Ciśnienie [bar] | 0,55 |
Kolor | brązowy |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24mm |
Ciśnienie [bar] do | 0,85 |
Ciśnienie [bar] od | 0,55 |
nr EAN | 5012759498187 |
Dodatkowe informacje o produkcie Włącznik ciśnieniowy oleju SW90017 DELPHI
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
038919081, 038919081C, 038919081D, 038919081H, 038919081K
038919081, 038919081C, 038919081D, 038919081H, 038919081K
1108808, 1206977, 1461875, 1M219278AA, 6M219278AA, XM219278BA
038919081, 038919081C, 038919081D, 038919081H, 038919081K
038919081, 038919081C, 038919081D, 038919081H, 038919081K
MN980250, MN980277
AUDI | 038 919 081 | |
AUDI | 038 919 081C | |
AUDI | 038 919 081D | |
AUDI | 038 919 081H | |
AUDI | 038 919 081K | |
FORD | 1108808 | |
FORD | 1206977 | |
FORD | 1461875 | |
FORD | 1M219278AA | |
FORD | 6M219278AA | |
FORD | XM219278BA | |
MITSUBISHI | MN980250 | |
MITSUBISHI | MN980277 | |
SEAT | 038 919 081 | |
SEAT | 038 919 081C | |
SEAT | 038 919 081D | |
SEAT | 038 919 081H | |
SEAT | 038 919 081K | |
SKODA | 038 919 081 | |
SKODA | 038 919 081C | |
SKODA | 038 919 081D | |
SKODA | 038 919 081H | |
SKODA | 038 919 081K | |
VOLKSWAGEN | 038 919 081 | |
VOLKSWAGEN | 038 919 081C | |
VOLKSWAGEN | 038 919 081D | |
VOLKSWAGEN | 038 919 081H | |
VOLKSWAGEN | 038 919 081K | |
VAG | 038 919 081 | |
VAG | 038 919 081C | |
VAG | 038 919 081D | |
VAG | 038 919 081H | |
VAG | 038 919 081K |
Zastosowanie Włącznik ciśnieniowy oleju SW90017 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Włącznik ciśnieniowy oleju SW90017 DELPHI: