Wymiar gwintu | M 10x1 |
Kolor obudowy | brązowy |
Ciśnienie [bar] | 0,70 |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
nr EAN | 8435050614631 |
Dodatkowe informacje o produkcie Włącznik ciśnieniowy oleju 12890 FAE
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
038919081, 038919081C, 038919081D, 038919081H, 038919081K
038919081, 038919081C, 038919081K
1108808, 1206977, 1461875, 1M219278AA, 6M219278AA, XM219278BA
038919081, 038919081C, 038919081D, 038919081H, 038919081K
94860620300
MN980250, MN980277
FORD | 1108808 | |
FORD | 1206977 | |
FORD | 1461875 | |
FORD | 1M21-9278-AA | |
FORD | 6M21-9278-AA | |
FORD | XM21-9278-BA | |
MITSUBISHI | MN-980250 | |
MITSUBISHI | MN-980277 | |
PORSCHE | 948 606 203 00 | |
SEAT | 038 919 081 | |
SEAT | 038 919 081 C | |
SEAT | 038 919 081 K | |
SKODA | 038 919 081 | |
SKODA | 038 919 081 C | |
SKODA | 038 919 081 D | |
SKODA | 038 919 081 H | |
SKODA | 038 919 081 K | |
VOLKSWAGEN | 038 919 081 | |
VOLKSWAGEN | 038 919 081 C | |
VOLKSWAGEN | 038 919 081 D | |
VOLKSWAGEN | 038 919 081 H | |
VOLKSWAGEN | 038 919 081 K | |
STANDARD | PS-400 |
Zastosowanie Włącznik ciśnieniowy oleju 12890 FAE w samochodach:
Opinie Klientów o Włącznik ciśnieniowy oleju 12890 FAE: