Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Wymiar gwintu | M 10 |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Ilość biegunów | 1 |
Oznaczenie koloru | brązowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Zakres kontroli [bar] | 0,55 - 0,85 |
Dodatkowe informacje o produkcie Włącznik ciśnieniowy oleju 108 890 TOPRAN
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
038919081, 038919081C, 038919081D, 038919081H, 038919081K
038919081, 038919081C, 038919081D, 038919081H, 038919081K
1108808, 1206977, 1461875, 1M219278AA, 6M219278AA, XM219278BA
038919081, 038919081C, 038919081D, 038919081H, 038919081K
038919081, 038919081C, 038919081D, 038919081H, 038919081K
94860620300, 94860620301
MN980250
AUDI | 038 919 081 | |
AUDI | 038 919 081C | |
AUDI | 038 919 081D | |
AUDI | 038 919 081H | |
AUDI | 038 919 081K | |
FORD | 1 108 808 | |
FORD | 1 206 977 | |
FORD | 1 461 875 | |
FORD | 1M219278AA | |
FORD | 6M219278AA | |
FORD | XM219278BA | |
MITSUBISHI | MN980250 | |
PORSCHE | 948 606 203 00 | |
PORSCHE | 948 606 203 01 | |
SEAT | 038 919 081 | |
SEAT | 038 919 081C | |
SEAT | 038 919 081D | |
SEAT | 038 919 081H | |
SEAT | 038 919 081K | |
SKODA | 038 919 081 | |
SKODA | 038 919 081C | |
SKODA | 038 919 081D | |
SKODA | 038 919 081H | |
SKODA | 038 919 081K | |
VOLKSWAGEN | 038 919 081 | |
VOLKSWAGEN | 038 919 081C | |
VOLKSWAGEN | 038 919 081D | |
VOLKSWAGEN | 038 919 081H | |
VOLKSWAGEN | 038 919 081K |
Zastosowanie Włącznik ciśnieniowy oleju 108 890 TOPRAN w samochodach: