
| Kolor | niebieski |
| Zakres kontroli [bar] | 2.15/2.95BAR |
| nr EAN | 4251475103086 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Kolor | brązowy |
| Zakres kontroli [bar] | 0.55/0.85BAR |
| nr EAN | 4251475103093 |

| Rok prod. do | 201710 |
| nr EAN | 4047024439009 |

| Rok prod. do | 201710 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 700 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047025084727 |

| Rok prod. do | 201710 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 1250 |
| nr EAN | 4047025667517 |

| Rok prod. do | 201710 |
| nr EAN | 4047026150551 |

| Rok prod. do | 201710 |
| nr EAN | 4047026511284 |

| Rok prod. do | 201710 |
| Ciśnienie [bar] | 0,55 |
| Kolor | brązowy |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,85 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,55 |
| nr EAN | 5012759498187 |

| Rok prod. do | 201710 |
| nr EAN | 5012759966983 |

| Rok prod. do | 201710 |
| Ilość czopów | 3 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028962 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379138005 |

| TECDOC-Nr silnika | 29844 |
| TECDOC-Nr silnika | 31027 |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081440 |

| TECDOC-Nr silnika | 29844 |
| TECDOC-Nr silnika | 31027 |
| TECDOC-Nr silnika | 29844 |
| TECDOC-Nr silnika | 31027 |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510026762 |

| TECDOC-Nr silnika | 29844 |
| TECDOC-Nr silnika | 31027 |
| Ciśnienie [bar] | 2,5 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | fioletowy |
| nr EAN | 8012510025277 |

| TECDOC-Nr silnika | 29844 |
| TECDOC-Nr silnika | 31027 |
| TECDOC-Nr silnika | 29844 |
| TECDOC-Nr silnika | 31027 |
| TECDOC-Nr silnika | 29844 |
| TECDOC-Nr silnika | 31027 |
| TECDOC-Nr silnika | 29844 |
| TECDOC-Nr silnika | 31027 |
| nr EAN | 8012510045404 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050654569 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| dla numeru OE | 06H 906 433 D |
| nr EAN | 4054224758083 |

| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,555 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,85 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,150 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300097085 |

| Ilość połączeń | 1 |
| Gwint zewn. [mm] | 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300620863 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,3 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,6 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Gwint zewn. [mm] | 10 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| nr EAN | 4082300642988 |

| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300651492 |

| Rok prod. do | 201511 |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300652987 |

| Kod silnika | DAJB |
| Kod silnika | DAJA |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 5907558547993 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 5907558548266 |

| Rok prod. do | 201710 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 5907558580679 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,008 |
| nr EAN | 5903766317199 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| dla numeru OE | 03G 906 051 E |
| dla numeru OE | 3M21 9E928 AA |
| dla numeru OE | MN191138 |
| Jakość | EQUIVALENT |

| Numer podwozia od | 6R-F-000 001 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074247082 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 4054228758089 |

| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Zakres kontroli [bar] | 0,55 - 0,85 |

| Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 |
| Wymiar gwintu | M10x1.0 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 3531650032907 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen POLO V (6R1, 6C1) 1.8 GTI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen POLO V (6R1, 6C1) 1.8 GTI produkowanego od 2014.11
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 192 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen POLO V (6R1, 6C1)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen POLO V (6R1, 6C1) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2014.11, i mocy silnika 192 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025