr EAN | 8053379028962 |
TECDOC-Nr silnika | 15484 | |
Kod silnika | ARL | |
Długość przewodu [mm] | 500 | |
Ciężar [kg] | 0,076 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 46 | |
nr EAN | 8053379054060 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 8053379032501 |
Ilość połączeń | 5 | |
nr EAN | 8053379068319 |
TECDOC-Nr silnika | 15484 | |
Długość przewodu [mm] | 530 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 46 | |
nr EAN | 8012510016640 |
TECDOC-Nr silnika | 15484 | |
Ciśnienie [bar] | 0,70 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510081440 |
TECDOC-Nr silnika | 15484 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 8012510022399 |
TECDOC-Nr silnika | 15484 | |
TECDOC-Nr silnika | 15484 | |
TECDOC-Nr silnika | 15484 | |
TECDOC-Nr silnika | 15484 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
nr EAN | 8012510080542 |
TECDOC-Nr silnika | 15484 | |
Ciśnienie od [kPa] | 11 | |
ciśnienie do [kPa] | 307 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510026762 |
TECDOC-Nr silnika | 15484 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 8012510022368 |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | brązowy | |
Ciśnienie [bar] | 0,70 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050614631 |
Punkt włączania od [bar] | 0,55 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,85 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | brązowy | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 038 919 081 K | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816190189 |
Numer podwozia do | 1J-X-350001 | |
Zakres temperatury do [°C] | 150 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Kolor | zielony | |
Ciężar [kg] | 0,2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
dla numeru OE | 059 919 501 | |
nr EAN | 4027816315391 |
Numer podwozia od | 1J-X-350001 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Ciężar [kg] | 0,038 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
dla numeru OE | 059 919 501 A S1 | |
nr EAN | 4027816325109 |
Ilość połączeń | 4 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ciężar [kg] | 0,035 | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4054224036518 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość połączeń | 5 | |
nr EAN | 4082300273243 |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Kolor | zielony | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300186611 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,555 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,85 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Natężenie prądu [A] | 0,150 | |
Tolerancja [%] | 15 | |
nr EAN | 4082300097085 |
Opór [Ohm] | 500 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 530 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
nr EAN | 4082300479386 |
Ilość połączeń | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 260 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300562699 |
Kod silnika | ARL | |
Długość przewodu [mm] | 420 | |
dla numeru artykułu | 550254 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 5901779819419 |
Kod silnika | ARL | |
Opór [Ohm] | 500 | |
Ciężar [kg] | 0,076 | |
dla numeru artykułu | 550102 | |
Długość przewodu [mm] | 500 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Kolor | czarny | |
Wysokość [mm] | 46 | |
nr EAN | 5901779819402 |
TECDOC-Nr silnika | 15484 | |
Numer podwozia do | 1J-2-600 000 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 5901779827971 |
Numer seryjny | K8800015 | |
nr EAN | 5901159269278 |
Numer seryjny | K8800131 | |
nr EAN | 5901159269414 |
Numer seryjny | K8800146 | |
nr EAN | 5901159269445 |
Numer seryjny | K1840035 | |
nr EAN | 5901159115650 |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 8001063508658 |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 8001063508597 |
Kod silnika | ARL | |
Ciśnienie [bar] | 0,70 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 5907558547993 |
Numer podwozia do | 1J-X-350001 | |
Zakres temperatury do [°C] | 150 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Kolor | zielony | |
Ciężar [kg] | 0,2 | |
nr EAN | 5907558548242 |
Numer podwozia od | 1J-X-350001 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Ciężar [kg] | 0,038 | |
nr EAN | 5907558548259 |
Ilość biegunów | 4 | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Średnica obudowy [mm] | 20 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 25,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 8,5 | |
nr EAN | 5907558548501 |
Rok prod. od | 200206 | |
Ilość połączeń | 4 | |
nr EAN | 5907558580679 |
Kod silnika | ARL | |
Długość przewodu [mm] | 530 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 46 | |
nr EAN | 5907558581874 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI 4motion.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI 4motion produkowanego od 2002.05 do roku 2005.06
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen GOLF IV Variant (1J5)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen GOLF IV Variant (1J5) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2002.05 do roku 2005.06, i mocy silnika 150 KM
.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024